IKM uke 45 2019

Finner deg ikke på lista, har du endret navn?

Jeg har nok ikke satt meg selv opp på lista tror jeg! Haha, jeg var ikke kjent med dette først!
 
Er det bare meg eller er det to streker der?!?! :woot: tror jeg har hatt litt sen eggløsning eventuelt! Skal jeg ta den positiv og tørre å si at jeg er gravid eller vente i noen dager til for å ta en ny?:hilarious:
 

Vedlegg

  • 20191110_222106.jpg
    20191110_222106.jpg
    11,6 KB · Visninger: 77
Er det bare meg eller er det to streker der?!?! :woot: tror jeg har hatt litt sen eggløsning eventuelt! Skal jeg ta den positiv og tørre å si at jeg er gravid eller vente i noen dager til for å ta en ny?:hilarious:

Ser en blå strek hvert fall! Håper den blir sterkere ❤
 
Tredje dag over IKM har nettopp startet. Er fortsatt 90% overbevist om at jeg ikke er gravid, siden jeg ikke merker noen symptomer... men jeg skulle ønske jeg hadde flere billige tester liggende sånn at jeg kunne sjekket helt sikkert
Jaja. Tr dukker sikkert opp rett rundt hjørnet.

er det noen andre i denne tråden som fortsatt venter på TR?
 
Er det bare meg eller er det to streker der?!?! :woot: tror jeg har hatt litt sen eggløsning eventuelt! Skal jeg ta den positiv og tørre å si at jeg er gravid eller vente i noen dager til for å ta en ny?:hilarious:

Sniker litt :) ser jo lovende ut, men har sett flere av de testene der som gir en slags "skyggestrek" selvom den der ser ganske blå ut? Ville uansett testet med en annen test for å bekrefte :) krysser fingrene for spire!
 
Sniker litt :) ser jo lovende ut, men har sett flere av de testene der som gir en slags "skyggestrek" selvom den der ser ganske blå ut? Ville uansett testet med en annen test for å bekrefte :) krysser fingrene for spire!
Hmm.. Jeg har faktisk aldri fått skyggestrek på disse før, men kan jo være jeg fikk det nå :p hvilket merke anbefaler du forresten? Takk takk! Håper det er en spire inni magen!:Heartpink
 
Hmm.. Jeg har faktisk aldri fått skyggestrek på disse før, men kan jo være jeg fikk det nå :p hvilket merke anbefaler du forresten? Takk takk! Håper det er en spire inni magen!:Heartpink

Det er jo et godt tegn at du ikke har fått det før tenker jeg! :) Jeg har brukt babyplan sine, men de må jo bestilles, men fra fysisk apotek så har vel A1 ganske godt ryke på seg! Eventuelt så må du ha viljestyrke av stål og vente kanskje to dager og ta en digital :D
 
Det er jo et godt tegn at du ikke har fått det før tenker jeg! :) Jeg har brukt babyplan sine, men de må jo bestilles, men fra fysisk apotek så har vel A1 ganske godt ryke på seg! Eventuelt så må du ha viljestyrke av stål og vente kanskje to dager og ta en digital :D
Tror jeg må skaffe meg en A1 test eventuelt! For å vente i 2 dager med denne uvissheten er ganske vanskelig :dead: Aner ikke hvor langt jeg er i syklusen sånn egentlig pga jeg har så ustabil syklus.. så aner ikke hvor langt jeg er på vei eller hvor mange dpo jeg er :sorry: burde kanskje tatt meg en tur til legen for å ta blodprøve der eventuelt! :) den testen tok jeg på kveldsurin som også var utvannet!:hilarious:
 
Tror jeg må skaffe meg en A1 test eventuelt! For å vente i 2 dager med denne uvissheten er ganske vanskelig :dead: Aner ikke hvor langt jeg er i syklusen sånn egentlig pga jeg har så ustabil syklus.. så aner ikke hvor langt jeg er på vei eller hvor mange dpo jeg er :sorry: burde kanskje tatt meg en tur til legen for å ta blodprøve der eventuelt! :) den testen tok jeg på kveldsurin som også var utvannet!:hilarious:

Ja, da kan det jo være greit å ta en tur på legekontoret da, da får du iallefall et sikkert svar! Men hvis du kjøper deg en annen type test, og holder deg i minst 4 timer så skal du nok få et godt svar med test fra apotek også :)
 
Testa blankt 4 dager over IKM og kan slå meg til ro med null klaff denne gang.
 
Fikk denne testen i dag 17 DPO, så lurer på om det går mot kjemisk hos meg... :( Foreløpig ikke blødd noe, så håpet er vel ikke ute helt enda, men det virker ikke lovende...

Jaja, i hvert fall glad for at jeg har fått mine første positive tester og kan si at jeg har vært gravid en gang.
 

Vedlegg

  • 318D8608-70AE-4DC2-939D-9B7F76E776E3.jpeg
    318D8608-70AE-4DC2-939D-9B7F76E776E3.jpeg
    33,3 KB · Visninger: 38
Jeg kommer litt seint jeg, visst at jeg er gravid i halvannen uke men er ny her inne

Solblomst1- 30 - pp1 (altså, første gang vi prøvde) - B2 - el positiv test 22.10 - ikm 05.11
3413C79A-F602-456F-A228-E94189E1F7E8.jpeg
 
Last edited:
Back
Topp