Har dere tenkt på navn enda? ♡

Vi har. Ett norsk og ett fra min manns hjemland. To som passer fint sammen. Etter å ha googla litt, fant jeg et fint jentenavn, som dessverre viste seg å være guttenavn for ham.
 
Guttenavn tror jeg faktisk vi har bestemt, men samboeren liker INGEN jentenavn :hilarious:
 
Vi har noen aktuelle jentenavn, og noen guttenavn som er til vurdering. Men mannen min liker INGEN guttenavn. Og han er lærer og har assosiasjoner til absolutt alle navna jeg nevner....
 
Vi har noen aktuelle jentenavn, og noen guttenavn som er til vurdering. Men mannen min liker INGEN guttenavn. Og han er lærer og har assosiasjoner til absolutt alle navna jeg nevner....
Samme her! Uansett hvilket navn jeg nevner, så er det alltid uaktuelt pga en eller annen elev :p
 
Samme her! Uansett hvilket navn jeg nevner, så er det alltid uaktuelt pga en eller annen elev :p

Helt håpløst vettu! Og enten er det for vanlig, eller så er det for uvanlig. Eller for gammeldags eller for moderne. Gir opp jeg :p
 
Vi er helt tomme. Totalt forskjellig smak når det gjelder navn, og det er nesten bare flaks T minstemann i det hele tatt fikk noe annet navn enn lillebror:inpain:
 
Har noen liker veldig navn. Blir det jente vet vi hva hun skal hentet ☺️
 
Nei, har ikke tenkt på det enda. Så mye annet som skjer. Må vel tenke litt på det også fremover.
 
Vi har vel egentlig bestemt oss for jentenavn, men lista på guttenavn et det diskusjoner om. Ifølge han som skal bli storebror (vet det ikke enda, men snakket mye om baby osv) så skal hans søster/bror hete resirkulering :hilarious:
 
Har jentenavn klart, men ikke guttenavn. Guttenavn er sååå vanskelig :oops:
 
Så gøy den søkefunksjonen til bv på navn er! Der har jeg drodlet litt i kveld. Og så lurt at man kan autolagre navn til bruker. Her er det noen som har tenkt!:happy119 Utrolig kjekk. Eneste jeg savner er muligheten for å bytte ut navneboblen med en ny (typ neste 50). Men sjekk den ut:happy:
 
Har en rekke navn på listen etter vi ventet lillegutt som kom sommeren 2018, så spent om de samme navnene fenger like mye når vi begynner å tenke på det på lille mageboeren denne gangen :happy::happy::Heartred
 
Vi har noen aktuelle jentenavn, og noen guttenavn som er til vurdering. Men mannen min liker INGEN guttenavn. Og han er lærer og har assosiasjoner til absolutt alle navna jeg nevner....
Er litt likt hos oss, men er jeg som er kresen for har en forbindelse med alle navn mannen kommer med .. jobber selv i barnehage og da blir desverre noen navn valgt raskt bort :confused::wacky:
 
Back
Topp