Deres positive TUL

Malloo

Betatt av forumet
Kan ikke dere fortelle om deres positive opplevelse på TUL?
Alle som er i første trimester er så ofte veldig bekymret for at ting kan gå galt, og da syns jeg det er oppmuntrende å høre om alle disse tidlige ultralydene deres som har gått fint :) Skal selv på TUL om 13 dager, grugleder meg:happy: Vi må jo faktisk huske på at det er mye større sjangse for at det går bra enn dårlig. Det tror jeg man ofte kan glemme litt:Heartred
 
Kan ikke dere fortelle om deres positive opplevelse på TUL?
Alle som er i første trimester er så ofte veldig bekymret for at ting kan gå galt, og da syns jeg det er oppmuntrende å høre om alle disse tidlige ultralydene deres som har gått fint :) Skal selv på TUL om 13 dager, grugleder meg:happy: Vi må jo faktisk huske på at det er mye større sjangse for at det går bra enn dårlig. Det tror jeg man ofte kan glemme litt:Heartred

Hadde en super opplevelse forrige fredag! Gikk privat, og han tok seg god tid til å forklare alt vi så og vi fikk både 2D og 3D bilder av knøttet. Det var helt sykt å se at det var prikk likt de illustrasjonene man ser i appene :) Jeg var 8+0 på vei ifølge menstermin og ble målt til akkurat det! Hjertet banket med 170 slag i minuttet og det var godt å se et sterkt hjerteslag :)
 
Hadde en super opplevelse forrige fredag! Gikk privat, og han tok seg god tid til å forklare alt vi så og vi fikk både 2D og 3D bilder av knøttet. Det var helt sykt å se at det var prikk likt de illustrasjonene man ser i appene :) Jeg var 8+0 på vei ifølge menstermin og ble målt til akkurat det! Hjertet banket med 170 slag i minuttet og det var godt å se et sterkt hjerteslag :)
Ååå så fantastisk!! :Heartred Jeg skal være 8+5 når jeg skal, så teller ned dagene nå og krysser fingrene for at alt er bra der inne! :love7
 
Ååå så fantastisk!! :Heartred Jeg skal være 8+5 når jeg skal, så teller ned dagene nå og krysser fingrene for at alt er bra der inne! :love7

Han sa at hvis jeg hadde vært et par dager lenger så kunne vi kanskje sett litt bevegelse, litt sånn "wiggle", men det var akkurat litt tidlig. Håper du får se det :D
 
Jeg hadde og TUL, så hjertebank og hørte lyd. Utrolig og ubeskrivelig opplevelse. Har litr symptomer og har tidligere mistet en gang i uke 5 så det var utrolig å få bekreftet at alt er fint. Var 8+2 når jeg hadde TUL. er 9+1 idag ❤️Masse lykke til
 
Jeg hadde og TUL, så hjertebank og hørte lyd. Utrolig og ubeskrivelig opplevelse. Har litr symptomer og har tidligere mistet en gang i uke 5 så det var utrolig å få bekreftet at alt er fint. Var 8+2 når jeg hadde TUL. er 9+1 idag ❤️Masse lykke til
Hurra for deg og din lille :Heartred:Heartred
 
Så både liv og bevegelse på UL 8+0 <3 Jordmor døpte lille til "Klatremus" med en gang, hehe.

Skal på ny UL neste uke, håper alt fremdeles er bra med lille mageboeren :)
 
Var i sted ♡ var forberedt på det værste, sikker på at det ikke var liv der.. meen joda så hjertet med en gang. Lille bamsemumsen vår. Gikk privat, flink gynekolog som forklarte hva vi så, og så prøvde hun å ta flere bilder av skatten. Ble flyttet 4 dager fremover. Skal på sykehuset om to uker men klarte rett og slett ikke vente lenger. Så i dag føles det mer virkelig.
 
Eg merka at eg ikkje ville ha for høge forventningar før tul, men alt såg ut til å vera som det skulle. Syns å huska ho sa hjertet slo med 140 slag i minuttet ca. Tenk at det lille bringebæret har eit hjerta så banke så fort og godt :rolleyes:
 
Var i sted ♡ var forberedt på det værste, sikker på at det ikke var liv der.. meen joda så hjertet med en gang. Lille bamsemumsen vår. Gikk privat, flink gynekolog som forklarte hva vi så, og så prøvde hun å ta flere bilder av skatten. Ble flyttet 4 dager fremover. Skal på sykehuset om to uker men klarte rett og slett ikke vente lenger. Så i dag føles det mer virkelig.
Så bra!! :HeartredHvor langt var du på vei? Gøy å bli flyttet fremover da :):)
 
Eg merka at eg ikkje ville ha for høge forventningar før tul, men alt såg ut til å vera som det skulle. Syns å huska ho sa hjertet slo med 140 slag i minuttet ca. Tenk at det lille bringebæret har eit hjerta så banke så fort og godt :rolleyes:
Herlig!! :):Heartred
 
Jeg hadde en kjempefin opplevelse! Jeg var på house of femme i Trondheim, som er et senteret for jenter med alt fra mammatrim/babytrim til gynekologer og jordmødre. Det var så sykt god stemning, fine farger og lys på venterommet ☺️
Jordmoren var så hyggelig, og inne på hennes rom hadde hun tent lys. Jeg var jo sikker på at jeg hadde MA pga små blødninger så jeg grudde meg. Gleden var stor da vi fikk se et bankende hjerte og en bamsemums, ble satt frem noen dager også❤️
 
Jeg hadde en kjempefin opplevelse! Jeg var på house of femme i Trondheim, som er et senteret for jenter med alt fra mammatrim/babytrim til gynekologer og jordmødre. Det var så sykt god stemning, fine farger og lys på venterommet ☺️
Jordmoren var så hyggelig, og inne på hennes rom hadde hun tent lys. Jeg var jo sikker på at jeg hadde MA pga små blødninger så jeg grudde meg. Gleden var stor da vi fikk se et bankende hjerte og en bamsemums, ble satt frem noen dager også❤️
For en følelse det må være! Teller ned dagene til min tur :Heartred
 
Fint med ein slik tråd, viktig å prøve å tenke positivt :happy:

Vi hadde ein veldig fin opplevelse med privat UL i uke 8, for en uke siden. Lettelse over å se liv og rørende og spesielt og se to :Heartred:Heartred Vanskelig å vente til ny ultralyd om en måned
 
Dere er heldig som har muligheten til å dra på TUL. Sjekket flybilletter til nærmeste privatklinikk, nesten 10 000 for meg og samboer bare i flybilletter... så må nok bare smøre meg med tålmodighet og vente på ordinær. :)
Vi skal til jordmor igjen om en uke, så krysser fingrene for at vi får høre hjertelyd da. :)
 
Jeg var på ultralyd i uke 13, og det var helt fantastisk!
Jeg tar alt som det kommer og jeg gruet meg ikke spesielt til timen.
Fikk se en frisk og ivrig opp-ned-og-rundt-seg-selv-baby <3
Glede!
 
Jeg hadde en kjempefin opplevelse! Jeg var på house of femme i Trondheim, som er et senteret for jenter med alt fra mammatrim/babytrim til gynekologer og jordmødre. Det var så sykt god stemning, fine farger og lys på venterommet ☺️
Jordmoren var så hyggelig, og inne på hennes rom hadde hun tent lys. Jeg var jo sikker på at jeg hadde MA pga små blødninger så jeg grudde meg. Gleden var stor da vi fikk se et bankende hjerte og en bamsemums, ble satt frem noen dager også❤️

Jeg har nettopp kjøpt boka som de på House of Femme har gitt ut, Frisk graviditet. Hadde ikke hørt om dem før. Jeg hadde allerede bestilt TUL hos Spiren, men ellers hadde jeg nok også bestilt en time der. Var billigere enn hos Spiren også tror jeg? Kanskje det blit en tur til House of Femme senere i svangerskapet om jeg blir utolmodig igjen etter OUL nå som du har gitt så fin anmeldelse :)
 
Jeg har vært på 3 TUL allerede. Første gangen så vi kun plommesekk og fosteranlegg, noen uker etterpå var samboer med, og vi fikk se en liten krabat med bankende hjerte :Heartred Det var helt fantastisk, men roet meg ikke ned da heller. Fikk en ny time 2 uker etterpå, samboer var da i utlandet så tok med meg mamma :) Da så vi en aktiv liten rakker. 9+3. Mamma satt i stolen ved siden av med tårer i øynene. Fikk filmet hele ultralyden og sendt til samboer. Det var en fantastisk fin opplevelse :Heartred Har en ny ultralyd til mandag. Er veldig spent og gruer meg litt, men jeg gleder meg aller mest :) Håper det ser litt mer ut som en baby da! 11+3. Ser alt fint ut da, skal jeg faktisk kjøpe en liten ting til babyen :Heartred
 
Back
Topp