Julegaver

Toffifee

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Januarlykke 2020
Februarbarna 2020
Maiskolbene 2023 :-)
Hvordan ligger dere an med julegavehandlingen? :)
Jeg er ferdig med de aller fleste nå, ser jeg. Mangler vel bare 2-3 stykker. Synes det er deilig å gjøre det nå mens formen er sånn tålig :)
 
Pleier å være ferdig ved disse tider, men i år trur jeg det blir null jul og gaver. Vi får se, hvis det blir jul så kommer jeg sikkert bare til å lage karamell og kaker til de fleste for å slippe så mange utgifter i år.
 
Har kjøpt ett par og planlagt flere.
Så er sånn tålelig etter skjema.
 
Jeg har handlet noen men det står fortsatt igjen en hel del:) Føler uansett jeg er i god rute da jeg som regel pleier å utsette det til tett oppunder jul.
Mitt "problem" er at jeg gjerne vil alle skal bli så veldig glad for gaven sin! Ender derfor som regel opp med beslutningsproblemer og overtenking :facepalm:
Kanskje det er noen her inne som har veldig gode tips for "de som har alt"?
 
Har bare tantebarn og svigers igjen før vi er ferdig :joyful: Pleier aldri å være såpass tidlig ute, men siden vi ikke aner hva desember bringer i år så. Så slipper evt mannen og holde på med det om jeg skulle finne på å være på sykehuset da:p
 
Godt i rute med julegavene ja :) Håper å gjøre ferdig alle de neste par ukene:) Vil absolutt ikke stresse i siste liten i år da formen allerede er veldig varierende :dead:
Koselig å nyte desember uten shopping♥️

Forresten; er det noen av dere som ønsker dere/vet dere får babyutstyr el av familie til jul?? :happy:
 
Godt i rute med julegavene ja :) Håper å gjøre ferdig alle de neste par ukene:) Vil absolutt ikke stresse i siste liten i år da formen allerede er veldig varierende :dead:
Koselig å nyte desember uten shopping♥️

Forresten; er det noen av dere som ønsker dere/vet dere får babyutstyr el av familie til jul?? :happy:
Vi ønsker oss en tripp trapp stol (Og nyfødtsete) til babyen :)

Har ei babyønskeliste og ei juleønskeliste vi har delt digitalt med familien. Er helt greit for meg om ting fra babylista havner under treet.
 
Har kjøpt noen julegaver til ungene og til nieser og nevøer siden det var 30% på all lego hos extra-leker for noen uker siden, og har spleiset på abonnement til stefaren min sammen med brødrene mine. Pappa og stemor ønsker seg gavekort til det lokale kulturhuset der de bor, så det fikser jeg i forbindelse med utsending av julekort. Så alt i alt ligger jeg ikke så verst an syns jeg :)
 
Har ikke begynt! Men pleier å kjøpe en del på nettet, så må bare få inn noen ønsker før jeg kan handle!
 
Jeg har handlet noen men det står fortsatt igjen en hel del:) Føler uansett jeg er i god rute da jeg som regel pleier å utsette det til tett oppunder jul.
Mitt "problem" er at jeg gjerne vil alle skal bli så veldig glad for gaven sin! Ender derfor som regel opp med beslutningsproblemer og overtenking :facepalm:
Kanskje det er noen her inne som har veldig gode tips for "de som har alt"?
Jeg gir opplevelser i gave! For eksempel et kurs som passer mottakerens interesser!
 
Hvordan ligger dere an med julegavehandlingen? :)
Jeg er ferdig med de aller fleste nå, ser jeg. Mangler vel bare 2-3 stykker. Synes det er deilig å gjøre det nå mens formen er sånn tålig :)
Julegavehandel? Hvilken julegavehandel? :p

Neida. Joda. Neida... jeg pleier å lage en liste allerede i januar, hvor jeg kan føre opp forslag. Så noen ting er tenkt ut allerede, men jeg har ikke handla en eneste liten ting. Regner med at det meste skal komme på plass før jul, men jeg gruer meg litt for å finne noe til mannen.

Jeg et egentlig ganske gavelei. Jeg ønsker meg ingen ting og det gjør veldig få av de andre jeg kjenner heller. Alt jeg trenger er på en måte for dyrt til å ønske seg (støpt dekke i kjelleren, ny kledning og vinduer til huset, bil...) :hilarious::hilarious::hilarious:
 
Jeg var i Spania for et par uker siden og hadde egentlig ikke tenkt så mye på julegaver.. Helt til jeg var på et kjøpesenter med en Primark og endte opp med å handle 6 bæreposer med julegaver og ting til den lille :laughing001 Sparte nok en del penger der, samt handlet en fin whiskey til min far i tax-free :happy112
 
Back
Topp