Når se noe på TUL?

Tulipen

Elsker forumet
Augustmødrene 2014
Julikulene 2020
Jeg skal ta celleprøve den 13. November. Da er jeg 6+5. Ringte i dag for å spørre om jeg skulle komme og da nevnte hun jeg snakket med noe om at de kanskje ville ta en ultralyd også. Jeg lurer; er det så lurt? Haha. Livredd for at det er for tidlig til å eventuelt se noe? Vil ikke påføre meg selv unødige bekymringer.

Erfaringer? Tanker?
 
Jeg skal i uke 7 selv.
Men det står på babyverden sine sider at hjertet begynner å slå 22 dager etter befruktning.
Og det vil bli 5 + 4?
Jeg hadde absolutt gått for en ultralyd 6 +5 om jeg fikk sjans :happy119
 
Jeg skal ta celleprøve den 13. November. Da er jeg 6+5. Ringte i dag for å spørre om jeg skulle komme og da nevnte hun jeg snakket med noe om at de kanskje ville ta en ultralyd også. Jeg lurer; er det så lurt? Haha. Livredd for at det er for tidlig til å eventuelt se noe? Vil ikke påføre meg selv unødige bekymringer.

Erfaringer? Tanker?
Jeg hadde ikke takka nei til ultralyd :D
 
Har selv sett hjertet slå 6+0, men man er ikke garantert det.
 
Jeg skal i uke 7 selv.
Men det står på babyverden sine sider at hjertet begynner å slå 22 dager etter befruktning.
Og det vil bli 5 + 4?
Jeg hadde absolutt gått for en ultralyd 6 +5 om jeg fikk sjans :happy119
hjertet begynner slå 21-22 dager etter befruktning så med EL på dag 14 tilsier det 5+1. Men det kan bruke litt tid på å komme opp i rytme.
Ved 6+0 ble min målt til 5+5 og hadde frekvens på 90-91.
 
Jeg skal selv på TUL 6+6/7+0, håper å se noe da jeg også :)
 
I uke 4+ kan de de fosteranlegg og plommesekken. Hjertet kan de se fra 5+3, så i uke 6 er det jo e liten cashewnøtt :D i uke 8 kan man se de røre på seg.
 
I uke 4+ kan de de fosteranlegg og plommesekken. Hjertet kan de se fra 5+3, så i uke 6 er det jo e liten cashewnøtt :D i uke 8 kan man se de røre på seg.
Selv om det kan være mulig er det ikke garantert å klare se så tidlig så de fleste steder anbefaler ikke TUL før 7 uker
 
Back
Topp