TUL igår, MA?

Bkno1610992

Andre møte med forumet
Var på tidlig ultralyd igår og ble rimelig skuffet..
Vi hadde nemlig reknet oss frem til at vi var 7+5 i fra første dag i forrige mens, men på grunn av pcos så hadde jeg en liten tanke i bakhodet som sa at jeg mest sannsynligvis var kortere på vei enn det vi hadde reknet oss frem til.
På UL igår kunne vi nemlig ikke se noen verdens ting bortsett fra plommesekken.. Så jordmor mente at vi kanskje ikke hadde kommet langt nok på vei til at vi kunne se noe enda, og at vi skulle komme tilbake om to uker. Det er nå to uker siden jeg testet positivt, men jeg har kjent på symptomer ei ukes tid lengre enn det. Får ikke dette til å gå opp i hodet mitt? HCG-nivået mitt stiger fortsatt, og lurer på om jeg skal ta en digital test med ukesindikator bare for å se hva den vil si?
 
Var på tidlig ultralyd igår og ble rimelig skuffet..
Vi hadde nemlig reknet oss frem til at vi var 7+5 i fra første dag i forrige mens, men på grunn av pcos så hadde jeg en liten tanke i bakhodet som sa at jeg mest sannsynligvis var kortere på vei enn det vi hadde reknet oss frem til.
På UL igår kunne vi nemlig ikke se noen verdens ting bortsett fra plommesekken.. Så jordmor mente at vi kanskje ikke hadde kommet langt nok på vei til at vi kunne se noe enda, og at vi skulle komme tilbake om to uker. Det er nå to uker siden jeg testet positivt, men jeg har kjent på symptomer ei ukes tid lengre enn det. Får ikke dette til å gå opp i hodet mitt? HCG-nivået mitt stiger fortsatt, og lurer på om jeg skal ta en digital test med ukesindikator bare for å se hva den vil si?
Når var første dag i forrige mens?
Jeg hadde kontaktet lege og spurt om blodprøve bare for å sjekke. Men om du er kortere på vei så er det gjerne mulig at det kun er plommesekken man ser? :oops:
 
Når var første dag i forrige mens?
Jeg hadde kontaktet lege og spurt om blodprøve bare for å sjekke. Men om du er kortere på vei så er det gjerne mulig at det kun er plommesekken man ser? :oops:

4.september va første dag i forrige mens, men det er ganske så mulig at jeg har hatt eggløsning mye senere enn jeg har trodd siden jeg har pcos.. var hos lege på dagen i går, men fikk ikke tatt prøver før jeg var i uke 12.
Jordmor mente jeg mest sannsynlig var kortere på vei enn 6 uker siden hun ikke kunne se hjerteslag.. Men skjønner at hun ikke kan plante tanker om ma i hodet på meg heller:confused:
 
4.september va første dag i forrige mens, men det er ganske så mulig at jeg har hatt eggløsning mye senere enn jeg har trodd siden jeg har pcos.. var hos lege på dagen i går, men fikk ikke tatt prøver før jeg var i uke 12.
Jordmor mente jeg mest sannsynlig var kortere på vei enn 6 uker siden hun ikke kunne se hjerteslag.. Men skjønner at hun ikke kan plante tanker om ma i hodet på meg heller:confused:
Vi får krysse fingrene for at du bare er litt kortere på vei ❤ gå tilbake om 2 uker så får du sjekket på ny
 
Hvis du har en nærmere 40 dagers lang syklus, så trenger du jo ikke være lengre på vei enn 6+0 eller der omkring. Kanskje var det sånn denne gangen pga PCOs? Håper du har gode nyheter i vente :)
 
Hvis du har en nærmere 40 dagers lang syklus, så trenger du jo ikke være lengre på vei enn 6+0 eller der omkring. Kanskje var det sånn denne gangen pga PCOs? Håper du har gode nyheter i vente :)

syklusene mine har variert mellom 40-26 dager siden mai, før det lå de på alt fra 80-130 dager. Det ble bare mer og mer regelmessig etter jeg byttet jobb til en plass med bare damer i samme alder som meg selv faktisk:hilarious: Men tenker jeg krysser fingrene for en test med ukeindikator i morgen tidlig
 
syklusene mine har variert mellom 40-26 dager siden mai, før det lå de på alt fra 80-130 dager. Det ble bare mer og mer regelmessig etter jeg byttet jobb til en plass med bare damer i samme alder som meg selv faktisk:hilarious: Men tenker jeg krysser fingrene for en test med ukeindikator i morgen tidlig

Jeg skal også ta en ukesindikator i morgen tidlig - livredd for at den ikke har gått opp fra 1-2 :bag:
 
krysser både fingre og tær for oss:love017 Håper jeg får 1-2 for da stemmer det kanskje det vi så i går

Jeg og! Skal oppdatere i morgen tidlig :) Lykke til, håper det stemmer at eggløsning bare var litt senere enn antatt :)
 
Fikk 3+.. Får bare håpe at jeg akkurat har passert 5 uker.
Dette blir iallefall to forferdelig lange uker med venting:banghead:
 
Fikk 3+.. Får bare håpe at jeg akkurat har passert 5 uker.
Dette blir iallefall to forferdelig lange uker med venting:banghead:

Krysser fingrene for deg! Kanskje du bare er en av de som produserer tidlig/mye hcg?
 
Fikk 2-3 i dag på digital, som stemmer med EL for snart tre uker siden og 4+6 i dag :) tror jeg drister meg til ny (og siste) test en gang neste uke :p
 
Sniker - det kan skje mye på kort tid! :) var på tul med mine og var kortere på vei en jeg trodde da el er som regel litt sent i syklus og lutealfasen kort.
Har vært heldig å se hjertebank, men har fått høre at det er så tidlig - mulig hjertet ikke hadde begynnt å banke før rett før timen liksom ❤️
Håper du få se spire med hjerteaktivitet om et par uker
 
Men er hjertet det første man ser? Ser man ikke noe annet før det begynner å slå? Slenger med bildet fra UL på mandag825A6B6F-DD1A-4FBC-9D15-6BB2B386E27D.jpeg
 
3+ vel at du akurat har passert. Hva fikk du sist du testet da???
Det er første gangen jeg brukte test med ukesindikator. Men håpet kom litt lengre oppe når jeg fant ut at jeg hadde testet negativt 7. oktober:laughing002 Mulig jeg er bare 5 uker på vei da
 
Men er hjertet det første man ser? Ser man ikke noe annet før det begynner å slå? Slenger med bildet fra UL på mandagVis vedlegget 311200
Sniker fra
Men er hjertet det første man ser? Ser man ikke noe annet før det begynner å slå? Slenger med bildet fra UL på mandagVis vedlegget 311200
sniker fra februargruppa..
det aller første man ser er fortykket slimhinne, og oppklaring i livmorhulen (det svarte «hullet»), og plommesekken.. slik som hos deg! Deretter vil man se massen, embryo og hjerteaktivitet (det er vel fra uke 5+5).. Derfor gyn nå vil vente 2 uker for å se om du 1.enten er for kort på vei, som vi håper på:Heartred eller 2.at utviklingen har stoppet opp, MA.. Legger vel UL bilde fra da jeg var på TUL 6+1, så ser du at det er ikke store forskjeller på bildene, men her ser man embryo på noen få mm (som hadde hjertebank).
 

Vedlegg

  • B61F27A6-ECA6-4766-9137-5C786CF79E06.png
    B61F27A6-ECA6-4766-9137-5C786CF79E06.png
    125,1 KB · Visninger: 32
Back
Topp