Informasjon om juni 2020 sin skjulte gruppe *les hele innlegget*

Ikke i bruk

Forumet er livet
Hei,

Her kan du lese informasjon om den skjulte gruppen, og hvordan du får tilgang. Vennligst les hele tråden før du stiller spørsmål :)

Juni 2020 har et skjult/hemmelig forum som kun aktive brukere kan se og delta i. :)

Før du får tilgang må du oppfylle disse kriteriene:

  • Du må ha laget deg et nick
Se her hvordan du lager ett eget nick
  • Du må stå oppført på terminlisten
Terminlisten til gruppen finner du her
  • Du må ha skrevet minimum 50 innlegg i termingruppen
  • Du må ha vært medlem på Babyverden forum i minimum 1 måned.
  • Ved inaktivitet/lite aktivitet på det skjulte forumet over 30 dager kan tilgangen din bli fjernet.
Det er de som er en del av den skjulte gruppen som til enhver tid er ansvarlig for å gi beskjed til Forumansvarlig Tamara hvis noen brukere ikke skal ha tilgang.

Hvis du mener du oppfyller disse kriteriene og vil søke om tilgang:

- Send pm til Tilgangsansvarlig! VIKTIG: Send pm, ikke be om tilgang i denne tråden!

Tilgangsansvarlig for denne gruppen er Noelialita og Stallkjærringa <-- Klikk på navnet for å sende pm.


Når du er godkjent til gruppen vil det dukke opp en egen gruppebanner under avatarbildet ditt :)En godkjenning kan ta fra 1-3 dager!


____________________

Slik sjekker du hvor mange innlegg du har :

Bruk søkefunksjonen:

http://forum.babyverden.no/search/6408604/?searchform=1

Stikkord -
La den være blank
Skrevet av medlem - Skriv inn nicket ditt
Nyere enn - La den være blank
Søk i underforumene - Velg termingruppen din

Tell :)


___________________


Dere kan, som en samlet gruppe, endre på to av reglene:
  • Hvor lang tid man har vært medlem
  • Hvor mange innlegg man har skrevet før man kan få tilgang til skjult.
F.eks kan man øke til 150 innlegg og samtidig sette ned til 2-3 uker. 2 uker må man minimum ha vært medlem, det er absolutt nederste grense.

Om reglene skal endres må jeg få beskjed per PM av tilgangsansvarlig.
Husk at skjult gruppe er deres gruppe der dere sammen bestemmer.
 
Har sendt flere mld til tilgangsansvarlig og det er gått flere dager men får ingen svar, hva skal jeg da gjøre?
 
Har sendt flere mld til tilgangsansvarlig og det er gått flere dager men får ingen svar, hva skal jeg da gjøre?

Er du sikker på at du oppfyller alle kravene? :)
Dobbeltsjekk det, og prøv å send en ny PM.
Har du sendt til begge TGAene?
 
Av en eller annen grunn får jeg ikke sendt privat melding. Jeg trykker på tilgangsansvarlig men får ikke noe valg om pm.
 
Jeg har vist mistet tilgangen min jeg. Hvordan får jeg den tilbake:angelic:
Heihei, bare å sende melding etter 2 uker igjen ( karantenetid) Vi har ingen ny aktivitetskrav for å bli med :) Så er det min. 10 innlegg per mnd. på skjult for å fortsette å være der
 
jeg og, litt vanskelig å være like aktiv i julemnd! Men her var det ingen kjære mor..
Må beklage for at det føles slik, og på infotråden på skjult står det at det bare er å komme med forslag om noen ønsker noe til reglene. Er jo egentlig ikke vanskelig med 10 innlegg iløpe av 30/31 dager vil jeg si, da enn gjerne kommenterer 2-3 ting når man først er inne å sjekker :) Likevel kan vi jo selvfølgelig ta det opp der inne, og høre hvordan vi skal gjøre det videre om det er vanskelig å opprettholde kravene
 
Må beklage for at det føles slik, og på infotråden på skjult står det at det bare er å komme med forslag om noen ønsker noe til reglene. Er jo egentlig ikke vanskelig med 10 innlegg iløpe av 30/31 dager vil jeg si, da enn gjerne kommenterer 2-3 ting når man først er inne å sjekker :) Likevel kan vi jo selvfølgelig ta det opp der inne, og høre hvordan vi skal gjøre det videre om det er vanskelig å opprettholde kravene

Det kan sikkert gjøres litt annerledes, for tipper det er mange som ryker nå etter jul og nyttår. Jeg har vært inne ganske ofte, men ikke sett så mye nytt å kommentere.
Jeg tenker bare at man kan se det litt mellom fingrene, men det er ikke sikkert det går heller. Jeg har jo ikke den jobben, vet ikke om det går automatisk.. men ut i fra hva jeg leste så så det ut som man må inn å telle innlegg osv, så syns jobben deres i såfall er veldig stor/slitsom. Vi kommer jo til å be om ny tilgjengelighet med en gang vi har mistet den.
 
Det kan sikkert gjøres litt annerledes, for tipper det er mange som ryker nå etter jul og nyttår. Jeg har vært inne ganske ofte, men ikke sett så mye nytt å kommentere.
Jeg tenker bare at man kan se det litt mellom fingrene, men det er ikke sikkert det går heller. Jeg har jo ikke den jobben, vet ikke om det går automatisk.. men ut i fra hva jeg leste så så det ut som man må inn å telle innlegg osv, så syns jobben deres i såfall er veldig stor/slitsom. Vi kommer jo til å be om ny tilgjengelighet med en gang vi har mistet den.

Jeg skulle veldig gjerne ha gjort ting anerledes, men jeg tenker også at det må være likt for alle. Og om vi ikke skal ha noe aktivitetskrav så det noe vi må diskutere. Og jeg tenker det ihvertfall blir mye jobb om vi skal sende meld til alle som ikke oppfyller kravene mtp om de fortsatt vil ha tilgang. Men vi kan igjen pushe på om noen har forslag til andre krav til skjult.
 
Jeg synes ikke 10 innlegg i løpet av en måned er vanskelig å opprettholde selv i en travel tid. Om man ikke føler man har så mye å kommentere i de generelle trådene, så er det jo bare å poste i nedtellingstråden og "hvor langt er du på vei" og få unna de 10 minstekravspostene når det er som hektisk. Og så heller komme sterkere tilbake i de andre forumtrådene når man har mer tid.
 
Back
Topp