Skikkelig overraska på tul

Tusen takk for all støtte <3 Hååper sånn det går veien! Har nesten ikke vært kvalm i dag heller, håper det er sjokket, og ikke et tegn på at hcg er på vei ned..
 
Tusen takk for all støtte <3 Hååper sånn det går veien! Har nesten ikke vært kvalm i dag heller, håper det er sjokket, og ikke et tegn på at hcg er på vei ned..
Åh, det må jo bli helt uutholdelig å gå og vente på at dette går bra!!
Vet du noe om veien videre? Får du sykemelding, hyppige ultralyder osv? Sengeliggende, eller kan du fortsette som før? Jeg aner ikke hvordan jeg hadde reagert...
 
Masse ❤️ Til deg. Håper alt går bra
 
Sender en stor klem din vet❤️ Og krysser alt for at dette vil gå bra❤️
 
Var på tul i dag. Og timen startet slik du ikke vil den skal, med en lege, som tydelig ser noe som ikke stemmer. Han tar seg i det, og viser seg oss et lite menneske med hjertelyd. Men det henger noe i luften. Her er noe mer. Han viser oss et embryo til, en enegget tvilling, med samme morkake. Dette hjertet slår ikke, og embryoet er dødt. Selv om han er spesialist, har han ikke sett det før, vanligvis, når en tvilling dør, har de hver sin morkake, og en spontanabort kan skje, mens den andre fortsetter å leve. Det går ikke denne gangen. Om kroppen min bestemmer seg for at det døde embryoet skal ut, tar det med seg det friske... Vet ikke helt hva jeg skal tenke enda, måtte bare lufte tankene..
Så forferdelig :( Håper inderlig det går bra❤️
 
Så skummelt. Krysser fingrene for dere ♥
 
Krysser fingrene♡
 
Uff så skummelt. Håper virkelig dette går veien og at du får god oppfølging
 
Åh, det må jo bli helt uutholdelig å gå og vente på at dette går bra!!
Vet du noe om veien videre? Får du sykemelding, hyppige ultralyder osv? Sengeliggende, eller kan du fortsette som før? Jeg aner ikke hvordan jeg hadde reagert...

Det overlegen som undersøkte meg sa, var at det er ikke så mye jeg kan gjøre fra eller til. Enten velger kroppen sa, og da forsvinner det friske fosteret også, eller så utvikler det friske fosteret seg, og da kan det andre forsvinne, og bli en såkaldt "vanishing twin". Leser også at hun bloggeren som blir nevnt av noen her hadde en død tvilling som ikke forsvant, og at det da kan føre til problemer for den friske. Jeg skal på kontroll igjen om 5 uker, så krysser alt for at jeg ikke mister før den tid, og at den døde tvillingen ikke skaper ekstra problemer. Tror det blir noen laaange uker!!
 
Herregud... uf det bar trist. Tenker på deg. Klem
 
Back
Topp