Ønsket om en liten bønne❤️

skjønner deg veldig godt! Kan jo også være skjøre slimhinner fordi de blir tykkere uansett om det er mens eller bebbi på vei! Men jeg og liker å si til meg selv at det mest sannsynlig er mensen, sier man det nok så blir man liksom ikke like skuffet når mens kommer og ekstremt positiv overraskelse om testen blir sterk og fin❤️ Hvor lenge har dere prøvd og hvor gammel er du?
sender deg en klem❤️

Nettopp! Første prøveperiode etter baby som ble til på første sjanse etter p-pilleslutt. Så skjønner også at det vil være usannsynlig at det samme skjer igjen. Derfor jeg også er så usikker på alle disse tegnene om det er mensen eller baby, for har jo ikke hatt mensen på maaange mange år. Fikk mensen for 2 mnd siden etter ammeslutt og har ikke hatt det siden. 31år. Du?
 
Nettopp! Første prøveperiode etter baby som ble til på første sjanse etter p-pilleslutt. Så skjønner også at det vil være usannsynlig at det samme skjer igjen. Derfor jeg også er så usikker på alle disse tegnene om det er mensen eller baby, for har jo ikke hatt mensen på maaange mange år. Fikk mensen for 2 mnd siden etter ammeslutt og har ikke hatt det siden. 31år. Du?

forstår deg veldig godt da!
har jo selv bare hatt mens en gang for 4 mnd siden og det var første gang på 5 år(pstav), så er ganske vanskelig å vite hva som er hva:hilarious:
Er 23, snart 24:smug:
Vi får satse på at det ikke tar for mange pp!
 
forstår deg veldig godt da!
har jo selv bare hatt mens en gang for 4 mnd siden og det var første gang på 5 år(pstav), så er ganske vanskelig å vite hva som er hva:hilarious:
Er 23, snart 24:smug:
Vi får satse på at det ikke tar for mange pp!
Ser jo ut som om det klaffer på første for dere i hvert fall ! Har du gjort noe for å få eggløsning fortere?
 
Ser jo ut som om det klaffer på første for dere i hvert fall ! Har du gjort noe for å få eggløsning fortere?

Nei, visste ikke at jeg hadde hatt eggløsning, men hunden ble ekstremt rar og snusa skikkelig på meg og var helt gal, to dager etter tok jeg EL test og en til dagen etter og den gikk fra litt sterk til svakere, og var hos gyn som sa jeg hadde hatt eggløsning:hilarious:
Eneste jeg har gjort annerledes siste 4 månedene er at jeg for 5 uker siden begynte på zoloft(antidepressiv) fordi jeg fikk ett tilbakefall da jeg fikk beskjed om at 3 nære familieperson i år kom til å dø, han hadde det vondt så har håpet han skulle få slippe i ett halvt år, to dager etter han døde var jeg hos ei gravid venninne og hadde eggløsning dagen etter:hilarious: hjelper å være rundt gravide og at han endelig fikk slippe, så var nok psyken min som har holdt igjen EL :smug:
 
Nei, visste ikke at jeg hadde hatt eggløsning, men hunden ble ekstremt rar og snusa skikkelig på meg og var helt gal, to dager etter tok jeg EL test og en til dagen etter og den gikk fra litt sterk til svakere, og var hos gyn som sa jeg hadde hatt eggløsning:hilarious:
Eneste jeg har gjort annerledes siste 4 månedene er at jeg for 5 uker siden begynte på zoloft(antidepressiv) fordi jeg fikk ett tilbakefall da jeg fikk beskjed om at 3 nære familieperson i år kom til å dø, han hadde det vondt så har håpet han skulle få slippe i ett halvt år, to dager etter han døde var jeg hos ei gravid venninne og hadde eggløsning dagen etter:hilarious: hjelper å være rundt gravide og at han endelig fikk slippe, så var nok psyken min som har holdt igjen EL :smug:
Hunder vet best :hilarious::love7 Huff så forferdelig å høre! Håper og tror inderlig spiren sitter nå så får du noe koselig å tenke på de neste 9/10 mnd!!:Heartpink:Heartred
 
11DPO
Dette er så nervepirrende, har aldri gledet meg så mye til eventuell mens før:hilarious:
Har siste dagene hatt hodepine, murringer nedentil, kvalme og sover gjennom 3 vekkerklokker 3 dager på rad:hilarious:
Og samboer spør om det går bra og jeg svarer «jaja, det er jævlig, men det er jo positivt:hilarious:»
Ser noe svakt på testene, men tenker å vente til lørdag før jeg tar fler da jeg egentlig blir superhappy uansett om det er bebbi eller første mens på 4 mnd:hilarious:
 
Jeg har funnet ut at eggløsning kan ha skjedd da hunden sluttet å Være rar og når jeg fikk svakere EL test, og at det gyn så var at EL var skjedde dagen før hun sjekket meg..
veldig nervepirrende det greiene her, har fått en strek idag som også var det etter at testen tørket. Men om EL var da jeg regnet ista så er jeg 10 dpo idag og ikke 13, så det kan stemme ganske godt!
 

Vedlegg

  • 6C225D51-23F6-4921-9388-F8DB9BB2835E.png
    6C225D51-23F6-4921-9388-F8DB9BB2835E.png
    86 KB · Visninger: 77
Det var en falsk positiv, gyn mente det kunne være pga hormonkrøll, har visst litt lavt progesteron, hun vil jeg skal gå på p-piller i 3 mnd for så å slutte for å se om det hjelper, men siden vi prøver har ikke jeg lyst til å gå på prevensjon, så jeg spurte om å få progesteron istede, det ville hun ikke. Har derfor kjøpt womens care 5%, og håper at den kan hjelpe meg litt, skal ta den hver dag i 3 uker så stoppe i 7 dager for å se hva som skjer. Smørt godt på 2 ganger daglig på innsiden av låret i 2 dager nå. tok EL-tester igår og idag, er eveline, scanneren viste lavt, men streken idag er sterkere enn i går, den øverste er fra idag og nederste fra igår.
håper dette kan være nok.. har så mye elslim at jeg håper det skjer noe så jeg kan få mensen igjen..
 

Vedlegg

  • 0E2F96D3-A93E-49E5-8047-9556D12D0D71.jpeg
    0E2F96D3-A93E-49E5-8047-9556D12D0D71.jpeg
    15,2 KB · Visninger: 58
Tok en ny test ikveld siden jeg er en testetøs og eveline scanneren sa høy:dummy1::dummy1:
Øverste fra nå og nederste fra før idag!
veldig bra timing siden sambo drar imorgen formiddag og blir borte til onsdag ettermiddag, så aksjer blir lagt inn nå og imorgen tidlig også får vi håpe eggløsning skjer:hilarious:
 

Vedlegg

  • 441F4B34-342E-4514-91FC-A997BFCA9337.jpeg
    441F4B34-342E-4514-91FC-A997BFCA9337.jpeg
    19,8 KB · Visninger: 44
Dpoland.. kjedeligste landet jeg vet om:banghead::banghead:
Jeg vil bare begynne å teste nå med en gang.
inatt drømte jeg at jeg var gravid, våknet 3 ganger, men fikk samme drømmen hver gang jeg sovnet, veldig koselig drøm :rolleyes:
Jeg er veldig hormonell om dagen, men det kan jo være fordi det er første eggløsning siden sa i sommer, og fikk ikke denne eggløsningen før legen sa jeg hadde progesteronmangel og ville ha meg på p-piller i 3 mnd så jeg valgte istedenfor å kjøpe womens care plus 5%, smørte op to ganger om dagen og tre dager senere hadde jeg eggløsning! Har fortsatt å smøre på, og er veldig hormonell, men dette er visst normalt når progesteronet bygger seg opp igjen fordi østrogenet ypper seg i starten:hilarious:
Har også forkjølelsessymptomer pluss murringer nedentil, for første gang i mitt liv er jeg glad for pms symptomene mine, blir som regel alltid dårlig fra EL til IKM :hilarious:
 
Da gikk det ikke forrige måned, og mensen kom ikke, er 2 uker over tiden, jeg og gyn er blitt enige om p-piller i 3 mnd, men skal ikke ta sukkerpillene så blir «bare» 62 dager. Vi håper dette vil booste og sjokke progesteronet mitt til å produsere seg igjen..
 
Back
Topp