♡ IKM UKE 42 ♡

Det er et veldig godt tegn. Tror nemlig du er gravid :happy: bare den testen du har tatt som er så sensitiv. Spennende å følge med hvordan det går med deg:)
Jeg håper du har rett i det:D Jeg skal legge inn en oppdatering med bilde av testen her så snart jeg har fått tatt en:)
 
22CE14CA-183C-4D7F-9384-8D408FEC5BE9.jpeg


Nå har jeg tatt en test, og det var dessverre ikke så mye å se på den:(
 
Ååe..kjedelig! Men mensen har fortsatt ikke kommet?
Nei. Har hatt litt brun utflod i dag. Det er enten begynnelsen på mensen, eller så er det blod rester fra jeg tok celleprøve på torsdag. Men jeg tipper jeg får mensen i løpet av kvelden eller dagen i morgen.
 
Nei. Har hatt litt brun utflod i dag. Det er enten begynnelsen på mensen, eller så er det blod rester fra jeg tok celleprøve på torsdag. Men jeg tipper jeg får mensen i løpet av kvelden eller dagen i morgen.
Sender deg en stor klem ♡
Kanskje du har hatt en kjemisk, for første bilde du delte så ganske positiv ut. Så har dem blitt svakere.
Ønsker deg lykke til videre om tr kommer eller ikke.
 
Sender deg en stor klem ♡
Kanskje du har hatt en kjemisk, for første bilde du delte så ganske positiv ut. Så har dem blitt svakere.
Ønsker deg lykke til videre om tr kommer eller ikke.
Jeg tenker også kjemisk. Men da betyr det ihvertfall at jeg kan bli gravid:)
Tusen takk:happy:
 
Jeg har nok hatt en kjemisk. Tr har ikke kommet enda, men har rosa utflod nå, så den er nok like rundt hjørnet. Tok en lloyds test i dag på morgenen, og det kom opp en svak strek igjen. Benyttet derfor sjansen til å se om lloyds gir falske positive tester eller ikke, og dyppet oppi en cb early. Den fikk også en svak strek. Så jeg er ganske sikker på at jeg har hatt en kjemisk denne måneden.
ABA4D217-E3E5-42EC-86BD-1561218DDAAB.jpeg
FD79CF3A-5D04-4CA2-926F-2BF06BE3E306.jpeg
 
Jeg har nok hatt en kjemisk. Tr har ikke kommet enda, men har rosa utflod nå, så den er nok like rundt hjørnet. Tok en lloyds test i dag på morgenen, og det kom opp en svak strek igjen. Benyttet derfor sjansen til å se om lloyds gir falske positive tester eller ikke, og dyppet oppi en cb early. Den fikk også en svak strek. Så jeg er ganske sikker på at jeg har hatt en kjemisk denne måneden.
Vis vedlegget 310643 Vis vedlegget 310642
Ja det kan se sånn ut altså, nok til å slå ut på testene, men ikke økende. Leit.. en klem sendes!
 
Back
Topp