Nærmer det seg?

BergenBaby2015

Forelsket i forumet
Novemberlykke 2015
Oktoberlykke 2019
Hei! I går hadde jeg rie-lignende smerter i noen timer på kvelden, men rundt kl 23.30 ga det seg. Og siden har det vært borte. Det var helt likt som begynnelsen på fødselen sist, bare at det sluttet i stedet for å ta seg opp. Noen som har opplevd dette? Håper det betyr at fødselen nærmer seg. Kjenner jeg er utrolig skuffa over at jeg ikke har en baby i dag! 39+0 i morgen:)
 
Har det helt likt.. Andregangs. Begynte på torsdag , helt likt som sist fødsel , men gir seg. Sånn har det holdt på til og fra siden torsdag ..

Er en dag på overtid
 
Jeg opplevde det samme sist jeg gikk gravid som andregangs. Var til og med inne på sykehuset et halvt døgn, men måtte dra tilbake. Veldig kjedelig. Man får bare trøste seg med at det skjer før eller senere uansett.
 
Jeg opplevde det samme sist jeg gikk gravid som andregangs. Var til og med inne på sykehuset et halvt døgn, men måtte dra tilbake. Veldig kjedelig. Man får bare trøste seg med at det skjer før eller senere uansett.
Ja, kjedelig å bli «lurt» :p Joda, de kommer vel ut til slutt ;)
 
Jepp hatt det sånn mange ganger nå. Hatt regekmessige sammentrekninger hver 5 min også uten at fødsel var i gang. Verste gangen varte i 2 døgn. De kan gjør vondt og. Men tegnet jeg kikker etter er intensitet. For de tar seg ikke opp slik de skal.
 
Jepp hatt det sånn mange ganger nå. Hatt regekmessige sammentrekninger hver 5 min også uten at fødsel var i gang. Verste gangen varte i 2 døgn. De kan gjør vondt og. Men tegnet jeg kikker etter er intensitet. For de tar seg ikke opp slik de skal.
Vanskelig når det blir sånn! I natt har jeg hatt smerter i nedre del av magen og i korsryggen. Mellom 3-8 min mellom så langt. Tror kanskje fødselen blir i dag. Hvis dette også er lureri så vet jeg ikke hvordan jeg skal vite hva som er fødsel og ikke. Det begynner å gjøre såpass vondt at jeg må puste meg gjennom, men det ser jeg jo at det kan gjøre når det er falsk alarm og. Vet ikke når jeg skal ringe barnevakten. Kjipt å vekke folk for falsk alarm!
 
Vanskelig når det blir sånn! I natt har jeg hatt smerter i nedre del av magen og i korsryggen. Mellom 3-8 min mellom så langt. Tror kanskje fødselen blir i dag. Hvis dette også er lureri så vet jeg ikke hvordan jeg skal vite hva som er fødsel og ikke. Det begynner å gjøre såpass vondt at jeg må puste meg gjennom, men det ser jeg jo at det kan gjøre når det er falsk alarm og. Vet ikke når jeg skal ringe barnevakten. Kjipt å vekke folk for falsk alarm!
I know! Har det helt likt! Forferdelig frustrerende! Håper det skjer for oss alle snart, for sånne maserier er til og bli koko av :p lykke til! :)
 
Vanskelig når det blir sånn! I natt har jeg hatt smerter i nedre del av magen og i korsryggen. Mellom 3-8 min mellom så langt. Tror kanskje fødselen blir i dag. Hvis dette også er lureri så vet jeg ikke hvordan jeg skal vite hva som er fødsel og ikke. Det begynner å gjøre såpass vondt at jeg må puste meg gjennom, men det ser jeg jo at det kan gjøre når det er falsk alarm og. Vet ikke når jeg skal ringe barnevakten. Kjipt å vekke folk for falsk alarm!
Ja jeg tok det opp med sykehuset sist når jeg var inne. Hvordan skal jeg forstå om jeg er i fødsel når jeg har så masse sammentrekninger? Fikk beskjed at de forstod godt det var vanskelig og at jeg måtte bare komme på så mange bomturer som jeg ønsket. :banghead: så ja håper også bare at vannet går denne gang av seg selv så jeg forstår at nå skjer det. Sett for meg at jeg føder i stua for jeg tror aldri jeg er ifødsel :facepalm:
 
Så kjipt at det stopper opp. Jeg trodde også at jeg begynte å få rier i går, hadde skikkelige sammentrekninger i flere timer med 20-50 min mellomsrom, men tok seg ikke ordentlig opp i styrke og dabbet av igjen til kvelden.

Er Andregangs og 39+2 idag. Med første kjente jeg ikke tegn til noe før vannet gikk 2 dager over termin og riene tok seg veldig fort opp etter det, fødte noen timer senere. Mye tyngre å gå sånn med kynnere og maserier hele tiden
 
Så kjipt at det stopper opp. Jeg trodde også at jeg begynte å få rier i går, hadde skikkelige sammentrekninger i flere timer med 20-50 min mellomsrom, men tok seg ikke ordentlig opp i styrke og dabbet av igjen til kvelden.

Er Andregangs og 39+2 idag. Med første kjente jeg ikke tegn til noe før vannet gikk 2 dager over termin og riene tok seg veldig fort opp etter det, fødte noen timer senere. Mye tyngre å gå sånn med kynnere og maserier hele tiden
Slitsomt dette! Og vanskelig å vite når det er fødsel og ikke. Til meg var det bare 2 min mellom riene, så det er veldig mystisk at det stoppet opp...
 
Så kjipt at det stopper opp. Jeg trodde også at jeg begynte å få rier i går, hadde skikkelige sammentrekninger i flere timer med 20-50 min mellomsrom, men tok seg ikke ordentlig opp i styrke og dabbet av igjen til kvelden.

Er Andregangs og 39+2 idag. Med første kjente jeg ikke tegn til noe før vannet gikk 2 dager over termin og riene tok seg veldig fort opp etter det, fødte noen timer senere. Mye tyngre å gå sånn med kynnere og maserier hele tiden
Likt her. Var bare plutselig fødsel sist. Slapp unna maserier.
 
Back
Topp