♡ IKM UKE 42 ♡

Dagens resultat. Begge er tatt på samme urin...
8F653F44-D961-4583-9B9A-10B725B9DC44.jpeg
6FD7B7C9-29AD-44CC-A716-FA32752FE2AC.jpeg
 
Vil bare si gratulerer til alle gravide og lykke til i neste pp til de som fikk tr på besøk som meg - ses kanskje i uke 46
 
Sniker fra uke 43. Ser tydelig strek på øverste. Hvilken sensitivitet? Kanskje ikke nok hcg for å slå ut på digital (de er vel på 25)?
Den øverste har sensitivitet på 10. Jeg vet ikke hvilken sensitivitet den digitale har. Det er den med ukeindikator.
Jeg får vente et par dager og teste igjen hvis ikke mensen kommer. Venter mensen i dag.
 
Den øverste har sensitivitet på 10. Jeg vet ikke hvilken sensitivitet den digitale har. Det er den med ukeindikator.
Jeg får vente et par dager og teste igjen hvis ikke mensen kommer. Venter mensen i dag.

Tror digital med ukesindikator er 25, sjekket her om dagen på bruksanvisning på nett. Men ja, ikke mer å gjøre enn å vente noen dager o_O
 
Dagens resultat. Begge er tatt på samme urin...
Vis vedlegget 310440 Vis vedlegget 310441
Tror bare ikke den digitale slår helt ut enda, vent et par dager så skal du se. Måtte ha ganske tydelig strek på den andre testen der når den digitale slo ut. Jeg testet ikke før da. Men noen får jo positiv senere enn andre. Jeg var jo litt tidlig. Men har tro på den testen din altså :)
 
Er nok bare tullestreker for meg. Like svake fortsatt. Men skal bestille meg gynekologtime i morgen, og håper jeg får det allerede i morgen
 
Spent på hvordan det går med deg :) har tr kommet eller har du testet mer? Du venter kanskje et par dager for å se..?
Jeg brukte siste testen i går, så har ikke fått testet noe i dag. Men jeg skal snart avgårde for å kjøpe litt tester på apoteket, og tar nok en av dem i løpet av dagen:) Jeg skulle hatt mensen i går, men den har ikke kommet enda, så det er jo et godt tegn:happy:
 
Jeg brukte siste testen i går, så har ikke fått testet noe i dag. Men jeg skal snart avgårde for å kjøpe litt tester på apoteket, og tar nok en av dem i løpet av dagen:) Jeg skulle hatt mensen i går, men den har ikke kommet enda, så det er jo et godt tegn:happy:
Det er et veldig godt tegn. Tror nemlig du er gravid :happy: bare den testen du har tatt som er så sensitiv. Spennende å følge med hvordan det går med deg:)
 
Back
Topp