Tigers drøm om egne barn, drømmen om tigersøsken

Tenk at hun snart er her! ❤️ Også fine magen da :love017
Håper inderlig at den siste tiden blir fin og ikke minst raskt!
Har du fått noen dato du skal nedover til sykehuset, eller skal du ikke nedover før fødsel evt er igang? :)
Skal nedover den 28. Okt, og da blir jeg der til hun er ute. Planlegger ta meg noen late dager på barselhotellet frem til melka er i gang for å si det sånn :p
Skjer det noe før 28. Blir jeg sendt med amb.fly
 
Gratulerer med 36 uker
Nydelig mage!
Håper du klarer kose deg med innspurten. Snart er du mamma!
 
Gratulerer med 36uker ❤️❤️❤️❤️
 
Har egentlig ikke skjønt hva sjarmøretappen er? Hvorfor kalles det det?

Haha! Godt spørsmål; jeg har forstått det sånn at det - for eksempel - i et maraton med stafett er et så stort forsprang at sistemann på sisteetappe bare trenger å gjøre en "sjarmøretappe" på 50% energi fordi de uansett har så et overlegent forsprang. Mulig jeg tar feil, men :p Det er liksom når man er såpass trygg på seier at det bare er å lene seg tilbake og rolig utføre sistestrekka for i sikkerhet er man uansett :D
 
Haha! Godt spørsmål; jeg har forstått det sånn at det - for eksempel - i et maraton med stafett er et så stort forsprang at sistemann på sisteetappe bare trenger å gjøre en "sjarmøretappe" på 50% energi fordi de uansett har så et overlegent forsprang. Mulig jeg tar feil, men :p Det er liksom når man er såpass trygg på seier at det bare er å lene seg tilbake og rolig utføre sistestrekka for i sikkerhet er man uansett :D
Det gav jo litt mening!
Tenkte at jeg føler meg ikke supersjarmerende med stor mage, vann i kroppen og vondt her og der, så det kunne jo ikke være noen sånn sjarmør :hilarious:
 
Det gav jo litt mening!
Tenkte at jeg føler meg ikke supersjarmerende med stor mage, vann i kroppen og vondt her og der, så det kunne jo ikke være noen sånn sjarmør :hilarious:
Tror det er noe i det som forklares over her samt at man er så nærme så nærme. At det ikke er uoverkommelig mange ukene igjen liksom og at babyen faktisk kan komme når som helst
 
Så utrolig spennende!! Lykke til med fødsel❤️
Takk :)
Jeg må nesten spørre siden du nettopp har vært innom så mange dagbøker jeg kjenner til men det ikke ringer noen bjelle (Unnskyld?), har du nylig byttet brukernavn eller noe slikt? Jeg klarer altså ikke plassere deg :bag:
 
Takk :)
Jeg må nesten spørre siden du nettopp har vært innom så mange dagbøker jeg kjenner til men det ikke ringer noen bjelle (Unnskyld?), har du nylig byttet brukernavn eller noe slikt? Jeg klarer altså ikke plassere deg :bag:

Neida jeg er ny her inne, venter på å komme igang med IVF:)
 
Back
Topp