♡ IKM UKE 42 ♡

Jeg får vel ta meg sammen og kjøpe en test :laughing021 jeg er veldig slapp og vil bare ligge i senga og sove egentlig, orker lite :(
Jeg og er sånn nå.. passer ikke helt med eksamen om to uker :p ja dra å kjøp en, kjøpe en sånn tidligtest på apoteket.
 
Ser ut til at jeg kan melde meg inn her istede for uke 41.. Merker at EL sniker seg på i dag eller i morgen, og det stemmer med at syklusen min er på 30 dager.. Har variert litt tidligere mellom 25 dager og 30 dager..
Tester etter EL med strimler fra babyplan og ikke før i dag har den slått ut noe særlig.
Skulle ønske jeg kunne tempe, men jobber skift og da funker ikke temping..
Ikke gått på p-pilla siden midten av juni, men ikke gått inn for å prøve før nå.

KVJ95 - 24år- PP2 - B1 - EL 30-09 - IKM 15.10
Hvordan går det? :) testet?
 
Skulle hatt mensen igår, fortsatt ingen ting CD32.. Men negativ tidligtest idag, så blir nokk ikke noe denne perioden heller :shifty:
 
Ok nå har jeg resept da heldigvis. Kjenner tr EE på vei.. ikke kommet enda. Og da skal jeg ta tabletter fra dag 2-7 fikk jeg beskjed om. Skal de taes morgen eller kveld?
Tror du velger selv, men jeg har tatt de morgen om jeg fikk tr på morgen og på kveld når tr kom på kveld :)
Jeg tar alltid en graviditetstest først, for å være 100% sikker på at det er tr.
 
Jeg har bare one step tester og de er kun negative. Ikke antydning til strek en gang. Vet ikke hvor følsomme de er
Det er ikke så følsomme, men ved inn burde de vise strek om det er noe :Heartbigred
 
Fikk denne nå, det er jo strek her??
 

Vedlegg

  • 95561307-DF4E-4FA9-A935-7034B5180635.jpeg
    95561307-DF4E-4FA9-A935-7034B5180635.jpeg
    7,9 KB · Visninger: 114
Back
Topp