Oss testetøser imellom

Dagens. Bare svaaaake skygger om man legger godviljen til :(
Trodde ikke alle tester ga skygge. Kan jo oppfattes ganske misvisende!
Ser svak strek på første og siste. Men ikke godt å vite om det er skygge eller ikke. Den øverste er vel samme testtype som i går eller? Startet jo med "skygge" jeg og, men visste at det kunne gå begge veier. Hvor mange dpo er du nå?
 
Ser svak strek på første og siste. Men ikke godt å vite om det er skygge eller ikke. Den øverste er vel samme testtype som i går eller? Startet jo med "skygge" jeg og, men visste at det kunne gå begge veier. Hvor mange dpo er du nå?

Ja, samme type test. Øverste og nederste er tidligtester (10 et el annet) den imidten er 25.

Men den samme type testen burde vel vært sterkere enn i går om det er noe på gang?! Jeg er 9 eller 10 dpo i dag. Ikke tempet eller el testet denne runden, fordi jeg egentlig har gitt opp. Har bare el slim og tappetafsing å gå ut i fra.

Åpnet testen jeg haha.. ser streken bedre da. Kanskje den er litt sterkere enn gårsdagen.
 

Vedlegg

  • 494D140C-0FDB-4A16-8E07-D4751AEAE142.jpeg
    494D140C-0FDB-4A16-8E07-D4751AEAE142.jpeg
    17,7 KB · Visninger: 98
  • 71A2F866-A0E6-4343-AFDC-8C12728B6082.jpeg
    71A2F866-A0E6-4343-AFDC-8C12728B6082.jpeg
    26,4 KB · Visninger: 81
Last edited:
Ser svak strek på første og siste. Men ikke godt å vite om det er skygge eller ikke. Startet jo med "skygge" jeg og, men visste at det kunne gå begge veier. Hvor mange dpo er du nå?
Ja, samme type test. Øverste og nederste er tidligtester (10 et el annet) den imidten er 25.

Men den samme type testen burde vel vært sterkere enn i går om det er noe på gang?! Jeg er 9 eller 10 dpo i dag. Ikke tempet eller el testet denne runden, fordi jeg egentlig har gitt opp. Har bare el slim og tappetafsing å gå ut i fra.
Ja.. jo. sånn egentlig så burde den jo være det. Er begge tatt med morgenurin? Min endret seg ikke mye, men bittelitt fra 9 til 10 dpo. Men 11 var den synlig sterkere syns jeg.
 
Når starter du å teste for hCG?:)

Jeg har eggløsning i dag, og er egentlig klar å teste i morgen tidlig:hilarious::hilarious::smiley-angelic001
Håper det er vår tur denne gangen!:sign19:love7
 
Når starter du å teste for hCG?:)

Jeg har eggløsning i dag, og er egentlig klar å teste i morgen tidlig:hilarious::hilarious::smiley-angelic001
Håper det er vår tur denne gangen!:sign19:love7
Hvis du har en haug med billigtester og vil få med deg den spede start og myse på tester (kan da også være skygger som viser seg å ikke være noe), kan du kjøre på fra 8 dager etter eggløsning (8 dpo). Jeg har 6 graviditeter bak meg, og har ofte fått "noe" fra 8 dpo, av og til litt senere..
 
Regner ikke med jeg er gravid ettersom el testene nå omsider endelig er positiv. Hvor lenge kan el tester være positiv?:)

Denne ble tatt 01:30 tiden inatt
4E150D67-B0C7-40AE-968C-DDF3E05ABBDC.jpeg


Denne er tatt nå klokken 19.00 tiden
47E568B2-BB4D-4CA0-B96D-3785AC4894C0.jpeg
 
Regner ikke med jeg er gravid ettersom el testene nå omsider endelig er positiv. Hvor lenge kan el tester være positiv?:)

Denne ble tatt 01:30 tiden inatt
Vis vedlegget 310262

Denne er tatt nå klokken 19.00 tiden
Vis vedlegget 310264

Mine pleier å være positive i 2-3 dager. Fikk forrige syklus EL relativt raskt etter første positive test (vet det på grunn av temperaturstigning) :)
 
Back
Topp