IKM uke 45 2019

*lillemas* 33, pp1, b2, 16/10. 31/10.
 
Hoppar inn her! Måtte dette bli gullmånaden for oss alle!!! ❤️

Smuta - 38 - PP19 (inseminasjonsforsøk nr.2) - B2 - EL 22.10 - IKM 05.11
 
Trooor jeg kan melde meg inn her ca.

har nettop hatt MA og vi har ikke tenkt å vente til etter første mens, da to av legene jeg møtte på sa at det bare var å kjøre på når jeg selv var klar:happy:

Så nå som jeg er ferdig aner jeg ikke når ikm er, men tenker 45 er en grei ule å satse på. :happy:

Kråka - 31 - 1 pp etter MA (7 pp totalt) - B3 - EL aner ikke - IKM aner ikke :oops:
 
Positiv EL på CD11?? :wtf:
 

Vedlegg

  • 1F37BD98-3562-492B-B488-93FC10C11B11.jpeg
    1F37BD98-3562-492B-B488-93FC10C11B11.jpeg
    27,6 KB · Visninger: 33
Dagens el-test, overraskende sterk til at det er fire dager igjen til antatt el. Får sjekke igjen i kveld og prøve å lure med meg mannen til sengs i ettermiddag.

På en annen side. Tidligere el = tidligere ikm = kortere syklus. Skal ikke klage på det! :)
 

Vedlegg

  • ED798E2A-37DE-4D2C-9865-F7A0398FE249.jpeg
    ED798E2A-37DE-4D2C-9865-F7A0398FE249.jpeg
    21,3 KB · Visninger: 38
Gjør dere noe kreativt for å lykkes denne måneden, da?

Jeg
  • Begynte på Bidronninggele på CD2, tenker å ta det i 12 dager
  • Har tatt Folat siden jeg begynte å prøve
  • Skal teste etter EL med Clearblue digital test (ikke den med blinkende smilefjes)
  • Skal begynne med Solvipect ca en uke før EL
  • Tenkte jeg skulle prøve menskopp, for første gang.
...men egentlig er jeg ikke så veldig ivrig denne måneden, det går vel bare mer og mer opp for meg at jeg etter stor sannsynlighet er blitt for gammel, og at det ikke blir noe barn:sad010.
 
Trooor jeg kan melde meg inn her ca.

har nettop hatt MA og vi har ikke tenkt å vente til etter første mens, da to av legene jeg møtte på sa at det bare var å kjøre på når jeg selv var klar:happy:

Så nå som jeg er ferdig aner jeg ikke når ikm er, men tenker 45 er en grei ule å satse på. :happy:

Kråka - 31 - 1 pp etter MA (7 pp totalt) - B3 - EL aner ikke - IKM aner ikke :oops:
Er i samme situasjon som deg, (sniker fra IKM 43) blødde i 2 uker, dagen etter blødning stoppet fikk jeg masse EL slim, så jeg går ut ifra at EL var den dagen :rolleyes: Satset bare på en IKM gruppe hehe. Masse lykke til :happy: kanskje vi havner i samme terminforum :happy:
 
Gjør dere noe kreativt for å lykkes denne måneden, da?

Jeg
  • Begynte på Bidronninggele på CD2, tenker å ta det i 12 dager
  • Har tatt Folat siden jeg begynte å prøve
  • Skal teste etter EL med Clearblue digital test (ikke den med blinkende smilefjes)
  • Skal begynne med Solvipect ca en uke før EL
  • Tenkte jeg skulle prøve menskopp, for første gang.
...men egentlig er jeg ikke så veldig ivrig denne måneden, det går vel bare mer og mer opp for meg at jeg etter stor sannsynlighet er blitt for gammel, og at det ikke blir noe barn:sad010.
Går på metformin og folat, og bruker el-tester (men det er jo ikke akkurat kreativt :) ). Har bestilt babyklister, men får se om jeg bruker det denne syklusen. Må ikke minst få det hjem først! :)
 
Ny test nå. Fortsatt ikke helt positiv, men ingen tid å miste. :)
 

Vedlegg

  • 2DBAE813-7EAB-485D-BFD5-89260BF646B8.jpeg
    2DBAE813-7EAB-485D-BFD5-89260BF646B8.jpeg
    21,3 KB · Visninger: 32
Gjør dere noe kreativt for å lykkes denne måneden, da?

Jeg
  • Begynte på Bidronninggele på CD2, tenker å ta det i 12 dager
  • Har tatt Folat siden jeg begynte å prøve
  • Skal teste etter EL med Clearblue digital test (ikke den med blinkende smilefjes)
  • Skal begynne med Solvipect ca en uke før EL
  • Tenkte jeg skulle prøve menskopp, for første gang.
...men egentlig er jeg ikke så veldig ivrig denne måneden, det går vel bare mer og mer opp for meg at jeg etter stor sannsynlighet er blitt for gammel, og at det ikke blir noe barn:sad010.

Blir spennende å se om det virker!! :happy:

Jeg tenkte også å prøve med Solvipect og har drukket grapefruktjuice i noen dager.
 
Back
Topp