⭐ IKM UKE 43 ⭐

Har aldri forstått tålmodigheten folk har jeg :hilarious:. Fantastisk å klare å vente så lenge da! Før 11 dpo har jeg liksom pleid å brukt opp 6-7 tester.. Denne gangen har jeg bare 5,nei forresten 6 tester, så må spare litt mer.. Men definitivt en hver dag fra 8 dpo!
Hehe da jeg ble gravid i august testet jeg hver dag fra 8 dpo, fikk ikke positiv før 12 dpo haha! 4 dager med pine :hilarious:
håper testene blir positive igjen, tok en nå og den var endelig helt negativ! :smiley-angelic001
 
Tenker første 7/8dpo.. kan være jeg ryker på 6dpo. Bare for å prøve å teste liksom :hilarious:
Jeg kommer til og teste mye og fra 8 dpo bare jeg får eBay testene snart
Høres ut som slik jeg har vært det. Har 4 barn og hatt 2 SA/MA+ en kjemisk, så det vil si en deel testing. Tok 9 mnd før nr 2 satt også. Er jo så ufattelig spennende å skimte det første lille tegnet på at noe skjer... Har fått strek tidligst 7 dpo, 8 dpo svaakt nesten hver gang, og alltid 9-10 dpo. Denne gangen håper jo jeg motsatt av dere andre, at det er negativt, men det er uansett like spennende/nervepirrende med den testingen.. Og dessuten, hvis jeg nå mot all formodentlighet skulle være gravid, så skylder jeg den lille spiren å bli litt engasjert brennkvikt.. Klarer ikke tenke på annet om dagen, for livet vil forandres mye hvis det er en spire liksom.
 
Hehe da jeg ble gravid i august testet jeg hver dag fra 8 dpo, fikk ikke positiv før 12 dpo haha! 4 dager med pine :hilarious:
håper testene blir positive igjen, tok en nå og den var endelig helt negativ! :smiley-angelic001
Ooh da skjønner jeg ja, hvis du ikke fikk positiv før det.. Har du hatt SA nå?
 
Ooh da skjønner jeg ja, hvis du ikke fikk positiv før det.. Har du hatt SA nå?
Hadde MA 19/9 og tok cytotec kur 21/9. Var 9+2 uker. Så dette er første EL. Har ikke så høye forventninger og burde vel egentlig gå gjennom en syklus først men. Må jo prøve :rolleyes:
 
Hadde MA 19/9 og tok cytotec kur 21/9. Var 9+2 uker. Så dette er første EL. Har ikke så høye forventninger og burde vel egentlig gå gjennom en syklus først men. Må jo prøve :rolleyes:
Min skjønne nr 3 er resultat av første pp etter SA.. De sier vel nå at man ikke trenger vente vel?
 
Min skjønne nr 3 er resultat av første pp etter SA.. De sier vel nå at man ikke trenger vente vel?
Ja de lærde sier så mye rart! Gynekolog på sykehuset sa kjør på mens jordmor sa vent. Men jeg tenker at dersom kroppen vil og alt klaffer så blir jeg gravid :happy:

Godt å høre solskinnshistorier! Takk for at du deler :Heartred
 
3 DPO :happy:
Følesen sier at det ikke klaffet denne runden heller. Men håpet er sterkt tilstede. Håper følelsen tar feil!​
 
Hadde MA 19/9 og tok cytotec kur 21/9. Var 9+2 uker. Så dette er første EL. Har ikke så høye forventninger og burde vel egentlig gå gjennom en syklus først men. Må jo prøve :rolleyes:

Så vidt jeg har forstått er det ingen medisinske grunner til å utsette prøvingen - jeg fikk bare beskjed om at det ble lettere å regne termin hvis vi ventet en syklus. Nei takk sa jeg da :hilarious: Det ble riktignok ikke klaff (og har ikke blitt det enda), men har forstått det sånn at det å vente 1-3 sykluser er et utdatert råd (men kommer sikkert an på hvem du spør :rolleyes:).
 
3 DPO :happy:
Følesen sier at det ikke klaffet denne runden heller. Men håpet er sterkt tilstede. Håper følelsen tar feil!​

4 DPO her :) Har heller ikke en god følelse, men det er nok litt for å dempe fallet når TR evt. kommer. Har hatt så mange "symptomer" de siste to rundene, loggført i FLO og holdt på :hilarious: Har da følt skikkelig at det har klaffet, men så har det altså ikke det. Orker ikke det denne gangen kjenner jeg, og skal prøve å la være med å teste frem til TR evt. ikke kommer :smiley-angelic001 Kanskje det å ha en dårlig følelse er en god ting :bored: Holde på håpet så lenge man kan, si!
 
4 dpo, og idag kjenner jeg det murrer litt i livmor! Kom også et lite stikk:scratch
Pulsen er også høy, men deg er jo altfor tidlig for noe som helst på dette tidspunktet
 
4 dpo, og idag kjenner jeg det murrer litt i livmor! Kom også et lite stikk:scratch
Pulsen er også høy, men deg er jo altfor tidlig for noe som helst på dette tidspunktet
Skjønner meg ikke på pulsen min. :shy: 3dpo og begynte å synke i dag. Når tenker du det er vits å følge med på pulsen?
 
Skjønner meg ikke på pulsen min. :shy: 3dpo og begynte å synke i dag. Når tenker du det er vits å følge med på pulsen?

Jeg følger med på pulsen hele tiden, dessverre :shy:
Men det er ikke unormalt at den går litt opp og ned!


Forresten ser at du trykte "liker ikke" på mitt forrige innlegg?:)
 
4 dpo, og idag kjenner jeg det murrer litt i livmor! Kom også et lite stikk:scratch
Pulsen er også høy, men deg er jo altfor tidlig for noe som helst på dette tidspunktet
Der minte du meg på å sjekke min fitbitpuls! :happy:

jeg har ømme pupper da. Men det har jeg av og til å dpo-land da, så det trenger ikke bety noe som helst :rolleyes:
 
Der minte du meg på å sjekke min fitbitpuls! :happy:

jeg har ømme pupper da. Men det har jeg av og til å dpo-land da, så det trenger ikke bety noe som helst :rolleyes:

Jeg sjekker den gjerne flere ganger i løpet av dagen... spesiely i dpo land!:wacky: blir helt tullete!
Måtte gi meg fitbit forbud når jeg var gravid sist :hilarious:

Håper det er positivt tegn denne gangen!!
 
Jeg følger med på pulsen hele tiden, dessverre :shy:
Men det er ikke unormalt at den går litt opp og ned!


Forresten ser at du trykte "liker ikke" på mitt forrige innlegg?:)
Det var ikke meningen, bare stor fingre :hilarious: sorry
 
Back
Topp