Kan man trigge fødsel ved og gjøre husarbeid? :p

Nei. Ingen kjerringråd virker. I "beste" fall starter fødselen tilfeldigvis akkurat når du har slitt deg ut, og det er ikke et godt utgangspunkt for ditt livs treningsøkt.

Det eneste rådet som er vitenskapelig bevist er sex, både fordi en orgasme gir livmoren små sammentrekninger som kan starte rier, pluss at sæd (eller et protein i det) modner livmorhalsen til en viss grad. Men, det vil kun virke hvis kroppen i utgangspunktet er moden for fødsel, såe :rolleyes: Men herlighet, sex er jo i det minste en fordel å ha rett før fødsel, for det kan bli en stund til neste gang :D
 
Du kan jo gå å få deg modningsakupunktur og bli strippet :) det kan hjelpe også men mest sannsynlig må du smøre deg med den berømte tålmodigheten :)
 
Er det din første?
 
Nei, andre :) regner med jeg bare må vente til hun melder sin ankomst ja :) prøver og nyte det litt også da, hehe. Men noen dager er verre enn andre :p første jenta vår kom en dag før termin.
Ja da får du bare nyte de siste dagene med kun henne og pappaen da, før det kommer et nytt midtpunkt :happy:
 
Når fødsel går tregt så ber jo jordmor om at en skal opp å gå eller ta knebøy, slik at det går fortere. Så tyngdekraften hjelper når det er rier :) funka her!
 
Når fødsel går tregt så ber jo jordmor om at en skal opp å gå eller ta knebøy, slik at det går fortere. Så tyngdekraften hjelper når det er rier :) funka her!
Det tenker jeg og :) en skal jo gjerne holde seg aktiv, men prøve å ikke stresse :)
 
Jeg trigga bare bekkenet mitt sist, en dag over termin. Hadde ikke supervondt i det fra før en gang, plutselig klarte jeg nesten ikke gå :p da hadde jeg shina hele huset. Hehe
 
Back
Topp