♡ IKM UKE 42 ♡

Jeg har ikm om 4 dager, men har ingen tidlig tester igjen hjemme. Når kan en vanlig test slå ut?:happy:
 
12 Dpo, Brystene er fortsatt ømme! Og nå er de sånn hovne og ømme, Vært ømme siden 3 dpo.. Hmmm, får til og med kløft med vanlig nh uten superinnlegg..

Gyn til torsdag og ikm på tirsdag!
Har så lyst å teste, men tørr ikke :(
Krysse fingre og be for meg/oss!
 
Tror jeg er gravid..! Omg! Staven er sensitiv, strimmelen er ikke :)
 

Vedlegg

  • 20191013_114810.jpg
    20191013_114810.jpg
    12,6 KB · Visninger: 131
  • 20191013_114734.jpg
    20191013_114734.jpg
    10,3 KB · Visninger: 130
  • 20191013_130340.jpg
    20191013_130340.jpg
    19,9 KB · Visninger: 133
IKM om en uke, er sistemann :p tror ikke jeg har noe tidligtest liggende og det er kanskje likegreit! ;) siste syklus var rar, da kom el kanskje litt tidlig og på 9dpo kom tr :( håper ikke det blir likt denne runden.
 
IKM om en uke, er sistemann :p tror ikke jeg har noe tidligtest liggende og det er kanskje likegreit! ;) siste syklus var rar, da kom el kanskje litt tidlig og på 9dpo kom tr :( håper ikke det blir likt denne runden.
Krysser fingrene for at du kommer etter om en ukes tid :happy: ikke lett å ikke teste når dem ligger i huset.
 
Jeg er 9 dpo i dag. Og testet med one step, fra ebay. Billigstrimmel. Ser en svak skygge, og trooor den er rosa men tør ikke stole på det
 
Jeg har ikke helt troen på at det klaffet denne Pp'en :sorry: men det er ikke over før heksa dukker opp :rolleyes: så litt håp er allikevel der ;)
Alltid litt håp frem til heksa kommer ja ♡ jeg hadde en merkelig følelse, og var ganske sikker tidlig på at det hadde klaffet. Har du noen symptomer? Vet mye kan ligne på menssymptomer altså. Her er det ømme bryster, mange kviser og ligamentamerter.
 
Alltid litt håp frem til heksa kommer ja ♡ jeg hadde en merkelig følelse, og var ganske sikker tidlig på at det hadde klaffet. Har du noen symptomer? Vet mye kan ligne på menssymptomer altså. Her er det ømme bryster, mange kviser og ligamentamerter.
Jeg har fått uren hud nå som du nevner det. Pleier å få type en kvise når tanta nærmer seg men ikke sånn uren hud, brystene er fortsatt ømme og litt murring. Så det blir spennende å se kommende uke :nailbiting: Har du delt med mannen at du er gravid? Her har vi blitt så skuffet sammen så mange ganger før om jeg ska ta en test til Ikm så gjør jeg det alene, klarer ikke å se skuffelsen i ansiktet hans :sorry:
 
Jeg har fått uren hud nå som du nevner det. Pleier å få type en kvise når tanta nærmer seg men ikke sånn uren hud, brystene er fortsatt ømme og litt murring. Så det blir spennende å se kommende uke :nailbiting: Har du delt med mannen at du er gravid? Her har vi blitt så skuffet sammen så mange ganger før om jeg ska ta en test til Ikm så gjør jeg det alene, klarer ikke å se skuffelsen i ansiktet hans :sorry:
Jeg pleier også å bare få et par 1-2 dager før mens men er noe annet nå. Så satse på det er positivt for deg! Er spent på dine vegne! ♡
Ja jeg hadde tenkt til å vente litt med å si det, til jeg tok en digital eller veldig sterk en. For svake streker ser han ikke. Men jeg klarte ikke å skjule min glede så han fikk vite det. Men jeg tok den alene inne på badet :dance008
 
Her er to bilder av testen. Det syns såvidt på bildet.. men det er en svak skygge der
 

Vedlegg

  • 0C0D6358-6969-4B0B-95A2-9947CE840AF2.jpeg
    0C0D6358-6969-4B0B-95A2-9947CE840AF2.jpeg
    45,1 KB · Visninger: 113
  • 92F51C23-D3FB-4AA3-9EC1-FD476E5A0E1F.jpeg
    92F51C23-D3FB-4AA3-9EC1-FD476E5A0E1F.jpeg
    53,5 KB · Visninger: 109
Back
Topp