⭐ IKM UKE 43 ⭐

Heihei, hopper over hit fra IKM-gruppe 41. Mistenker at jeg hadde en kjemisk forrige PP (med festeblødning eller noe annet lignende 7 dpo). EL kom ti dager senere enn forventer denne påfølgende PP, noe som er litt rart da jeg har ganske så regelmessige sykluser. Er 5 dpo i dag, og ingen tegn til hverken det ene eller det andre. Håper likevel det er en liten spire som ligger der inne som bare venter på å feste seg :Heartred
 
Heihei, hopper over hit fra IKM-gruppe 41. Mistenker at jeg hadde en kjemisk forrige PP (med festeblødning eller noe annet lignende 7 dpo). EL kom ti dager senere enn forventer denne påfølgende PP, noe som er litt rart da jeg har ganske så regelmessige sykluser. Er 5 dpo i dag, og ingen tegn til hverken det ene eller det andre. Håper likevel det er en liten spire som ligger der inne som bare venter på å feste seg :Heartred

Velkommen inn hit! Håper det er sn spire som klorer seg inni der! Blir spennede å se neste uke❤
 
5dpo allerede :wideyed: Misforstå meg rett, jeg syns ikke tiden går raskt, men dpo-dagene har utrolig nok gått en anelse fortere enn dagene før el :hilarious: Ikke opplevd det før. Jaja, 9 dager igjen til ikm da, er lenge til det da :shy:
 
5dpo allerede :wideyed: Misforstå meg rett, jeg syns ikke tiden går raskt, men dpo-dagene har utrolig nok gått en anelse fortere enn dagene før el :hilarious: Ikke opplevd det før. Jaja, 9 dager igjen til ikm da, er lenge til det da :shy:
Har akkurat samme følelsen denne runden o_O
 
5dpo allerede :wideyed: Misforstå meg rett, jeg syns ikke tiden går raskt, men dpo-dagene har utrolig nok gått en anelse fortere enn dagene før el :hilarious: Ikke opplevd det før. Jaja, 9 dager igjen til ikm da, er lenge til det da :shy:
Har akkurat samme følelsen denne runden o_O
Jeg har også den følelsen! Er riktignok bare 4 dpo, men føler dpo-land går unna mye fortere denne mnd :)
 
5dpo allerede :wideyed: Misforstå meg rett, jeg syns ikke tiden går raskt, men dpo-dagene har utrolig nok gått en anelse fortere enn dagene før el :hilarious: Ikke opplevd det før. Jaja, 9 dager igjen til ikm da, er lenge til det da :shy:
Har akkurat samme følelsen denne runden o_O
Jeg har også den følelsen! Er riktignok bare 4 dpo, men føler dpo-land går unna mye fortere denne mnd :)
Har samme følelsen! Allerede 7dpo (mulig 6 bare også). Skjer mye i oktober, dagene flyr :happy:
 
Føler at tiden går super tregt her, venter på billigstrimler og kommer til og bruke di opp før ikm tenker

Er jo bare 2 dager dpo
 
Tror jeg havner her CD70 etter p-pilleslutt. Jeg temper og Fertility friend mener jeg hadde EL 9/10.

Malle94 - PP1 - B1 - EL 9/10 - IKM 23/10
 
Jeg skrev jo 3 dpo igår, men er det idag. Æsj, føler jeg fikk én dag til med venting :nailbiting: Hvor mnage kommer til å teste 8 dpo eller før her?

Jeg skal prøve å vente helt til 11 dpo! Det er på lørdag, fin dag å teste på :happy:
 
Jeg skrev jo 3 dpo igår, men er det idag. Æsj, føler jeg fikk én dag til med venting :nailbiting: Hvor mnage kommer til å teste 8 dpo eller før her?
Jeg skal teste igjen i morgen(8dpo), men det er fordi jeg holder øye med hCG nivået etter MA. Ser at det synker, evt om testene blir sterkere igjen de neste dagene :rolleyes:
Har eBay tester jeg bruker da, og to babyplan tester for tidlig testing jeg tenker å bruke neste søndag (IKM) :pompus:
 
Jeg skrev jo 3 dpo igår, men er det idag. Æsj, føler jeg fikk én dag til med venting :nailbiting: Hvor mnage kommer til å teste 8 dpo eller før her?
Tenker første 7/8dpo.. kan være jeg ryker på 6dpo. Bare for å prøve å teste liksom :hilarious:
 
Jeg skrev jo 3 dpo igår, men er det idag. Æsj, føler jeg fikk én dag til med venting :nailbiting: Hvor mnage kommer til å teste 8 dpo eller før her?


Jeg kommer til og teste mye og fra 8 dpo bare jeg får eBay testene snart
 
Er så spent:rolleyes: Tenker ikke på annet. Ukene går fort, men dagene går tregt.. Snart 4dpo - og lurer på hva som skjer i kroppen, men prøver samtidig å ikke kjenne for mye etter vil ikke gi meg selv falske forhåpninger. Å lage baby er mye jobb for følelsene altså :wacky:
 
Jeg skal prøve å vente helt til 11 dpo! Det er på lørdag, fin dag å teste på :happy:
Har aldri forstått tålmodigheten folk har jeg :hilarious:. Fantastisk å klare å vente så lenge da! Før 11 dpo har jeg liksom pleid å brukt opp 6-7 tester.. Denne gangen har jeg bare 5,nei forresten 6 tester, så må spare litt mer.. Men definitivt en hver dag fra 8 dpo!
 
Jeg skal teste igjen i morgen(8dpo), men det er fordi jeg holder øye med hCG nivået etter MA. Ser at det synker, evt om testene blir sterkere igjen de neste dagene :rolleyes:
Har eBay tester jeg bruker da, og to babyplan tester for tidlig testing jeg tenker å bruke neste søndag (IKM) :pompus:
Får håpe det stiger da!! :)
 
Back
Topp