⭐ IKM UKE 43 ⭐

Okei, jeg sier det sikker hver pp, men denne pp'en skal jeg prøve å ikke teste før ikm :angelic:
Flere som har vansker med å holde seg unna testene? :p
Bestilte nye tester da forrige mens kom, så har noen liggende nå. Men det blir jo dyrt hvis jeg skal svi av mange tester hver pp, så skal prøve å holde ut.
Det klør etter å teste allerede, 3 dpo :hilarious:
 
Okei, jeg sier det sikker hver pp, men denne pp'en skal jeg prøve å ikke teste før ikm :angelic:
Flere som har vansker med å holde seg unna testene? :p
Bestilte nye tester da forrige mens kom, så har noen liggende nå. Men det blir jo dyrt hvis jeg skal svi av mange tester hver pp, så skal prøve å holde ut.
Det klør etter å teste allerede, 3 dpo :hilarious:
Meget vanskelig!! Gjorde som deg! Bestilte tester sist mens! kjenner jeg meg selv rett ryker første 7dpo. :sorry:
 
Okei, jeg sier det sikker hver pp, men denne pp'en skal jeg prøve å ikke teste før ikm :angelic:
Flere som har vansker med å holde seg unna testene? :p
Bestilte nye tester da forrige mens kom, så har noen liggende nå. Men det blir jo dyrt hvis jeg skal svi av mange tester hver pp, så skal prøve å holde ut.
Det klør etter å teste allerede, 3 dpo :hilarious:
Akkurat samme her! Hehe. Pleier alltid teste fra 10dpo, men skal prøve å holde meg til 14 denne gangen (har ikm 16dpo). Har også kjøpt en haug tester fra forrige pp :rolleyes:
 
Okei, jeg sier det sikker hver pp, men denne pp'en skal jeg prøve å ikke teste før ikm :angelic:
Flere som har vansker med å holde seg unna testene? :p
Bestilte nye tester da forrige mens kom, så har noen liggende nå. Men det blir jo dyrt hvis jeg skal svi av mange tester hver pp, så skal prøve å holde ut.
Det klør etter å teste allerede, 3 dpo :hilarious:
Sååå vanskelig. Skal prøve å holde meg til 10dpo - tror det er det meste jeg klarer :p:rolleyes:
 
Meget vanskelig!! Gjorde som deg! Bestilte tester sist mens! kjenner jeg meg selv rett ryker første 7dpo. :sorry:
Akkurat samme her! Hehe. Pleier alltid teste fra 10dpo, men skal prøve å holde meg til 14 denne gangen (har ikm 16dpo). Har også kjøpt en haug tester fra forrige pp :rolleyes:
Sååå vanskelig. Skal prøve å holde meg til 10dpo - tror det er det meste jeg klarer :p:rolleyes:
Hehe, greit å vite at det er normalt å være så utålmodig :p
Kommer mest sannsynlig til å ryke på en test 10 dpo selv, vi får se :rolleyes:

Jeg føler selv at jeg kaster bort tester hvis jeg tar de senere på dagen (altså ikke morgenurin) før ikm, så planen er å "glemme" å samle opp urin om morgenen slik at jeg ikke tester :hilarious:
Får se hvor lenge det går :angelic:
 
Den rosa er fra kl 15-16. Den blå er fra nå. Er det håp snart tro :bag:
 

Vedlegg

  • A36C7D88-64C6-4AA7-BF66-7752635BEA47.jpeg
    A36C7D88-64C6-4AA7-BF66-7752635BEA47.jpeg
    43,6 KB · Visninger: 54
  • FD95BF21-E83D-4482-B8FE-6B72B0C7F1E9.jpeg
    FD95BF21-E83D-4482-B8FE-6B72B0C7F1E9.jpeg
    36,2 KB · Visninger: 54
Hehe, greit å vite at det er normalt å være så utålmodig :p
Kommer mest sannsynlig til å ryke på en test 10 dpo selv, vi får se :rolleyes:

Jeg føler selv at jeg kaster bort tester hvis jeg tar de senere på dagen (altså ikke morgenurin) før ikm, så planen er å "glemme" å samle opp urin om morgenen slik at jeg ikke tester :hilarious:
Får se hvor lenge det går :angelic:
Haha god plan! Jeg tenker alltid at jeg skal la vær å telle dpo-dagene, men klarer ikke la være å tenke på det når el har vært! Hehe
 
Den rosa er fra kl 15-16. Den blå er fra nå. Er det håp snart tro :bag:
Du burde holde deg til ett merke, ikke sammenlign forskjellige merker da det kan være variabler :) Men det vet du sikkert. Ser sterke ut! Håper de er nærme!! Krysser fingrene. Hvilken CD er du nå? :)
 
Haha god plan! Jeg tenker alltid at jeg skal la vær å telle dpo-dagene, men klarer ikke la være å tenke på det når el har vært! Hehe
Nei, ikke sant?! Haha, går og teller ubevisst tror jeg :rolleyes: Og bevisst :hilarious:
 
Du burde holde deg til ett merke, ikke sammenlign forskjellige merker da det kan være variabler :) Men det vet du sikkert. Ser sterke ut! Håper de er nærme!! Krysser fingrene. Hvilken CD er du nå? :)
Ja :hilarious: Er på CD16. CD17 om en halvtime :joyful:
 
Samme her altså :hilarious: Huff. Men jeg har telt hver CD fram til el også, så dagene går så saaakte :rolleyes:
Kjempesakte.. Prøver å ha gjøremål til hver dag etter EL, for å få tankene over på noe annet. Ikke lett å la være å tenke likevel, liiitt lettere da :hilarious:

Mine fruktbare dager starter visst rett etter mens (i følge appen), så jeg teller kun dagene etter EL. De fruktbare dagene er jeg jo opptatt (he he :hilarious:), så de trenger jeg ikke telle :p
 
Kjempesakte.. Prøver å ha gjøremål til hver dag etter EL, for å få tankene over på noe annet. Ikke lett å la være å tenke likevel, liiitt lettere da :hilarious:

Mine fruktbare dager starter visst rett etter mens (i følge appen), så jeg teller kun dagene etter EL. De fruktbare dagene er jeg jo opptatt (he he :hilarious:), så de trenger jeg ikke telle :p
Jeg har takket ja til ekstravakter på jobb bare for å få tiden til å gå :rolleyes:
 
Jeg vil skrive meg på med IKM 24.10
Vi har jo ikke prøvd egentlig, som kanskje noen har fått med seg.. Men jeg har alltid vært testetøs og vil gjerne ha noen å tyde med når det nærmer seg! 8-10 dpo en gang har jeg alltid fått svaaak strek, så blir nok å prøve da. Har bare bestilt 5 tester, så vil jo begrense seg. Håper jo på negativ test, men er uansett syyyykt spent og nervøs og må ha noen å lufte litt tanker med. :nailbiting: Vi slet med å få nr 2 og 3,så jeg føler veldig med dere andre som sliter og har mange pp bak dere! :Heartred Jeg går nå og overtyder alt av symptomer her.. Kvalm idag og igår, og har litt mer luft i magen enn vanlig (mitt første tegn har alltid vært luft/vondt i magen, alt fra 2-3 dpo til 10 dpo en gang.) 3 dpo nå. Hjelp.....
 
Back
Topp