Oktoberskravla

Prosessen med å tømme rommet går sakte, men sikkert fremover. Fant blant annet en reiseseng for baby i dag. Kjøpt da vi ventet eldste. Brukt..... En gang til min nevø eller niese tror jeg.

Mannen har et par gravide kollegaer og tilbyr den til dem før jeg gir den bort på finn eller fb mot henting, porto blir mer enn den er verd. Et par joggesko min nevø skal få overta (spurte foreldrene om de ville, og avtalt at de kaster dem om de likevel ikke vil ha dem, men de er ikke så slitt, merkelig nok)

Og jeg har kastet 4 poser i fretex boksen når jeg handlet i dag.

5 kasser til, så kommer jeg inn i skapet. Men tror de kassene er mye mannens.

Han har bidratt litt her nede i dag, og skal absolutt gjøre mer.
 
Prosessen med å tømme rommet går sakte, men sikkert fremover. Fant blant annet en reiseseng for baby i dag. Kjøpt da vi ventet eldste. Brukt..... En gang til min nevø eller niese tror jeg.

Mannen har et par gravide kollegaer og tilbyr den til dem før jeg gir den bort på finn eller fb mot henting, porto blir mer enn den er verd. Et par joggesko min nevø skal få overta (spurte foreldrene om de ville, og avtalt at de kaster dem om de likevel ikke vil ha dem, men de er ikke så slitt, merkelig nok)

Og jeg har kastet 4 poser i fretex boksen når jeg handlet i dag.

5 kasser til, så kommer jeg inn i skapet. Men tror de kassene er mye mannens.

Han har bidratt litt her nede i dag, og skal absolutt gjøre mer.
God fremgang!!
 
Midten av oktober.. blir det den 15 eller 16?
Vel oktober har 31 dager så midt på dagen den 16. har 15,5 dager av oktober gått, og 31/2=15,5.
Vil derfor si 16. :rolleyes:
 
Bil ryddet :)
Bad støvsuget
Vi har vært på bytur , kengubarbet har vært på badeland.
Nå tenkte jeg å ta han med å kjøpe en god bedring gave før han får besøk igjen.
 
God fremgang!!
Posene er fylt i løpet av perioden frem til i dag altså, men jeg er igang med en ny.

Det var uansett godt å få dem ut. Jeg må jobbe meg ned gjennom de kassene nå, så antar jeg p finne mer smått tøy inne i skapet. Og mye annet rart

Men nå har vi hatt middagspause og jeg må velge mellom film med ungene eller å fortsette nede til jeg skal legge yngste. Om jeg orker p ta fatt der ute etter at hun er lagt også er usikkert.

Men jeg trenger at mannen jobber seg gjennom bl.a en haug med jakker jeg må vite om han skal ha.
 
Fordi det er en sak som har strekt seg gjennom over 7 år, og fristen er midten av oktober for svar fra ene parten. :)

Ok, da er det vel innefor å mase onsdag eller torsdag, sånn at det kommer i forkant av helgen.
 
Posene er fylt i løpet av perioden frem til i dag altså, men jeg er igang med en ny.

Det var uansett godt å få dem ut. Jeg må jobbe meg ned gjennom de kassene nå, så antar jeg p finne mer smått tøy inne i skapet. Og mye annet rart

Men nå har vi hatt middagspause og jeg må velge mellom film med ungene eller å fortsette nede til jeg skal legge yngste. Om jeg orker p ta fatt der ute etter at hun er lagt også er usikkert.

Men jeg trenger at mannen jobber seg gjennom bl.a en haug med jakker jeg må vite om han skal ha.
Er hvertfall en veldig god start!
 
Er hvertfall en veldig god start!
Er en start ja. Men myyyyyye saker gjenstår. Jaja. Litt etter litt

Håper er på bli fersig før jul, men da må helt klart begge bidra.
 
Bil ryddet :)
Bad støvsuget
Vi har vært på bytur , kengubarbet har vært på badeland.
Nå tenkte jeg å ta han med å kjøpe en god bedring gave før han får besøk igjen.
Eller nei , kl ervisst 18 snart. Får kjøpe på mandag
 
Back
Topp