♡ IKM UKE 42 ♡

Idag fikk jeg plutselig veldig vondt i magen også. Kan ikke skjønne hva det kom av fordi jeg spiste akkurat det samme i går og dagen før der igjen osv... kanskje det er ett tegn?
Kan jo være, ikke godt å vite :) tatt test eller venter du over helgen?
 
Tok test i mårrest :happy: alle gode ting er 3 :love7
 

Vedlegg

  • 20191012_083344.jpg
    20191012_083344.jpg
    26 KB · Visninger: 113
Jenter jeg er litt nervøs her.. eller mest spent. For i dag så jeg streken uten å måtte myse eller vri og vende på den. :nailbiting: men fortsatt vanskelig for kamera på tlf å fokusere da. Men nå begynner jeg smått å tro at det faktisk har klaffet nå..
 

Vedlegg

  • 20191012_083110.jpg
    20191012_083110.jpg
    14,1 KB · Visninger: 119
  • 20191012_083147.jpg
    20191012_083147.jpg
    17,9 KB · Visninger: 121
  • Negative Image_d10e9ff4-665c-42bc-84ef-b0129ba9cd97.jpg
    Negative Image_d10e9ff4-665c-42bc-84ef-b0129ba9cd97.jpg
    17,9 KB · Visninger: 119
  • 20191012_083931.jpg
    20191012_083931.jpg
    11,4 KB · Visninger: 128
Last edited:
Jenter jeg er litt nervøs her.. eller mest spent. For i dag så jeg streken uten å måtte myse eller vri og vende på den. :nailbiting: men fortsatt vanskelig for kamera på tlf å fokusere da. Men nå begynner jeg smått å tro at det faktisk har klaffet nå..
Ser den uten tvil :happy093GRATULERER :Heartred
 
Ser den uten tvil :happy093GRATULERER :Heartred
Æææ, takk :Heartpink tørr ikke helt å tro det før streken blir enda sterkere, selv om det tydelig har vært stigning i styrkegrad på testene mine. Den var mer tydelig i virkeligheten enn jeg fikk frem på bildet. *håpehåpenå*
Har du tatt test forresten? Du har vel ikm tidligere enn jeg har skrevet på lista? Siden du hadde el dagen etter meg mest sannsynlig..? :)
 
Æææ, takk :Heartpink tørr ikke helt å tro det før streken blir enda sterkere, selv om det tydelig har vært stigning i styrkegrad på testene mine. Den var mer tydelig i virkeligheten enn jeg fikk frem på bildet. *håpehåpenå*
Har du tatt test forresten? Du har vel ikm tidligere enn jeg har skrevet på lista? Siden du hadde el dagen etter meg mest sannsynlig..? :)
Nei dette har jeg troa på altså :happy: jeg har ikke testet og merkelig nok så har ikke trangen meldt seg heller :hilarious: har besøk av familie som skal være her hele helgen så jeg har vært ganske så okkupert med det. Litt deilig å ha fokuset på noe annet kjenner jeg :happy: Ja jeg hadde eggløsning dagen etter deg så Ikm blir rundt 16/17 Oktober. Når er termin hos deg nå?
 
Nei dette har jeg troa på altså :happy: jeg har ikke testet og merkelig nok så har ikke trangen meldt seg heller :hilarious: har besøk av familie som skal være her hele helgen så jeg har vært ganske så okkupert med det. Litt deilig å ha fokuset på noe annet kjenner jeg :happy: Ja jeg hadde eggløsning dagen etter deg så Ikm blir rundt 16/17 Oktober. Når er termin hos deg nå?
Ja det skjønner jeg, er mye lettere når man har annet å gjøre og fokusere på :) ja ikke sant, for har selv ikm 15/16 nå pga tidlig el. Jo hvis det blir noe av det her så får jeg termin 27juni. Håper du i såfall joiner meg!
 
Så gøy! Gratulerer!

Er 11 dpo, tørr ikke teste.. Redd det er strek og den skal ende i kjemisk... :(
Ømme bryst enda!
 
Så gøy! Gratulerer!

Er 11 dpo, tørr ikke teste.. Redd det er strek og den skal ende i kjemisk... :(
Ømme bryst enda!
Skjønner godt tanken din.. For er litt engstelig jeg nå som har testet før ikm. Men nysgjerrigheten min ble for stor.
 
Back
Topp