Drømmen om nr 2

9+5 og symptomene begynner å forsvinne. Har litt ømme pupper, trøtt og noe kvalme. Jeg vet det ikke er uvanlig, men klarer ikke å la være å bekymre meg litt likevel.
 
*klemmer*

Nei, det er ikke uvanlig, men skjønner at det er skremmende likevel. Når er neste kontroll for deg? :)
 
*klemmer*

Nei, det er ikke uvanlig, men skjønner at det er skremmende likevel. Når er neste kontroll for deg? :)

ikke før om 2 uker, å jeg kjenner nå at jeg syns det er lenge...
 
Snart 10 fullgåtte du :happy:

Skjønner det er litt stress med mindre symptomer, men det er nok ganske vanlig.
 
Snart 10 fullgåtte du :happy:

Skjønner det er litt stress med mindre symptomer, men det er nok ganske vanlig.

ja, 10+0 i dag :Heartred jeg skal til legen om 2 uker, håper vi kan se på ultralyd for å betrygge meg selv. Tester jevnlig med doppler, men finner foreløpig ingenting. Vet det er tidlig, men det stresser meg litt likevel:smiley-ashamed005
 
ja, 10+0 i dag :Heartred jeg skal til legen om 2 uker, håper vi kan se på ultralyd for å betrygge meg selv. Tester jevnlig med doppler, men finner foreløpig ingenting. Vet det er tidlig, men det stresser meg litt likevel:smiley-ashamed005
Skjønner du blir stressa av det. Kjenner du langt nok under bekkenet om du skjønner? Husker jeg måtte vinkle doppleren litt under bekkenet :p
 
Skjønner du blir stressa av det. Kjenner du langt nok under bekkenet om du skjønner? Husker jeg måtte vinkle doppleren litt under bekkenet :p

har prøvd å vinkle den, men tror det er en kombinasjon av at det er tidlig å en ræva doppler. Burde hatt meg en ny
 
Bare 12 dager igjen til 12 uker! Kjenner jeg gleder meg til å komme dit. Fortsatt en del bekymringer og slikt, men jeg får ikke gjort noe fra eller til annet enn å leve i håpet om at det går fint :)
 
Bare 12 dager igjen til 12 uker! Kjenner jeg gleder meg til å komme dit. Fortsatt en del bekymringer og slikt, men jeg får ikke gjort noe fra eller til annet enn å leve i håpet om at det går fint :)

Så deilig å nærme seg 12 uker! Det er virkelig en stor milepæl :) Sant som du sier, man kan ikke gjøre annet enn å tenke at det går fint - og det gjør det jo stort sett! :love7
 
Det ser ut til at verden er mot meg denne gangen også. Fikk påvist MA i dag i uke 11+5. Skal inn på sykehuset i morgen for å gjennomføre cytotec kur. Nå melder jeg meg ut av livet og forumet en stund
 
Det ser ut til at verden er mot meg denne gangen også. Fikk påvist MA i dag i uke 11+5. Skal inn på sykehuset i morgen for å gjennomføre cytotec kur. Nå melder jeg meg ut av livet og forumet en stund

Åhhh nei!
Fy søren å urettferdig livet er, og hvor mye noen skal gå igjennom...
Sender deg en kjempe stor klem❤
Ta vare på hverandres, og ta all den tiden du trenger hjemme!
Vet hva du går igjennom:(
 
Det ser ut til at verden er mot meg denne gangen også. Fikk påvist MA i dag i uke 11+5. Skal inn på sykehuset i morgen for å gjennomføre cytotec kur. Nå melder jeg meg ut av livet og forumet en stund

Herregud, nå ble jeg helt satt ut. Da jeg så at du hadde oppdatert dagboken din så var jeg sikker på at det var gode nyheter fra TUL. Som Luna over her sier, livet er rett og slett blodig urettferdig. Jeg har selv "bare" hatt én MA, og den var ille nok så jeg kan bare forestille meg hvor sint, oppgitt og trist du må være akkurat nå. Håper du kan få tilbud om utredning eller lignende. Forstår godt at du må ta deg en pause fra forumet. Ønsker deg masse lykke til videre, sender deg en stor klem og håper vi ses igjen her under lykkeligere omstendigheter :Heartred
 
Nei og nei. Dette var trist. Sender deg en god klem ❤️ Ta den tiden du trenger og ta en pause fra det du vil, så lenge du vil!
 
Herregud, nå ble jeg helt satt ut. Da jeg så at du hadde oppdatert dagboken din så var jeg sikker på at det var gode nyheter fra TUL. Som Luna over her sier, livet er rett og slett blodig urettferdig. Jeg har selv "bare" hatt én MA, og den var ille nok så jeg kan bare forestille meg hvor sint, oppgitt og trist du må være akkurat nå. Håper du kan få tilbud om utredning eller lignende. Forstår godt at du må ta deg en pause fra forumet. Ønsker deg masse lykke til videre, sender deg en stor klem og håper vi ses igjen her under lykkeligere omstendigheter :Heartred

legen på sykehuset snakket om assistert befruktning. Men har fått legetime 14 november hvor vi skal snakke litt om veien videre, dette er jo min 2. MA på 3 år, i tillegg til SA i mai. Håper virkelig hu hjelper oss videre, for jeg vet ikke hva vi skal gjøre fremover. Ikke tørr jeg prøve selv hvertfall!

Til dere andre son også har kommentert, takk for gode ord og klemmer :Heartred
 
Det ser ut til at verden er mot meg denne gangen også. Fikk påvist MA i dag i uke 11+5. Skal inn på sykehuset i morgen for å gjennomføre cytotec kur. Nå melder jeg meg ut av livet og forumet en stund
Å nei! Ikke det jeg ville lese når jeg så dagboken din oppdatert :( Jeg håper du finner ro i sjelen og at du får minst ett hjerteplaster så snart dere er klare
 
Det ser ut til at verden er mot meg denne gangen også. Fikk påvist MA i dag i uke 11+5. Skal inn på sykehuset i morgen for å gjennomføre cytotec kur. Nå melder jeg meg ut av livet og forumet en stund
Så forferdelig trist å lese stinky:( sa legen hvor lenge du har gått slik? Uansett, helt forferdelig at du måtte igjennom dette igjen :(
Sender deg mange klemmer
 
Så forferdelig trist å lese stinky:( sa legen hvor lenge du har gått slik? Uansett, helt forferdelig at du måtte igjennom dette igjen :(
Sender deg mange klemmer

har gått siden rett etter tidlig ul i uke 7. Det er helt jævlig akkurat nå å jeg har mest lyst til å legge meg ned å visne bort :( men jeg har heldigvis en liten fra før som holder meg i gang. Får se hvordan veien videre blir nå :(
 
Jeg har ikke noe fornuftig å si, vil bare sende en klem i en :Heartred Alt man må gjennom for å oppnå noe som er så ønsket...ta vare på deg selv:Heartred
 
har gått siden rett etter tidlig ul i uke 7. Det er helt jævlig akkurat nå å jeg har mest lyst til å legge meg ned å visne bort :( men jeg har heldigvis en liten fra før som holder meg i gang. Får se hvordan veien videre blir nå :(
Jeg har virkelig vondt av deg, har vært igjennom dette noen ganger selv og det er like forferdelig hver gang :-( det er som du sier, heldigvis har du en herlig liten en fra før som holder motet ditt noenlunde oppe <3 jeg ønsker deg masse lykke til videre, også håper jeg så inderlig at neste spire sitter hele veien <3
 
har gått siden rett etter tidlig ul i uke 7. Det er helt jævlig akkurat nå å jeg har mest lyst til å legge meg ned å visne bort :( men jeg har heldigvis en liten fra før som holder meg i gang. Får se hvordan veien videre blir nå :(
Å herregud dette var fæl lesing! Her snakker vi om skikkelig urettferdig.
Husk at det er lov å ta en pause i hverdagen og bare slippe ut følelsene :Heartred
Sender masse varme tanker til dere!
 
Back
Topp