*mars2020* Terminliste etter OUL

oppdatert
 
Ny termin 6. Mars, får en liten gutt :Heartblue Primært fødested er Drammen, men det kan hende det blir Rikshospitalet
 
Ny termin 6. Mars, får en liten gutt :Heartblue Primært fødested er Drammen, men det kan hende det blir Rikshospitalet
Noen spesiell grunn til at du kanskje skal føde på Riksen istedet?
 
Noen spesiell grunn til at du kanskje skal føde på Riksen istedet?

Det er fordi jeg er hjerteoperert og fortsatt har en liten lekasje på den ene hjerteklaffen. Dersom det skulle vise seg noen uregelmessigheter i hjerterytme/funksjon blir det fødsel på Riksen
 
Det er fordi jeg er hjerteoperert og fortsatt har en liten lekasje på den ene hjerteklaffen. Dersom det skulle vise seg noen uregelmessigheter i hjerterytme/funksjon blir det fødsel på Riksen
Skjønner. Da har de mer kontroll på deg ja siden de har landsfunksjon på hjerte. Får håpe det ikke blir nødvendig da
 
Leneb oultermin 11.mars fødested ahus :Heartblue
 
Hvorfor er min registrert som jente på listen? Jeg får gutt..
 
Hvorfor er min registrert som jente på listen? Jeg får gutt..
Den er ikke det. Alle som ikke skrev kjønn på termin dato fikk rødt, de som skrev gutt fikk blå og de som sa jente fikk rosa. Jeg har også rødt hjerte xD
 
Var på oul i dag. Termin 11. Mars. Vi ville ikke vite kjønn:Heartred st. Olavs. Men vi hadde som jordmor sa en svært aktiv baby.
 
Back
Topp