IVF

Softis

Forumet er livet
Assistert-jentene
Himmelbarn
Desemberskatter 2016
Sommerfuglene
Juligull2021
Noen som har lykkes med IVF på første eller andre forsøk? Hvor gammel var du da? :)
 
2.forsøk, uttak da jeg var 23, innsett ved 24. Termin etter 25 :hilarious:
 
1 forsøk har gitt oss 3 barn. Var 23 år ved uttak.
Barna satt riktignok på fryseforsøkene fra det 1. forsøket.
Ble gravid som 23 og 25 åring.
 
Funka på første forsøk her og. Jeg var 36.
Så godt å høre Jeg kommer til å være 37 år ved første forsøk. Sliter med å bestemme meg for om jeg skal kjøpe et forsøk av gangen, eller kjøpe en pakke med 3 forsøk. :)
 
Jeg ble gravid på første forsøk IVF, da var jeg nesten 30.
 
Første barnet gikk på første forsøk, men andre innsett - fryseforsøk. Da var jeg 29 år ved uttak/innsett.
Barnet jeg er gravid med nå gikk på andre forsøket. Hadde først et forsøk med innsett av fersk og så to fryseforsøk etter det. Alle negative. Så ble det et nytt forsøk og da ble jeg gravid. Trengte da altså fire innsett. Alder 33 :)
 
Akkurat, det måtte noen innsett til der ja.. Godt at det ordnet seg :)
Takk for at du deler :)

.
Første barnet gikk på første forsøk, men andre innsett - fryseforsøk. Da var jeg 29 år ved uttak/innsett.
Barnet jeg er gravid med nå gikk på andre forsøket. Hadde først et forsøk med innsett av fersk og så to fryseforsøk etter det. Alle negative. Så ble det et nytt forsøk og da ble jeg gravid. Trengte da altså fire innsett. Alder 33 :)
 
Har tre venninner som det klaffet for på første forsøk, 30-40 år...
Vi skal igang med andre forsøk nå, siden vi hadde negativt første forsøk
 
Lyktes på aller første forsøk og har ei jente på 4,5 år. Var 24 år da:Heartbigred
 
Så godt å høre om så mange som har lykkes på få IVF forsøk :)
Selv så har jeg hatt 5 graviditeter på naturlig vis og har fått 2 barn ut av de. Vil prøve på 3 barnet nå, men jeg er eldre, har fjernet en eggleder siden siste graviditet og har fått diagnostisert endometriose. Så klinikken ville ha meg rett på IVF.
 
Hatt to forsøk. 5 innsett, mistet 3, ett negativt og nå gravid i uke 29 på siste innsett:) er 27år. Masse lykke til!
 
Hatt tre forsøk og tre innsett. Ble gravid på alle innsett, men mistet de to første. Vil tro du har svært gode sjanser siden du har vært gravid fem ganger :) masse lykke til ❤️
 
Back
Topp