Time til ordinær ultralyd

Om du går under henvisninger får du opp at det er kun helse nord og vest som får sett henvisninger. Timer får kanskje alle opp. Det har jeg ikke kikket etter

Tusen takk!! Dette har jeg oversett. Det stemmer det du sier
 
Står ingenting der. Har sjekket.
Jeg er usikker på om legen min sendte inn henvisning elektronisk, men fra den ble registrert på min side på helsenorge (bor på Vestlandet) så tok det bare noen timer før sykehuset sendte ut time. Fra jeg var på time hos legen så tok det En drøy uke før henvisningen var registrert. Kanskje du kan omformulere spørsmålet i meldingen til legesenteret ditt? Eks: «kan dere oppgi dato for når henvisningen min til ordinær ultralyd ble registrert og sendt fra legekontoret?»
 
Står ingenting der. Har sjekket.
Det er ikke alle sykehus som bruker helsenorge. Om du hører til SSA f.eks, vil du ikke se noe der. Jeg fant heller ikke noe fra Rikshospitalet der, men det lå på minjournal.no
Irriterende at de ikke kan bruke samme løsning alle sammen!

Jeg fikk time i posten noen uker etter sendt henvisning, men er 20+1 når timen er.
 
Det er ikke alle sykehus som bruker helsenorge. Om du hører til SSA f.eks, vil du ikke se noe der. Jeg fant heller ikke noe fra Rikshospitalet der, men det lå på minjournal.no
Irriterende at de ikke kan bruke samme løsning alle sammen!

Jeg fikk time i posten noen uker etter sendt henvisning, men er 20+1 når timen er.

Når jeg ble henvist til TUL på St Olav, kom det melding samme dag på helsenorge, og innkallelse i posten noen dager etterpå.
 
Har fått time til ordinær ultralyd 31/10. Da er jeg 17+5.
Bare jeg som synes det er litt for tidlig for ultralyden? Kan de se alt de skal se så tidlig? Vokser ikke fosteret endel på bare et par uker? Forventa at det skulle bli i uke 19/20:wideyed:

Fikk svar på henvisningen på helsenorge.no to dager etter jordmor sendte henvisning. :)
 
Har fått time til ordinær ultralyd 31/10. Da er jeg 17+5.
Bare jeg som synes det er litt for tidlig for ultralyden? Kan de se alt de skal se så tidlig? Vokser ikke fosteret endel på bare et par uker? Forventa at det skulle bli i uke 19/20:wideyed:

Fikk svar på henvisningen på helsenorge.no to dager etter jordmor sendte henvisning. :)

Det skal nok gå helt fint :)


Det fine er at de gir deg enda en ny time om de opplever at det er noe de ikke får undersøkt tilstrekkelig :) så det er jo litt vinn-vinn
 
25 november, 19+1 :) gleder meg masse :Heartred
 
Har fått time til ordinær ultralyd 31/10. Da er jeg 17+5.
Bare jeg som synes det er litt for tidlig for ultralyden? Kan de se alt de skal se så tidlig? Vokser ikke fosteret endel på bare et par uker? Forventa at det skulle bli i uke 19/20:wideyed:

Fikk svar på henvisningen på helsenorge.no to dager etter jordmor sendte henvisning. :)
Dette er null stress. Det verste som kan skje er at du får en ny ultralyd en uke eller to seinere.
 
Jeg har fått time 19+3 (27.nov). Var hos legen på mandag, da sendte han he visningen. Så da tok det fem dager til innkallingen kom.
 
Back
Topp