Når våkner bollene?

Ca 06-06:30, ganske så presis hver eneste morgen.
 
Mellom 6 og 7:)
 
Ca 8, og nå kan de ligge 30-45 min å prate sammen før det er nok, så får mamma og pappa tid å våkne litt også :)
 
Hvilken vei er det nå? Bah
Alltid mot nærmeste sommer, så bakover på høsten og framover på våren. Veldig greit for meg hvis de bestemmer seg for å avskaffe denne ordningen!
 
Barna våre ble glad i og sove lenge veldig tidlig. De to eldste på 3 og 6 sover gjerne til alt mellom 8 og 11. Nå har nr 3 kommet for noen få uker siden å har selvfølgelig flere oppvåkninger om natten men de eldste sover gjennom det:)
 
Som regel kl 06:00. Da vil han ha puh! (Les:pupp). En gang i blant sovner han faktisk igjen etterpå, etter mye knøing. I dag sovna han igjen etter en time kanskje og sov helt til 08:30!
 
Mini her har lagt seg til ein uheldig trend med oppstandelse mellom 05-06 :confused: 06 er forsåvidt greit, eg må uansett opp då dei dagane eg skal på dagvakt. Men å kreke seg opp 0537 på ein søndags morgon, kjennest unødvendig ut :rolleyes:
 
Fin huskeregel jeg lærte om klokka. Hagemøblene settes frem altså klokka stilles frem, hagemøblene settes tilbake altså klokka stilles tilbake. Venninne lærte meg denne huskeregelen for noen år siden. Hjalp meg masse iallfall :)
Ja, den regelen har hjulpet meg også, nå er jeg aldri i tvil pm hvilken vei klokka skal stilles.
 
Mini våknerpå slaget kl 6 og leverer ei fersk bæsjebleie! Så da må vi liksom stå opp.
 
Legger seg ca kl 19 og sover til 6:30-7:30. Våkner ofte iløpet av natta for å skrike et par skrik og sove videre igjen med en gang av seg selv da. Men nok til å vekke mamsen og papsen.
 
Varierer mellom 0530 og 0730. Går oftere og oftere mot 0730 nå, og det er deilig! Vi har stått opp i 6-tiden i månedsvis. ;P
 
Back
Topp