Time til ordinær ultralyd

Katy

Glad i forumet
Påskekyllingene 2020
Har dere fått time? Selv så har jeg fått time 19/11. Er da18+6 :happy:
 
Ja, har fått time når jeg er 19+3. Skal dagen etter deg. :)
 
Jeg er 11+5 og ikke fått innkalling enda. Hvor mange uker var dere da dere fikk brev? :)
 
Jeg er 11+5 og ikke fått innkalling enda. Hvor mange uker var dere da dere fikk brev? :)
Mitt kom på fredag, da var jeg 12+4. Men tror når man får brevet avhenger mer av når man søker og ikke minst hvor man søker. Det gikk nesten to uker fra jordmor søkte til jeg fikk innkallingen.
 
Jeg blir oppgitt (har egentlig vært det en stund) over fastlegen min. Var på svangerskapskontroll mandag, men enda ikke fått innkallelse til OUL. Når han henviste meg tidlig kom det elektronisk samme dag. I tillegg er det komplett umulig å komme gjennom på telefon. Sendte derfor ei melding til kontoret etter legetimen, om at var slik at legen hadde henvist meg. De svarte bare: "Ja, det er lege som henviser deg". Hvor lang tid tok det før dere mottok time?
 
Jeg fikk beskjed om at de ikke fikk sende henvisning før jeg hadde passert 12+0 (SUS). Pga utsettelse fra legekontoret side, fikk jeg ikke time til første svangerskapskontroll hos lege før jeg er 13+4. Blir derfor ikke sendt henvisning før den tid.

Får vell bare smøre meg med tålmodighet
 
Jeg var på svangerskapskontroll i. uke 8+6. Hun skulle sende henvisning til TUL OG OUL, men har bare fått til TUL som jeg var på mandag som var. Mulig de ventet med innkalling til OUL til etter det? Forrige svangerskap fikk jeg innkalling etter 1 uke. Da hadde jeg også første kontroll i uke 8. Skal tilbake på kontroll i uke 13, så får høre med henne da om jeg ikke har hørt noe :)
 
Her sendte legen henvisning på mandag. Var da 11 + 5. Fikk melding på helsenorge på fredag, så gikk raskt :happy:
 
Her sendte legen henvisning på mandag. Var da 11 + 5. Fikk melding på helsenorge på fredag, så gikk raskt :happy:

Ja, ikke sant. Det gjorde jeg og når han henviste meg første gang til TUL. Jeg var 12+3 når jeg var på svangerskapskontroll. Antar at han har glemt det denne gangen.
 
Ja, ikke sant. Det gjorde jeg og når han henviste meg første gang til TUL. Jeg var 12+3 når jeg var på svangerskapskontroll. Antar at han har glemt det denne gangen.
Men du kan vel se på henvisninger inne på helsenorge? Vil stå der om du har blitt henvist :)
 
18+4, 1 november her :) fikk time to dager etter lege henviste på første svangerskapskontroll.
 
Back
Topp