Soving ute i vogn

Bkno5158592

Første møte med forumet
Hei!

Når startet dere/når kan/bør man starte med å la babyen sove i vogn ute?
Poden vår er 2 uker gammel.

MB
 
Mye av den første tiden sov vårt barn inne, men det var kun fordi vi var mest inne. Hvis vi gikk på trilletur eller kjørte vil så sovnet hun jo alltid da også. Hvis du starter med det nå så må du bare huske å sjekke temperaturen til barnet jevnlig. Det er litt vanskelig årstid å kle på små babyer og det er fort gjort at barnet blir for kaldt eller varmt. Jeg tror jeg ofte satte barnet inn i den ytterste gangen og åpnet opp teppe, tok av lue osv. da vi kom tilbake fra trilletur også sov hun ferdig der.
 
Hei!

Når startet dere/når kan/bør man starte med å la babyen sove i vogn ute?
Poden vår er 2 uker gammel.

MB

Begynte rundt en 4-5 uker. Men jeg fødte jo i januar ;)
Du kan sikkert la babyen sove ute nå, hvis du sjekker han jevnlig og har en god babycall.
 
Her er minstemann 10 dager og har sovet ute i vogn siden vi kom hjem fra sykehuset. I begynnelsen sjekket jeg temperaturen gjevnlig, men nå har jeg blitt litt mer vandt med hvor mye hun trenger å ha på seg og sjekker sjeldent temperatur. Ser selvfølgelig til henne hvis hun sover lenge. Hvis vi ikke triller tur står vogna på verandaen rett utenfor verandadøra så jeg har fult innsyn i vogna.
 
Mini har sover ute siden fra sånn uke 2 eller noe etter trilletur.. Ser etter med gjevne mellomrom.
 
Back
Topp