År etter år

RainbowDash

Endelig gravid
Assistert-jentene
Himmelbarn
❄️ Januargull 2023 ❄️
Skulle ønske babyprosjektet hadde litt mere rettferdig kø anordning.
Etter 3 år, bikket det nå, ser det mørkt ut for vår del akkurat nå

Igjen sitter jeg med følelsen om at vi kanskje aldri kommer til å lykkes.
Vi som prøver år etter år, er det ikke vår tur snart?
Er dere ikke enig?

Her inne har jo de fleste prøvd over ett år, men hvor mange av oss har nå bikket 2->3år? Hvordan ser dere for dere prøveprosessen fremover?

Vi gir nok opp om 1år, da er jeg 40år.

Er det noen som lykkes etter så lang tid? Eller er jeg bare håpløs...
 
Her tok det 2,5 år med over ett år IVF og enda ett år med hormoner (tabletter, sprøyter etc) før det igjen. Men så gikk det. Og jeg holdt på å gi opp mange ganger...

Ingen andre gode ord enn en god klem ❤️
 
Her tok det 2,5 år med over ett år IVF og enda ett år med hormoner (tabletter, sprøyter etc) før det igjen. Men så gikk det. Og jeg holdt på å gi opp mange ganger...

Ingen andre gode ord enn en god klem ❤️
Tusen takk:Heartred
Jeg regner med IVF er løsningen for oss, for det har de to siste gynekologene sagt. Men nå må vi gå privat og det har vi pr dd ikke økonomi til.
Men man må håpe at det en gang blir full klaff.
Jeg har håp, men det minsker litt med tiden.
 
❤️
 
Tok 5 år uten resultater. Ivf ble løsningen for oss. Uten hjelp hadde vi aldri komt i mål.
 
Jeg vet ikke helt hvor lenge vi har prøvd, men det er godt over 8 år uten prevensjon.

Har gått til gyn i åresvis, og endelig har jeg funnet en som har en liste med tiltak hun vil prøve. Selv er jeg heldigvis «bare» 31, så har noen år på meg. Er lei av å være barnløs!
 
Har prøvd i rett over 3 år.. gravid. Mistet. Gravid. Mistet. Osv.
Ikke mist håpet :) ❤️
 
Skulle ønske babyprosjektet hadde litt mere rettferdig kø anordning.
Etter 3 år, bikket det nå, ser det mørkt ut for vår del akkurat nå

Igjen sitter jeg med følelsen om at vi kanskje aldri kommer til å lykkes.
Vi som prøver år etter år, er det ikke vår tur snart?
Er dere ikke enig?

Her inne har jo de fleste prøvd over ett år, men hvor mange av oss har nå bikket 2->3år? Hvordan ser dere for dere prøveprosessen fremover?

Vi gir nok opp om 1år, da er jeg 40år.

Er det noen som lykkes etter så lang tid? Eller er jeg bare håpløs...

Har du fått femar eller letrozol?
Jeg er like gammel som deg. Og jeg ble gravid 4-5 ganger på letrozol.
Mistet 4 ganger, er nå gravid. Men da begynte jeg hverfall å bli gravid.
 
Har du fått femar eller letrozol?
Jeg er like gammel som deg. Og jeg ble gravid 4-5 ganger på letrozol.
Mistet 4 ganger, er nå gravid. Men da begynte jeg hverfall å bli gravid.
Jeg fikk resept på Letrozol i dag. Skal prøve det neste syklus. Har blitt spontant gravid én gang tidligere, så dette er veldig spennende!
 
Startet prøvingen i 2012.. endelig ser det ut som det blir bebis:Heartred

Gi aldri opp!
Takk, gir ikke opp ennda :Heartred Men usikker hvor lenge jeg klarer å holde piffen oppe.
Så bra det blir baby på dere nå:love7
Tok 5 år uten resultater. Ivf ble løsningen for oss. Uten hjelp hadde vi aldri komt i mål.
Så bra det ordnet seg med IVF:Heartbigred
Ser jo for meg at det blir veien for oss også, må bare få på plass det økonomiske.

Jeg vet ikke helt hvor lenge vi har prøvd, men det er godt over 8 år uten prevensjon.

Har gått til gyn i åresvis, og endelig har jeg funnet en som har en liste med tiltak hun vil prøve. Selv er jeg heldigvis «bare» 31, så har noen år på meg. Er lei av å være barnløs!
:Heartbigredså bra du har noen som tar tak nå, har dere vurdert IVF?

Har prøvd i rett over 3 år.. gravid. Mistet. Gravid. Mistet. Osv.
Ikke mist håpet :) ❤️
Ja ikke lett nå det er sånn, det blir så tungt, vanskelig og trist. Å bli gravid har for meg blitt bare redsel, mister jo hver gang.

Har du fått femar eller letrozol?
Jeg er like gammel som deg. Og jeg ble gravid 4-5 ganger på letrozol.
Mistet 4 ganger, er nå gravid. Men da begynte jeg hverfall å bli gravid.
Fikk ikke påfyll av letrozol med gyn sist, fordi jeg har el sa hun. Men fikk ovitrelle og progreston støtte, så blir siste runde med letrozol denne pp.
Skjønner det ikke, hører mange på min aldre med eggløsning får babyresultater av letrozol.

Så fantastisk at det blir baby til dere nå:Heartbigred
 
Takk, gir ikke opp ennda :Heartred Men usikker hvor lenge jeg klarer å holde piffen oppe.
Så bra det blir baby på dere nå:love7

Så bra det ordnet seg med IVF:Heartbigred
Ser jo for meg at det blir veien for oss også, må bare få på plass det økonomiske.


:Heartbigredså bra du har noen som tar tak nå, har dere vurdert IVF?


Ja ikke lett nå det er sånn, det blir så tungt, vanskelig og trist. Å bli gravid har for meg blitt bare redsel, mister jo hver gang.


Fikk ikke påfyll av letrozol med gyn sist, fordi jeg har el sa hun. Men fikk ovitrelle og progreston støtte, så blir siste runde med letrozol denne pp.
Skjønner det ikke, hører mange på min aldre med eggløsning får babyresultater av letrozol.

Så fantastisk at det blir baby til dere nå:Heartbigred
Vi ble henvist til IVF i våres, men fikk avslag.

Nå prøver vi letrozol fram til over jul ca, så henvises vi ev på nytt etter det. Håper på å slippe! :)
 
Jeg fikk resept på Letrozol i dag. Skal prøve det neste syklus. Har blitt spontant gravid én gang tidligere, så dette er veldig spennende!
Da håper jeg det blir løsningen for dere, jeg har fått to kjemiske graviditeter av letrozol. Så jeg har troen på letrozol:D
 
Vi ble henvist til IVF i våres, men fikk avslag.

Nå prøver vi letrozol fram til over jul ca, så henvises vi ev på nytt etter det. Håper på å slippe! :)
Vi fikk også avslag, så om vi skal ha IVF må vi spare til privat.
 
Tok nesten 3 år med første
Prøvd i ti år på andre

Dere kan fortsatt få det til ❤️
:Heartbigred
Det er mye prøving, hvordan holdt du ut psykisk ?
 
Skulle ønske babyprosjektet hadde litt mere rettferdig kø anordning.
Etter 3 år, bikket det nå, ser det mørkt ut for vår del akkurat nå

Igjen sitter jeg med følelsen om at vi kanskje aldri kommer til å lykkes.
Vi som prøver år etter år, er det ikke vår tur snart?
Er dere ikke enig?

Her inne har jo de fleste prøvd over ett år, men hvor mange av oss har nå bikket 2->3år? Hvordan ser dere for dere prøveprosessen fremover?

Vi gir nok opp om 1år, da er jeg 40år.

Er det noen som lykkes etter så lang tid? Eller er jeg bare håpløs...
4år siden jeg slutta på p-pilla. Siste året har vært en slags pause, ettersom jeg har brukt p-piller det siste året i påvente av behandling.
 
:Heartbigred
Det er mye prøving, hvordan holdt du ut psykisk ?
Teor det viktigste er å gi seg selv lov å sørge litt, være deppa innimellom. Det hjalp for min del, nå mels vi fortsatt prøver på nr to så er dt rett og slett det st vi faktisk har fått en , som holder meg oppe.
 
Vi fikk også avslag, så om vi skal ha IVF må vi spare til privat.
Vi fikk avslag pga min vekt, og det er jo mulig å gjøre noe med. Har siden da gått på metformin, og gått ned 8-9 kg. Har 2-3 kg igjen til grensa til Riksen, litt lenger til Porsgrunn som gyn vil henvise oss til. Men skal klare det før det blir aktuelt. :)
 
Back
Topp