Vi som bruker Pergo/Letrozol/Femar

Jeg skal begynne på Femar i neste PP. Er nå på CD26 og venter fremdeles på eggløsning denne PP. Tenkte å begynne å kartlegge hva jeg kan forvente angående EL neste PP, håper virkelig jeg slipper å vente så lenge på EL da. Derfor lurer jeg på:

1) Hvilken CD fikk du EL på før Femar/Letrozol?
2) Hvilken CD fikk du EL på med Femar/Letrozol?
 
Uten letrozol cd 9, 10, 12, 11, 10, 12, 13, 10 osv...
Med letrozol cd 12 og 13, kjemisk graviditet begge gangene.
 
Jeg skal begynne på Femar i neste PP. Er nå på CD26 og venter fremdeles på eggløsning denne PP. Tenkte å begynne å kartlegge hva jeg kan forvente angående EL neste PP, håper virkelig jeg slipper å vente så lenge på EL da. Derfor lurer jeg på:

1) Hvilken CD fikk du EL på før Femar/Letrozol?
2) Hvilken CD fikk du EL på med Femar/Letrozol?
Har bare brukt EL-tester tidligere, ikke tempet eller testet på andre måter. Har da fått indikert EL på dag 15 ca.
Gynekologen min har sagt at jeg må kansellere alle avtaler mellom dag 10 og 14 på letrozol og bare hygge meg med mannen disse dagene. Tok ikke EL-tester denne PP, men tenker å gjøre det på neste.

Jeg lurer også på når andre får EL på letrozol :)
 
CD8, siste dagen med Letrozol. Spent på når EL kommer. Er på første runde med Letrozol. Sluttet på p-piller i januar. Første syklus 39 dager. Andre syklus 94 dager. Tredje syklus 87 dager. Dette er PP2. PP1 endte i kjemisk/tidlig SA.
 
Hei igjen, dere. Dette er min første PP med letrozol, så har jo flere spørsmål... Ble lengden på deres syklus endret? Hører at noen får EL senere enn vanlig, men forskyver hele syklusen seg? Lurer jo på når jeg kan forvente mensen...
Jeg hadde lang og uregelmessig syklus, så for meg så kom el tidligere enn vanlig :) Men ja, hvis el kommer senere enn vanlig, så kommer mensen like lenge etter (eller forhåpentligvis ikke).
 
Har noen av dere som har stått en stund på Letrozol opplevd at el plutselig kommer senere og senere? :p De første 7 rundene har el kommet på cd16, men den forrige kom den på cd17, og nå ser det ut til at den kommer på cd18! Begynner den å miste sin effekt?
 
Jeg skal begynne på Femar i neste PP. Er nå på CD26 og venter fremdeles på eggløsning denne PP. Tenkte å begynne å kartlegge hva jeg kan forvente angående EL neste PP, håper virkelig jeg slipper å vente så lenge på EL da. Derfor lurer jeg på:

1) Hvilken CD fikk du EL på før Femar/Letrozol?
2) Hvilken CD fikk du EL på med Femar/Letrozol?

Jeg fikk ikke i det hele tatt før letrozol, men etter var det på dag 21 ca :)
 
Har noen av dere som har stått en stund på Letrozol opplevd at el plutselig kommer senere og senere? :p De første 7 rundene har el kommet på cd16, men den forrige kom den på cd17, og nå ser det ut til at den kommer på cd18! Begynner den å miste sin effekt?
Jeg startet med el på cd 12, så ble det cd13 og nå cd14.
Jeg håper jo det er fordi egget skal modnes bedre det kommer senere.
 
1) Hvilken CD fikk du EL på før Femar/Letrozol? alt fra CD 14-19
2) Hvilken CD fikk du EL på med Femar/Letrozol? Første runde CD 12 og andre runde CD 13
 
CD13, fortsatt negativ EL test. Men i stad hadde jeg litt strekkbar utflod, samt litt murringer og stikkninger nå og da, så håper det begynner å skje noe!! :angelic:
 
Syklusdag 14! Hadde masse slim i stad :wideyed: Hadde jeg vært høygravid hadde jeg tenkt at deler av slimproppen hadde gått :wacky: Håper det er EL slim! Det var tykt, men veldig strekkbart. Akkurat som eggehvite, bare at det var litt svakt gulorange. Har aldri opplevd så mye EL slim før nå isåfall. Hadde murringer og stikkninger i går. Negativ EL test i går. Håper dagens EL test blir positiv, eller morgendagens! Forrige EL hadde jeg EL slim som var tynt, blankt og gjennomsiktig.
 
Syklusdag 14! Hadde masse slim i stad :wideyed: Hadde jeg vært høygravid hadde jeg tenkt at deler av slimproppen hadde gått :wacky: Håper det er EL slim! Det var tykt, men veldig strekkbart. Akkurat som eggehvite, bare at det var litt svakt gulorange. Har aldri opplevd så mye EL slim før nå isåfall. Hadde murringer og stikkninger i går. Negativ EL test i går. Håper dagens EL test blir positiv, eller morgendagens! Forrige EL hadde jeg EL slim som var tynt, blankt og gjennomsiktig.

Har du alltid hatt det eller er det på grunn av Letrozol? ☺️
 
Aldri hatt så mye før :joyful: Men jeg har gått på p-piller siden jeg var 16 år eller noe, så har ikke hatt så veldig mange sykluser uten prevensjon i voksen alder(husker ikke hvordan det var før jeg begynte med p-piller). Første barnet klaffet i PP3, så der var det 3 sykluser. Merket ikke noe EL slim. Andre barnet klaffet i PP1, 4 mnd etter fødsel. Merket ikke noe EL slim da heller. Er i min tredje syklus etter pilleslutt nå(men PP2), så har egentlig ikke fått blitt godt kjent med kroppen min sånn sett :p Men.. jeg tror dette slimet kommer av Letrozolen. Det er første runde med Letrozol :)
 
Back
Topp