Tenner

Ullungen har 9, straks 10 tenner. Hun begynte tidlig og har hatt 8 tenner leeenge. For noen uker siden kom en jeksel lenger inn nede, nå er tilsvarende jeksel på motsatt side på vei.

Trykket bare «enig», siden det er akkurat samme her hos oss :joyful:
 
5 tenner
 
Har hatt 6 tenner lenge nå. Men nå er de to første jekslene nede kommet opp, heldigvis!! Ikke bare bare å få jeksler:wideyed: Sikkert flere som har jeksler på gang?
 
4 tenner på begge, fikk sine første ved 9 mnd.
 
Har hatt 6 tenner lenge nå. Men nå er de to første jekslene nede kommet opp, heldigvis!! Ikke bare bare å få jeksler:wideyed: Sikkert flere som har jeksler på gang?
Her er det 4 jeksler på en og samme tid på gang skikkelig sutrete og skjønner han godt stakkars❤️
 
Sykt lenge siden sist tann
 
10 eller 11 nå. Hun bare biter meg i fingeren og gliser fult hvis jeg prøver å sjekke. :shifty:
Tann nr 8 kom i mai, så ble noen måneder mellom de.
 
Samme som her det :eek:

Inspirert av den her tråden måtte eg inn med fingeren og sjekke idag (har berre kikka før). Og jammen, på høgre side er det jo brutt fram jeksel oppe og nede :p I tillegg til bul oppe på venstre sida, så snart har han vist plutselig 11 tenner :woot:
 
Inspirert av den her tråden måtte eg inn med fingeren og sjekke idag (har berre kikka før). Og jammen, på høgre side er det jo brutt fram jeksel oppe og nede :p I tillegg til bul oppe på venstre sida, så snart har han vist plutselig 11 tenner :woot:

Kanskje jeg må gjøre deg samme :eek:
 
Back
Topp