Lillesøster er fem uker og navnløs. Trenger hjelp

Solsikke321

Blir kjent med forumet
Lillesøster har rukket å bli fem uker og vi har ikke greid å lande på et navn enda. Føler på at det begynner å haste nå

Synes Olivia er veldig fint, men det heter en venninne sin datter.

Andre fine navn:
Elisa
Viola
Alva
Ingrid
Nicoline

Storebror heter Jacob. Hva passer?
Trenger sårt inspirasjon

Sleng ut forslag om dere har noen.
 
Viola er et av mine favorittnavn, og Jacob og Viola passet veldig godt sammen syns jeg. :)

Andre forslag:
- Jacob og Olea
- Jacob og Victoria
- Jacob og Hermine
- Jacob og Jenny
- Jacob og Julia
- Jacob og Amelia
- Jacob og Lilly
- Jacob og Aurora
- Jacob og Ava

Ellers syns jeg dere allerede har gode navn på listen. Kanskje det kan hjelpe å prøve ut et par av navnene på listen deres i noen dager og se om dere blir noe klokere?
 
Synes det var litt kult med Nicoline til Jacob, da fikk de «co» til felles men navnene er alikevel ganske ulike :)

Andre forslag :

Johanne
Fiona
Vilde / Vilda
Lerke
Live
Liva (kan minne litt om Olivia) ;)
 
Synes det var litt kult med Nicoline til Jacob, da fikk de «co» til felles men navnene er alikevel ganske ulike :)

Andre forslag :

Johanne
Fiona
Vilde / Vilda
Lerke
Live
Liva (kan minne litt om Olivia) ;)


Takk for gode forslag! Sant det du sier om Jacob og Nicoline:happy7
 
Viola er et av mine favorittnavn, og Jacob og Viola passet veldig godt sammen syns jeg. :)

Andre forslag:
- Jacob og Olea
- Jacob og Victoria
- Jacob og Hermine
- Jacob og Jenny
- Jacob og Julia
- Jacob og Amelia
- Jacob og Lilly
- Jacob og Aurora
- Jacob og Ava

Ellers syns jeg dere allerede har gode navn på listen. Kanskje det kan hjelpe å prøve ut et par av navnene på listen deres i noen dager og se om dere blir noe klokere?

Takk for mange gode forslag. Likte Godt Jacob og Julia. Men er så mange fine navn, og vi(jeg) er super ubesluttsom. Storebror gikk også endel uker før han fikk et endelig navn.
 
Takk for mange gode forslag. Likte Godt Jacob og Julia. Men er så mange fine navn, og vi(jeg) er super ubesluttsom. Storebror gikk også endel uker før han fikk et endelig navn.
Siden du liker Ingrid, hva med Sigrid? Eller Astrid?
 
Synes Ingrid passer best til Jakob :) Nicoline passer minst etter min mening.

Andre forslag:
Julie
Sigrid
Astrid
Johanne/Johanna
Anna
Jenny
 
Jacob og...
Alva
Ada
Oda
Alvilde
Iben
Tiril
Hedda
Mina
 
Synes Jacob og Sarah er fint ❤️

Ellers:
Jacob og Linnea
Jacob og Oline
Jacob og Marie
Jacob og Lilly
Jacob og Joana
Jacob og Luna
Jacob og Ella
 
Ingvild er også fint :)
 
Fullstendig avsporing ,men er ikke det de to i bibelen som var så gamle når de fikk barn?

Det var vel Abraham og Sara det?
Men er bibelske navn begge to da.
Men vet Abraham og Sara fikk en sønn med navn Isak.
Usikker på hvem Jakob var :p (jeg får Google det)
 
Det var vel Abraham og Sara det?
Men er bibelske navn begge to da.
Men vet Abraham og Sara fikk en sønn med navn Isak.
Usikker på hvem Jakob var :p (jeg får Google det)

Edit: googlet det og fant ut at Jakob er sønn av Isak, så blir jo barnebarn av Abraham og Sara.
Men tror ikke folk vil reagere på det, er jo topplistenavn begge navnene, og de klinger veldig godt sammen synes jeg ihvertfall :)
 
Jacob og Johanna!
Eller Nicoline.
Viola er veldig fint også, og ligner på en måte på Olivia, som du liker, eller hva med:
Olive
Omelia
Oleane/a
Olava
 
Edit: googlet det og fant ut at Jakob er sønn av Isak, så blir jo barnebarn av Abraham og Sara.
Men tror ikke folk vil reagere på det, er jo topplistenavn begge navnene, og de klinger veldig godt sammen synes jeg ihvertfall :)
Haha, jeg kan for lite bibelhistorie ser jeg :p
 
Back
Topp