Skremt etter tidlig ul :(

Mallepalle

Blir kjent med forumet
Var på utvendig ultralyd hos fastlegen igår 7+2, for å se om jeg er gravid i eller utenfor livmor. Fikk se en liten bamsemums med et hjerte som slo ❤️ men så sa legen at han syntes den lille lå så veldig langt til venstre i livmoren, ganske nærme egglederen, og at han ikke visste om dette var normalt eller dårlig. Ble henvist til gynekologisk på sykehuset for en ny ul, da han ikke hadde rett kompetanse sa han. Jeg har ikke blødd en dråpe eller hatt noen smerter. Hcg stiger som bare det, og jeg har ekstrem kvalme osv. Noen som har hørt om at det går an å være gravid inni livmor, men feil plass? Aldri hørt om det jeg, men kjenner jo jeg blir veldig redd:(
 
Sniker.. denne hører vel forsåvidt også til inn i mai 2020? :p
Jeg har aldri hørt om det, enten så er det i livmor eller ikke ut ifra det jeg har opplevd. Har vært gravid utenfor livmor og da så man INGENTING i livmoren.
 
Sniker.. denne hører vel forsåvidt også til inn i mai 2020? :p
Jeg har aldri hørt om det, enten så er det i livmor eller ikke ut ifra det jeg har opplevd. Har vært gravid utenfor livmor og da så man INGENTING i livmoren.

Oi trodde jeg skrev i mai 2020
Nei aldri hørt om selv. Nyutdannet lege, men altså måte på å skremme noen da :(
 
Oi trodde jeg skrev i mai 2020
Nei aldri hørt om selv. Nyutdannet lege, men altså måte på å skremme noen da :(
Sånt skjer :)
Jeg tror jeg hadde tatt det legen sa med en klype salt ;)
 
Sånt skjer :)
Jeg tror jeg hadde tatt det legen sa med en klype salt ;)
Enig
Med mindre man har type to livmorer eller noen andre helt spesielle forhold der tror jeg ikke det er noe galt sted å feste sånn sett.
 
Eneste jeg har hørt er at den og morkake ikke bør ligge rett over livmorhalsen. Aldri hørt at det er farlig ved eggleder.
 
Vet du hvorfor det ikke bør ligge ved livmorhalsen? Vet morkaka ikke bør, men tenker på fosteret.

Nei, vet bare om fare for blødning fra morkake. Gynekologen min er redd for at embryoet skal falle ut hvis det er store blødninger, så da har det jo noe å si hvor fosteret er, men jeg vil tro det bare er helt i begynnelsen når embryoet er lite.
 
Hvordan går det med deg? Har du fått noen flere svar slik at du ikke er skremt lengre? :)
 
Hvordan går det med deg? Har du fått noen flere svar slik at du ikke er skremt lengre? :)

Går helt fint! var på ul på sykehuset, og alt var i skjønneste orden. Hun kunne ikke forstå hva legen mente med det han sa, og sa jeg er gravid midt i midten på rett plass ❤️ var kjekt å få se lille og hjertet som banket❤️igår prøvde jeg doppleren jeg kjøpte når jeg var gravid med storebror, og jammen fant jeg hjerteslagene og fikk tatt opptak av den fine lyden! 10+0 idag, så nå slapper jeg av så mye jeg kan❤️
 
Back
Topp