IKM uke 38

Da kan jeg og settes på tr.

Gratulerer til alle med positiv test, og lykke til neste pp til fellow prøvere ❤️
 
Spennende! Bruker TR å være der på klokka, eller har du vært forsinka før?

ja TR bruker å komme på CD 28. Sist jeg var forsinket så var jeg gravid. Men da tester jeg ikke pos før dag 35! Så kan jo hende det er slik nå også. Men tviler på det. Så regner med TR kommer snart. Også er det bare kroppen min som liker å tulle med meg
 
Fikk litt rosa på papiret i stad. Men ikke noe på bindet. Har nå gått 3 timer og fortsatt ikke noe i bindet. Var bitte litt brunt blod på papiret nå. Men ikke noe på bindet. Så regner med TR kommer ordentlig iløpet av natten eller morgendagen. Hatt litt stikking i underlivet i dag også.
 
Fikk litt brunt i truseinnlegget i går, så satser på at tr kommer i dag. Tre dager over nå, virkelig påtide hun kommer.
 
Fikk litt brunt i truseinnlegget i går, så satser på at tr kommer i dag. Tre dager over nå, virkelig påtide hun kommer.

syns det er sååå teit når TR er forsinket. Man får jo alltid litt håp. Også blir man gjerne litt ekstra skuffa..

Kan skrive meg opp på TR også. Begynte å blø ordentlig nå.
 
syns det er sååå teit når TR er forsinket. Man får jo alltid litt håp. Også blir man gjerne litt ekstra skuffa..

Kan skrive meg opp på TR også. Begynte å blø ordentlig nå.
Kjedelig med tr:Heartbigred

Jeg har ikke hatt håp de siste dagene, da jeg hadde positive tester tidlig forrige uke. De ble litt så sterke og så ble de svakere, er fremdeles skygge strek. Så jeg har nok hatt en kjemisk, og da kommer tr når HCG er borte.
 
Kjedelig med tr:Heartbigred

Jeg har ikke hatt håp de siste dagene, da jeg hadde positive tester tidlig forrige uke. De ble litt så sterke og så ble de svakere, er fremdeles skygge strek. Så jeg har nok hatt en kjemisk, og da kommer tr når HCG er borte.

det er jo ihvertfall ikke noe gøy. Håper den sitter ordentlig neste gang da
 
det er jo ihvertfall ikke noe gøy. Håper den sitter ordentlig neste gang da
Håper det, 3.kjemiske i år (I tillegg til en SA med tvillinger), men fremgang fra i fjor da det var null graviditeter.
Forskjellen er B12 sprøyte hver 3.mnd:)
 
Du kan sette meg på over ikm/ventende! Er 6 dager over ikm, negative tester og ingen anntydning til menstrasjon...
Det der er så kjedelig :Heartred

Her kom tr til slutt 5 dager forsinket.
 
Back
Topp