Skravletråd for GUL lag :)

Det er nettbasert. Betalte vel 3-500kr (husker ikke helt) så får man e-post med tips/oppskrifter/motivasjon osv i 12 uker + forslag til ukesmeny en gang i uke :happy: jeg er veldig fornøyd. Bare kjøpt den ene boka hennes, festende jeg av oppskrifter på nettet og på Mail. Eneste «rare» vi har byttet ut er en annen sukkertype og litt annerledes mel :happy:

Sukrin og mandelmel?
 
Sukrin og mandelmel?
Nei, sukker kan byttes ut med rårørsukker, honning eller kokosblomstsukker for eksempel. Mel bruker vi mer spelt eller forskjellig typer urkorn. Holder meg så godt jeg kan unna bearbeidet mat og mat med hvitt sukker eller mel i, men spiser det selvfølgelig noen ganger :happy:
 
Nei, sukker kan byttes ut med rårørsukker, honning eller kokosblomstsukker for eksempel. Mel bruker vi mer spelt eller forskjellig typer urkorn. Holder meg så godt jeg kan unna bearbeidet mat og mat med hvitt sukker eller mel i, men spiser det selvfølgelig noen ganger :happy:

Skjønner
 
Opp 800 g til :( Blæææ
 
Dette går sakte, med det går da nedover! 0,1 kg ned denne uka også.
I denne farta er jeg jo i mål om 5-6 år.
 
Det ble vektnedgang på meg, men jeg skjønner ikke hvordan. Men jeg tar imot, og feirer med en krembolle ( + + + :p )
Krysser fingrene for at kroppen kjennes like energisk ut neste uke og :D
 
Det ble vektnedgang på meg, men jeg skjønner ikke hvordan. Men jeg tar imot, og feirer med en krembolle ( + + + :p )
Krysser fingrene for at kroppen kjennes like energisk ut neste uke og :D
Knallbra tall også :D
 
Hei dere på gult:) Holder motivasjonen enda? Jeg var på hyttetur i helgen og tenkte overhode ikke over hva jeg spiste, men gikk lang tur på lørdag og middels tur på søndag, så håper det hjalp på. Ellers er det bittelitt roligere på jobb nå, så tenker å øke trening fra en gang i uken til to.
 
Hei dere på gult:) Holder motivasjonen enda? Jeg var på hyttetur i helgen og tenkte overhode ikke over hva jeg spiste, men gikk lang tur på lørdag og middels tur på søndag, så håper det hjalp på. Ellers er det bittelitt roligere på jobb nå, så tenker å øke trening fra en gang i uken til to.
Her er motivasjonen nesten i bånn. Fått påvist betennelse i hælen og blitt frarådet å gå mer enn nødvendig, blir derfor lite bevegelse :/ synes også det er ekstra vanskelig å spise sunt når man er sykmeldt å bare sitter hjemme.... men har fortsatt som mål å gå ned minimum 200g til fredag for å nå første delmål, så må bare skjerpe meg.
 
Her er motivasjonen nesten i bånn. Fått påvist betennelse i hælen og blitt frarådet å gå mer enn nødvendig, blir derfor lite bevegelse :/ synes også det er ekstra vanskelig å spise sunt når man er sykmeldt å bare sitter hjemme.... men har fortsatt som mål å gå ned minimum 200g til fredag for å nå første delmål, så må bare skjerpe meg.
Forstår deg godt:inpain: Hva med å ha som mål å finne sunne oppskrifter å prøve ut når du er hjemme?
 
Forstår deg godt:inpain: Hva med å ha som mål å finne sunne oppskrifter å prøve ut når du er hjemme?
Jeg har tenkt å bake knekkebrød, granola og sunne kjeks til vi drar på en liten høstferie neste uke. Så må få i gang motivasjonen til det også :hilarious: fikk heldigvis klarsignal på svømming da, så blir noe bevegelse. Kjenner jeg har veldig lyst til å gå masse turer, men tviler på at fysio blir særlig fornøyd med det :hilarious:
 
Hei dere på gult:) Holder motivasjonen enda? Jeg var på hyttetur i helgen og tenkte overhode ikke over hva jeg spiste, men gikk lang tur på lørdag og middels tur på søndag, så håper det hjalp på. Ellers er det bittelitt roligere på jobb nå, så tenker å øke trening fra en gang i uken til to.

Motivasjon til godt kosthold er det dårlig med, men jeg har godt med motivasjon til aktivitet. Denne uken har jeg begynt å trene igjen, i tillegg til gåturer, så jeg regner med at det blir vektoppgang uansett. Jeg har ikke trent styrke på en stund nemlig. Jeg ønsker å få til godisfri uke neste uke, men jeg skjønner ikke hvordan jeg skal få det til ><
 
Hva med deg, hvordan går det? :happy:
Har ikke veid meg, men føler at det går bra. Har kommet inn i bedre rutiner i hverdagen enn før. Og det er egentlig det viktigste. Trenger ikke gå masse ned på kort tid, men finne en måte å leve på resten av livet...
 
Jeg er så stiv øverst i ryggen (nesten nakken).
Det blir ingen ryggøvelser i dag gitt :p
Jeg orker ikke veie meg, for magen ser så diger ut. Den er hard også, og det er ikke et godt tegn. I tillegg tråkket jeg feil forrige mandag, og foten er veldig vond i dag. Jeg har en gammel bruddskade i det beinet, og ankelen er skikkelig pinglete. Kropp og sinn er liksom ikke helt enige om rett behandling, men å sitte i ro gjør at foten stivner. Så da er det like greit å bare gå litt. Så det skal jeg gjøre nå. Det regner visst, og jeg elsker å gå i regnet :D
 
Back
Topp