Drømmen om nr 2

Jeg heier på deg og spiren din :Heartred
Håper du klarer å slappe mer av fremover og nyte graviditeten din! :hug003

Tusen takk :Heartred det håper jeg også! Slapper hvertfall av i kveld :)
 
Jeg målte hcg i går etter legetimen, fikk svar i dag, 84000 :woot: i tillegg til å ha sett hjerteslag gjorde det meg mye roligere. Jeg har ikke målt hcg i det vellykkede svangerskapet, men de gangene jeg har mistet har hcg vært relativt lave, første gang var den oppi 7800 før den sank, sist var den oppi i 5700, å jeg har alltid mistet i den uka jeg er i nå. Så jeg er letta og glad nå! Var skikkelig nervøs for å sjekke :rolleyes: jeg har fått kvalmen skikkelig tilbake å er øm i den ene puppen bare. Har murringer/stikkninger i livmororådet også, så alt lover bra! Jeg har blitt veldig positiv i fht at dette kan gå bra :) legen vil gjerne at jeg skal innom på mandag også for å ta en blodprøve, så det må jeg jo nesten :)
 
Så fantastisk! Håper du får senket skuldrene litt og nyte svangerskapet og
 
Foreløpig klarer jeg å slappe av, håper det fortsetter sånn :Heartred
Veldig hyggelig at flere av desemberjentene er innom å heier:Heartred
 
I dag har jeg vært å tatt ny blodprøve hos legen for å følge opp forrige ukes prøve. Selv om vi så en klump med bankende hjerte ble jeg og mannen enige om at jeg skulle gå å ta prøven uansett :) har vært ganske uggen og hormonell i helga. Pottesur, ikke lyst på godteri, ikke en gang sjokolade! Å det kommer fra ei son glatt kan spise 3-4 store plater iløpet av en helg. Kvalmen kommer snikende i skrivende øyeblikk og i dag kjennes det ut som jeg har en ball i magen. Kjempe rar følelse! Vanlige bukser er allerede pakket bort selv om jeg bare er i uke 7. Gravidbuksene er selvfølgelig fortsatt litt store, men langt mer behagelig enn vanlige bukser :)
 
Ser jo veldig lovende ut!

Og så viktig å huske på at med så høye nivåer av hCG så er det ikke å forvente like heftig stigning som frem til det bikker 6-7000. :)

img_8161-jpg.242209
 
Kvalme pleier vel å være ett godt tegn?
Jeg husker jeg sluttet å bruke vanlige bukser i uke 4 :hilarious: da ble det rask overgang til tights :p Så kom graviditetsbuksene i uke 8-10 :p
 
Ser jo veldig lovende ut!

Og så viktig å huske på at med så høye nivåer av hCG så er det ikke å forvente like heftig stigning som frem til det bikker 6-7000. :)

img_8161-jpg.242209

takk for oppdatering om hcg, er en trygghet for meg å vite mtp hele bakgrunnen min:Heartred
 
Kvalme pleier vel å være ett godt tegn?
Jeg husker jeg sluttet å bruke vanlige bukser i uke 4 :hilarious: da ble det rask overgang til tights :p Så kom graviditetsbuksene i uke 8-10 :p

kvalme er et godt tegn for meg hvertfall :D
Den har vært mindre til stede i dag da, det er litt godt å slippe, samtidig som jeg liker å ha den der! :)
Ja uff, går heller å drar opp gravidbuksa enn å pese meg gjennom en halv dag med vanlige bukser! :p
 
Hcg ble målt til 109000 i går, så det har økt med 25000 på 4 dager. Det må vel være bra?
 
I følge TUL forrige uke er jeg kortere på vei enn antatt, så jeg har lagt termin mellom hennes og min beregning da jeg vet det er vanskelig å måle så tidlig. Så ut fra nye beregninger er jeg 8+0 i dag, å det er så deilig å ha kommet helt hit uten antydninger på at det ikke kommer til å gå bra! :Heartred Jubler derfor litt i dag!! :D
 
I følge TUL forrige uke er jeg kortere på vei enn antatt, så jeg har lagt termin mellom hennes og min beregning da jeg vet det er vanskelig å måle så tidlig. Så ut fra nye beregninger er jeg 8+0 i dag, å det er så deilig å ha kommet helt hit uten antydninger på at det ikke kommer til å gå bra! :Heartred Jubler derfor litt i dag!! :D
Jubler med deg ❤️ Jeg har også lagt beregningen til hvor langt jeg har kommet til mellom der de på TUL og når jeg vet El var. Derfor 11 uker i dag! Håper det går bra for oss begge fremover ❤️
 
Jubler med deg ❤️ Jeg har også lagt beregningen til hvor langt jeg har kommet til mellom der de på TUL og når jeg vet El var. Derfor 11 uker i dag! Håper det går bra for oss begge fremover ❤️

krysser alt jeg kan for oss! :Heartred
 
Hcg ble målt til 109000 i går, så det har økt med 25000 på 4 dager. Det må vel være bra?
I følge TUL forrige uke er jeg kortere på vei enn antatt, så jeg har lagt termin mellom hennes og min beregning da jeg vet det er vanskelig å måle så tidlig. Så ut fra nye beregninger er jeg 8+0 i dag, å det er så deilig å ha kommet helt hit uten antydninger på at det ikke kommer til å gå bra! :Heartred Jubler derfor litt i dag!! :D
Hurra! Krysser fingrene for en terminspire!
 
Krysser både fingre og tær og fletter håret for spira di! :Heartred
Hvordan er formen?
 
Krysser både fingre og tær og fletter håret for spira di! :Heartred
Hvordan er formen?

Formen er ganske varierende. Får nesten ikke i meg mat fordi jeg er så uggen. ALT byr meg i mot av både mat og drikke, så er lite næring å hente. Så i ettermiddag når jeg endelig fikk lyst på noe, stakk mannen innom flere butikken før han endelig fant det han trengte :Heartred vi må liksom gripe de få sjansene som byr seg :p takk som spør forresten :)
 
9+0 i dag ❤️ Fortsatt fine sterke symptomer! Jeg har god tro denne gangen!
 
Back
Topp