Hjelp...

Miss_30

Forumet er livet
Septembergull'17
Vi har en skolegutt med dårlig selvtillit. Ser ut som dette kan bli et problem i skolesammenheng dessverre. Han vil ikke gjøre det han får beskjed om, fordi han mener han ikke er flink nok. Hvordan hjelpe han? Er redd for at dette skal bli et så stort problem at han blir hengende etter:(
 
Prøv å sjekk ut Barnas Plattform :)
 
Vi har en skolegutt med dårlig selvtillit. Ser ut som dette kan bli et problem i skolesammenheng dessverre. Han vil ikke gjøre det han får beskjed om, fordi han mener han ikke er flink nok. Hvordan hjelpe han? Er redd for at dette skal bli et så stort problem at han blir hengende etter:(

Uff, jeg tror det blir mer og mer et problem fremover..:( Har ingen råd å gi da jeg sliter med de samme. Jenta mi går på bhg enda, men det tar veldig lang tid før hun tørr å leke med de andre barna når vi er i bursdag feks. Hadde ikke jeg og samboeren vært der så hadde hun sikkert ikke vært så sjenert men kan jo ikke dra fra henne heller :p Veldig slitsomt at hun kan bruke 1-2 timer på å bli "husvarm", men det er jo verst for henne, hun vil jo ikke være sånn. Tror dette kommer til å fortsette til hun begynner på skolen, å det vil jeg absolutt ikke at hun skal gå igjennom, jeg har vært sånn jeg også, og er delvis enda. Veldig tungt å gå rundt å tenke at du ikke klarer noe.

Håper det ordner seg for gutten din og at han får bedre selvtillit :)
 
Back
Topp