Festeblødning

Lille meg 90

Glad i forumet
Hei. Vet dette er tatt opp mange ganger. Så beklager nytt innlegg. Men jeg er gravid. Fikk en blødning i går og har fortsatt blødning i dag. Er en god del blod. Men den e mørk. Svart/brun. Har ingen smerter el. Kan dette være festeblødning?. Er rundt 3 uker på vei.
 
Dersom du allerede har fått positiv test så er ikke dette festeblødning! Ville tatt kontakt med legen dersom du er bekymret!❤️
 
Ligger i navnet hva festeblødning er, så er nok en annen grunn til at du blør. 3 uker på vei? Er man ikke 4 uker rundt ikm da?
 
Den viste 2-3 uker. Det va 1 uke sia. Men jeg hadde blødning den 7 august så vi hadde samleie rundt den 9 september. Trur det va da jeg ble gravid.
 
Får ikke positivt test før egget er festet.. Følte meg så gravid med forrige e men testen var negativ. Noen dager senere kom en festeblødning
 
Det vet jeg at testen ikke vises før egget er festet seg. Følte meg mer gravid ved forrige graviditet.
Mine svangerskap har vært helt ulike.. De 2 forrige følte jeg meg ikke gravid før etter 7-9 uker
 
Forrige gang blødde jeg ikke. No blør jeg mye. Følte meg også gravid forrige gang. Har en rar følelse på at noe e galt.
 
Back
Topp