Flytte før eller etter baby?

Vi flyttet når første var 15 mnd og det synes jeg gikk helt strålende. Hu og jeg pakket ut mens mannen og en kamerat bar møbler og kasser. For min del hadde det ikke fungert å flytte mens jeg var gravid pga formen. Ved å vente fikk vi også mulighet til å kjøpe en leilighet istedenfor å leie. Med tanke på de beskrivelsene du gir av inneklimaet tror jeg at jeg ville flyttet nå. Jeg ville bare dele en god opplevelse angående å flytte med barn :happy:

Jeg er enig i at det er en god alder å flytte, men da er de litt mer på vei til å bli barn enn baby, kan gjerne gå og synes det er gøy å være med på flyttinga. :)
Synes det er verre når de er i babyfase og kanskje bare kan rulle eller krype litt på gulvet.
 
Hadde absolutt flyttet først!
 
Jeg er enig i at det er en god alder å flytte, men da er de litt mer på vei til å bli barn enn baby, kan gjerne gå og synes det er gøy å være med på flyttinga. :)
Synes det er verre når de er i babyfase og kanskje bare kan rulle eller krype litt på gulvet.
Hu synes det var veldig gøy med flytting :p

Jeg har ikke prøvd å flytte med en så liten baby, men kan se for meg at det er utfordrende ja.
 
Jeg hadde flytta før. Vi må nok flytte når mini skal ut av vårt rom, for det er så lite plass på storesøsters rom. Vi får nok ikke kjøpt nytt og solgt her før babyen kommer. Har litt som må gjøres før vi kan selge.
 
Hadde også flyttet først, er noe med å ha roen hjemme når babyen er kommet ut. Vi flyttet da jeg var sju-åtte mnd på vei med første, husker enda jeg kom hjem fra jobb, var så trøtt å måtte legge meg nedpå. Tilslutt ble jeg vekka fordi de skulle bære senga ut i bilen :hilarious: hadde sovna fra det meste :hilarious:
 
Back
Topp