Hjelp!?!

HeltTexas

Glad i forumet
Oktoberlykke 2019
Nå trenger jeg litt input fra dere kloke prøve/testedamer, for jeg skjønner virkelig ikke hva som skjer med kroppen min. Jeg opplevde en dødfødsel i juni, og i syklusen etter første mens prøvde vi på ny graviditet. Til tross for mange symptomer og mulige skygger på billigtester fikk jeg mensen som normalt, bortsett fra litt lettere blødning. Syklusen etter dette (i august) prøvde vi ikke i det hele tatt. Jeg hadde symptomer på EL som normalt, men fikk igjen en enda lettere mensblødning enn syklusen før dette. I denne syklusen har jeg mot normalen ikke hatt tegn på EL (pleier å merke smerter ganske godt). Er nå på CD 22, pleier å få TR rundt CD 27/28. EL pleier å være CD 14/15. Vi har kun hatt sex to ganger, CD 5 og 16, så jeg har ikke sett på en graviditet som sannsynlig. Har siden tirsdag (CD 18, tre dager etter det som vanligvis er EL og to dager etter sex) vært mye kvalm og slitt med løs mage. Trodde jeg var syk, men i går kveld kjentes det mistenkelig ut som svangerskapskvalme. Siden blødningene de siste to syklusene har vært litt mindre enn normalen bestemte jeg meg for å ta en test i dag sånn for sikkerhets skyld. I løpet av kort tid så den sånn ut:
3610FDBB-0FEB-4BFC-9554-A03EE8496227.jpeg

Ser det blir dårlig bilde, men streken er rosa. Tidlig test fra Babyplan. Har aldri opplevd sånne streker uten å være gravid før. Men likevel, jeg får det ikke til å stemme at jeg skal kunne være gravid nå. Må i tilfelle være 7 DPO og blitt gravid med sex dagen etter EL, eller så har EL vært forsinket og jeg er 6 DPO eller mindre. Skjønner virkelig ingenting!
Hva tror dere kloke damer om dette?
 
Vet ikke helt hva annet jeg skal si enn at jeg helt klart ser streken! Drister meg til å si gratulerer:Heartpink
 
Vet ikke helt hva annet jeg skal si enn at jeg helt klart ser streken! Drister meg til å si gratulerer:Heartpink

Vet knapt om jeg skal si takk eller ikke. For jeg får ikke dette til å stemme. Og hvem i alle dager får symptomer to dager etter eventuell befruktning. Må da være fysisk umulig. Har googlet litt for mye om falskt positive tester, og blir nesten redd for at jeg er alvorlig syk isteden.
Men hjelpes, tenk om jeg er gravid. I så fall vil termin være ganske nøyaktig et år etter vi mistet datteren vår. Nesten noe poetisk over det..:wideyed:
 
Ser absolutt streken så EL må enten vært litt tidligere eller senere enn vanlig.

Kjenner flere som reagerer så voldsomt på hormoner at kroppen deres får symptomer/reaksjoner så tidlig etter EL/befruktning at det ikke er hcg de reagerer på..
 
Nå trenger jeg litt input fra dere kloke prøve/testedamer, for jeg skjønner virkelig ikke hva som skjer med kroppen min. Jeg opplevde en dødfødsel i juni, og i syklusen etter første mens prøvde vi på ny graviditet. Til tross for mange symptomer og mulige skygger på billigtester fikk jeg mensen som normalt, bortsett fra litt lettere blødning. Syklusen etter dette (i august) prøvde vi ikke i det hele tatt. Jeg hadde symptomer på EL som normalt, men fikk igjen en enda lettere mensblødning enn syklusen før dette. I denne syklusen har jeg mot normalen ikke hatt tegn på EL (pleier å merke smerter ganske godt). Er nå på CD 22, pleier å få TR rundt CD 27/28. EL pleier å være CD 14/15. Vi har kun hatt sex to ganger, CD 5 og 16, så jeg har ikke sett på en graviditet som sannsynlig. Har siden tirsdag (CD 18, tre dager etter det som vanligvis er EL og to dager etter sex) vært mye kvalm og slitt med løs mage. Trodde jeg var syk, men i går kveld kjentes det mistenkelig ut som svangerskapskvalme. Siden blødningene de siste to syklusene har vært litt mindre enn normalen bestemte jeg meg for å ta en test i dag sånn for sikkerhets skyld. I løpet av kort tid så den sånn ut:
Vis vedlegget 308455
Ser det blir dårlig bilde, men streken er rosa. Tidlig test fra Babyplan. Har aldri opplevd sånne streker uten å være gravid før. Men likevel, jeg får det ikke til å stemme at jeg skal kunne være gravid nå. Må i tilfelle være 7 DPO og blitt gravid med sex dagen etter EL, eller så har EL vært forsinket og jeg er 6 DPO eller mindre. Skjønner virkelig ingenting!
Hva tror dere kloke damer om dette?
Ser helt klart en rosa strek. Gratulerer
 
Fatter fortsatt ingenting her, men kjenner på kroppen at noe skjer. Blir nok en ny test i morgen tidlig. Blir den sterkere så kan jeg begynne å tro på at det har satt seg en mirakelspire.
 
Håper virkelig det er en babystrek. Det fortjener du! ❤

Jeg fikk mensmurringer allerede 3dpo! Og har hatt det hver dag siden. Er 11dpo i dag, og gravid.
 
Så trist å høre om dødfødselen:( Håper du har fått god støtte! Jeg må bare spørre om du har testet med eltester? Jeg kan ha slike symptomer ved el. Og opplever også å få svake streker på gtest ved eggløsning. Så kan noen eltester slå posetivt ut på graviditet også, ikke alle for det har jeg opplevd. Men håper helst for fin skyld at det er en mirakelspire:)
 
Så trist å høre om dødfødselen:( Håper du har fått god støtte! Jeg må bare spørre om du har testet med eltester? Jeg kan ha slike symptomer ved el. Og opplever også å få svake streker på gtest ved eggløsning. Så kan noen eltester slå posetivt ut på graviditet også, ikke alle for det har jeg opplevd. Men håper helst for fin skyld at det er en mirakelspire:)

Har ikke testet med EL-tester, nei. Prøver ikke aktivt. Aldri opplevd veldig forsinket EL, men det er jo en mulighet. Får bare fortsette og teste og se hva som skjer.
 
Testet igjen i dag, med mer konsentrert urin enn i går. Synes dagens strek var svakere, så da driver sannsynligvis kroppen min med noe kluss igjen.
C76E2856-53A3-4F15-8DE9-6B8316ACFFAA.jpeg

Gårsdagens øverst, dagens nederst.
 
Skjønner hva du mener, men ser streken lett.

«Bare» å vente noen dager og se da..
 
Ville ventet en uke og så testet på nytt. I det minste ventet et par dager. Er nok begrenset hvor mye info du kan få ut fra testene nå.

Når det er sagt ser jeg også antydning til strek. Lykke til :)
 
Ville ventet en uke og så testet på nytt. I det minste ventet et par dager. Er nok begrenset hvor mye info du kan få ut fra testene nå.

Når det er sagt ser jeg også antydning til strek. Lykke til :)

Er nok det lureste. Men det er jo så vanskelig..
 
Husker deg fra oktobergruppa, selv om mitt opphold der ikke ble så alt for langt!:) Utrolig leit å høre om dødfødselen din :(:( Hadde vært hyggelig om det var en mirakelspire hos deg nå, og at vi hadde vært i juni gruppa sammen ;):) Masse lykke til :Heartred:Heartred
 
Synes at jeg ser strek jeg også :)
Krysser fingrene for deg❤️❤️
 
Back
Topp