Resultatet uke 4

Sara

Forumet er livet
VIP
Desemberglede 2015
Januarlykke 2016
Da er tallene klare atter en gang.

Og med bare to lag slo utfordringen ut og byttet rekkefølge på lagene. Alle poeng teller.

Knepent vant grønn her over gul, og derved gikk de fra -0,189% til -0,252% og passerte derved det gule lagets -0,2131%

Derved mister det gulelaget den som gikk minst ned, onskedrom som desverre gikk opp en kilo denne uken. Du får bli med oss i wildcard. Der blir det snart spennende.

Gult lag mister i tilleg Vennesiela som ikke leverte vekt mens det Grøne laget mister Jessi1, Lillemille og 2017lykke av samme grunn.

Derved er gult lag 9 og grønt lag 6, totalt er man da 15 igjen, og jeg sa jo at vi skulle ta inn en fra wildcard når det var ca 15 igjen, gjorde jeg ikke? Jeg hadde jo håpet det skulle drøye til oktober

Men med så stort frafall tar vi inn den som har gått ned mest så langt i krigen, av dem som leverer vekt i wildcard neste fredag. Vi gjør et en gang til, når det er ca 7 personer igjen i krigen, etter planen er det lenge til, men med spnt frafall kan det fort være det skjer tidlig i oktober. vi får se.


Mest ned av alle denne uken gikk drommerombaby som gikk ned 1,3 kg, hele 1,0578% så hun er immun neste runde.

Immunitet betyr altså at man ikke rykker ut dersom man er den på laget som gikk minst ned. Men det hjelper ikke når man ikke leverer, slik forrige ukers immune gjorde.
 
Last edited:
Da er tallene klare atter en gang.

Og med bare to lag slo utfordringen ut og byttet rekkefølge på lagene. Alle poeng teller.

Knepent vant grønn her over gul, og derved gikk de fra -0,189% til -0,252% og passerte derved det gule lagets -0,2131%

Derved mister det gulelaget den som gikk minst ned, onskedrom som desverre gikk opp en kilo denne uken. Du får bli med oss i wildcard. Der blir det snart spennende.

Gult lag mister i tilleg Vennesiela som ikke leverte vekt mens det Grøne laget mister Jessi1, Lillemille og 2017lykke av samme grunn.

Derved er gult lag 9 og grønt lag 6, totalt er man da 15 igjen, og jeg sa jo at vi skulle ta inn en fra wildcard når det var ca 15 igjen, gjorde jeg ikke? Jeg hadde jo håpet det skulle drøye til oktober

Men med så stort frafall tar vi inn den som har gått ned mest så langt i krigen, av dem som leverer vekt i wildcard neste fredag. Vi gjør et en gang til, når det er ca 7 personer igjen i krigen, etter planen er det lenge til, men med spnt frafall kan det fort være det skjer tidlig i oktober. vi får se.


Mest ned av alle denne uken gikk drommerombaby som gikk ned 1,3 kg, hele 10,578% så hun er immun neste runde.

Immunitet betyr altså at man ikke rykker ut dersom man er den på laget som gikk minst ned. Men det hjelper ikke når man ikke leverer, slik forrige ukers immune gjorde.

Er du sikker på 10,587%?
Det betyr vel at hun bare veier 13 kg?
1,0587? :rolleyes:
Hilsen pirke-meg :p
 
definitivt du som har rett.

13 kg tunge mennesker får ikke være med på slankekrigen.

De er trolig ikke mer enn et par år gamle eller så :)
 
Hei! Må bare beklage det at jeg ikke leverte. På grunn av alvorlig sykdom i nær familie så var tankene mine en helt annen plass i dag. Lykke til, til resten :)
 
definitivt du som har rett.

13 kg tunge mennesker får ikke være med på slankekrigen.

De er trolig ikke mer enn et par år gamle eller så :)
Estimerer mellom 1,5 og 3 år når det kommer til 13 kg...
 
Hei! Må bare beklage det at jeg ikke leverte. På grunn av alvorlig sykdom i nær familie så var tankene mine en helt annen plass i dag. Lykke til, til resten :)

Vi gjorde unntak på samme grunnlag sist uke, så føler ikke vi kan gjøre annet enn å tilby deg også det

Håper det går bra med din kjære.
 
Så jeg er med videre? For om det er aktuelt så ønsker jeg det :)
Ja, jeg tenker vi sier det.

Legg inn vekt. Så blir du med videre. En ekstra sjangs pga spesielle omstendigheter
 
Tusen takk så gøy. Skal gi alt denne uken også selvom jeg har immunitet
 
 ser at oppdatert vekt for denne uken er registrert for meg :banghead: jeg glemte å skrive det på morgenen, og skulle gjøre det raskt mens jeg var på jobb, ser at jeg må ha bu met på lagre knappen :angry4 kjipt, men sånn er det. Lykke til videre alle sammen:happy: heier på dere alle, mens jeg føler med fra sidelinjen
 
Vi er nok klare for en ny runde før. I vet ordet av det.

Men den som da kommer til å gå på nyåret vil jeg helst slippe å være krigleder for, for da jobber jeg så mye overtid at når jeg har fri vil jeg bruke tiden på familien min, ikke stresse med tall på kvelden. Fredagskvelden med mannen som kjæreste dersom vi begge er hjemme som vi ofte er akkurat fredag kveld er rimelig hellig når vi ellers knapt ser hverandre i 7 uker. Den ene drar tidlig på jobb, den andre tar ungene. Den som ikke henter ungene og gir middag og legger dem jobber overtid. Den som ikke jobbet overtid jobber gjerne hjemmekontor når den andre er kommet hjem. Så de fredagskveldene vil jeg ikke være krigleder
 
Back
Topp