Lillespøns reise til babyen❤️

Takk, du er så god❤️ Stemmer, så det blir vel 1,5-2 mnd til neste runde tipper jeg. Håper også så inderlig på det!

Aah, jeg misforstod! Trodde du skulle starte rett på ved førstkommende mens. Håper uansett tiden går kjempefort fremover :Heartred:happy:
 
Det som er bra med at Estradot ikke funket godt nok, var at jeg hadde et par follikkler som var i modningsfasen da jeg sluttet på plasteret. Dette førte med seg den «uheldige» virkningen at jeg gikk rinelig kjapt over i eggløsningsmodus etter at bortfallsblødningen var over. Sååå, jeg ringte til klinikken og spurte om det kunne bety at jeg fikk begynne på ny runde ved neste mens, som er forventet om litt over en uke. Det fikk jeg:woot: Endelig en god nyhet! Ventetiden ble for en gangs skyld kortet ned!
 
Åh HURRA, det var ordentlig godt å høre!! Synes det ble så mye venting for deg og det er såå deilig når det blir kortere heller enn lengre for en gangs skyld :Heartred Straks i gang da, jeg er så spent og håpefull på dine vegne!!
 
Åh HURRA, det var ordentlig godt å høre!! Synes det ble så mye venting for deg og det er såå deilig når det blir kortere heller enn lengre for en gangs skyld :Heartred Straks i gang da, jeg er så spent og håpefull på dine vegne!!
Ja, tenk at det for en gangs skyld kunne være noe som skjedde i vår favør:) Er også skikkelig håpefull jeg også, både for meg og for deg❤️
 
Åå så bra! Da krysser vi fingre og tær ❤️
 
Så hyggelig å lese her, snart i gang igjen! Det blir spennende!
 
Juhuuu for mensen!!! Nå er du endelig i gang igjen :Heartred Og fy søren, 14 år! Gratulerer!!! Håper det blir bare gode nyheter og kos den dagen :)
 
Hurra for innsett på fredag!
 
Ååååh, hurra, nå ble jeg glaaad!!! Så herlig at alt så bra ut:Heartred Masse lykke til på fredag!
 
Back
Topp