Skravletråd for GRØNT lag :)

Hvordan går det med dere?
Jeg er fortsatt helt slått ut, hatt litt mer energi etter jobb denne uka, men i dag føler jeg meg helt jævlig og vurderer å være hjemme fra jobb i morgen..
Med deg da?
 
Jeg er fortsatt helt slått ut, hatt litt mer energi etter jobb denne uka, men i dag føler jeg meg helt jævlig og vurderer å være hjemme fra jobb i morgen..
Med deg da?
Ta deg en hjemmedag om du ikke føler deg bra! Man blir ikke bedre av å pushe seg heller.

Hos meg går det ganske bra. Har i det minste gått ned.
 
Her har jeg ligget rett ut med sykdom hele uken, så laber innsats fra meg dessverre:depressed: Er vel egentlig fornøyd med at vekten står stille og ikke gikk opp i det minste...
 
Ta deg en hjemmedag om du ikke føler deg bra! Man blir ikke bedre av å pushe seg heller.

Hos meg går det ganske bra. Har i det minste gått ned.
Ble hjemme i dag, jeg brukte 40mim i dag tidlig på å komme meg opp trappa igjen :bag:
Satte klokka ekstra tidlig så jeg kunne få kjenne på kroppen før jeg eventuelt måtte ringe inn og det gikk bare ikke, vondt over alt og supersliten, samt feber for tredje dag på rad..

Sov 12 timer i natt, var en minitur i butikken i stad og har liggi flat i sofaen siden da..
Har gått ned da :p
 
Ble hjemme i dag, jeg brukte 40mim i dag tidlig på å komme meg opp trappa igjen :bag:
Satte klokka ekstra tidlig så jeg kunne få kjenne på kroppen før jeg eventuelt måtte ringe inn og det gikk bare ikke, vondt over alt og supersliten, samt feber for tredje dag på rad..

Sov 12 timer i natt, var en minitur i butikken i stad og har liggi flat i sofaen siden da..
Har gått ned da :p
Såpass ja, det er virkelig ikke noe særlig. Ønsker deg masse god bedring. Men bra med vektnedgang da :p
 
Beklager for for sen levering av vekt denne uken. Vi har alvorlig sykdom i nær familie og jeg glemte av hele greia dessverre! Lykke til, til resten :Heartred
 
Beklager for for sen levering av vekt denne uken. Vi har alvorlig sykdom i nær familie og jeg glemte av hele greia dessverre! Lykke til, til resten :Heartred
Huff da Jessi1, det var leit å høre.
Det virkelige livet er viktigere, her inne ruller det og går hele tiden.
God bedring til den som trenger det :Heartred
 
Da er det vi som skal lage utfordring igjen
Noen forslag?
Ingen forslag for øyeblikket. Nettopp kommet hjem så for trøtt til å komme på noe :p
 
Jeg fikk lov til å være med videre på grunn av spesielle omstendigheter. Skal prøve å få til å være med aktiv neste uke! Gratulerer til alle dere som gikk ned i vekt, dere er flinke :)
 
Jeg fikk lov til å være med videre på grunn av spesielle omstendigheter. Skal prøve å få til å være med aktiv neste uke! Gratulerer til alle dere som gikk ned i vekt, dere er flinke :)
Så godt å høre, men husk at livet utenfor her er viktigere :Heartred
Jeg tror vekta gikk ned fordi jeg har vært sjuk, men jeg er egentlig ganske fornøyd uansett.
Siden 1august har jeg gått ned 5 cm rundt livet og jeg ser andre forandringer i kroppen, som egentlig er det viktigste for meg.
For meg er egentlig utfordringene mer motiverende enn selve nedgangen, hverdagsmosjon og gode vaner foran det å gå ned hver uke :)
 
Noen som vil lage utfordringen? Jeg har ikke anledning i dag.
 
Last edited:
Ser at vekten min denne uken ble lagret, skulle gjør det raskt på jobb siden jeg glemte det på morgenen. Jeg kommer til å fortsette krigen for meg selv på sidelinjen og følge ukes utfordringene ser på dere som mitt lag enda og hvis det er greit for dere ønsker jeg fortsatt å delta i denne tråden og heie dere frem?
 
Noen som vil lage utfordringen? Jeg har ikke anledning i dag.
Da laget jeg utfordringen og håper dere er fornøyd. Jeg blir borte i kveld og siden tiden nærmer seg fristen så måtte jeg bare lage en :)
 
Ser at vekten min denne uken ble lagret, skulle gjør det raskt på jobb siden jeg glemte det på morgenen. Jeg kommer til å fortsette krigen for meg selv på sidelinjen og følge ukes utfordringene ser på dere som mitt lag enda og hvis det er greit for dere ønsker jeg fortsatt å delta i denne tråden og heie dere frem?
Så kjedelig da. Selvfølgelig må du bare henge her med oss, kjekt det :)
 
Hei. Vil bare si at jeg har meldt meg av krigen denne runden. Så det betyr at en av dere nå må være lagleder og sende inn tallene til krigleder hver fredag. Minne deltagerne på å registrere vekt og utfordringen :)
Ønsker dere lykke til og heier på dere!!
 
Hei. Vil bare si at jeg har meldt meg av krigen denne runden. Så det betyr at en av dere nå må være lagleder og sende inn tallene til krigleder hver fredag. Minne deltagerne på å registrere vekt og utfordringen :)
Ønsker dere lykke til og heier på dere!!
Det var kjedelig, men lykke til videre på egenhånd!

Jeg har dessverre ikke mulighet til å være lagleder, så håper noen andre kan ta på seg oppgaven...
 
Det var kjedelig, men lykke til videre på egenhånd!

Jeg har dessverre ikke mulighet til å være lagleder, så håper noen andre kan ta på seg oppgaven...
Takk. Ikke helt plana men men.
 
Hei. Vil bare si at jeg har meldt meg av krigen denne runden. Så det betyr at en av dere nå må være lagleder og sende inn tallene til krigleder hver fredag. Minne deltagerne på å registrere vekt og utfordringen :)
Ønsker dere lykke til og heier på dere!!
Det var kjedelig, men lykke til videre på egenhånd!

Jeg har dessverre ikke mulighet til å være lagleder, så håper noen andre kan ta på seg oppgaven...

Jeg kan ta det, men må få satt meg inn i det.
 
Back
Topp