OKTOBER

Piana

Gift med forumet
Assistert-jentene
Marshmallows2021
Maiskolbene 2023 :-)
Jeg er så utålmodig, så jeg lager like godt en oktobertråd allerede nå! Vet at vi er flere fra August-tråden som skal i gang med nytt forsøk, og helt sikkert flere også. Bli gjerne med dere som er i gang i september og!
Kopierer oppsettet fra August-tråden og lar det stå til! :dance018

L Y K K E T I L !

:talk017

Skriv opp:
Nick, alder, om det er 1., 2., 3., etc. barn dere forsøker å få, IVF/ICSI/FER for 1., 2., 3. gang, etc. klinikk/sykehus, medisiner, tid for uttak/innsett, egg ut/frys, testdato.

Venter på oppstart::dance018
Stimulerer:
:happy090
Ruger: :smiley-angelic001
  • fjellgeita92 - 27år - b1 - ivf #2 - haugesund - menopur, fyremadel, ovitrelle og lutinus - testdato 2.11
  • Nummer 2 ,33 år ,barn 2, #1 frys, leterezol, porsgrunn. Innsett ca i uke 43
Gravid::love7:Heartred
  • Konemor001, 33år, har 2 barn fra et tidligere forhold (vanlig unnfangelse) og prøver på barn nr. 3 med min mann, ICSI #2, St. Olavs hospital, innsett av 8-delt embryo 13.09, testdag 27.09
  • Ypsilon, 34 år, B1, ICSI#2, St. Olav, Elonva, Menopur, Gonal-F og Fyremadel, uttak 13.09, innsett 16.09, 9 egg ut (3 befruktet), testdato 30.09.
  • Thunderbird, 36 år, IVF #2, barn #1, Spiren, medisinløst fryseforsøk, innsett i naturlig syklus 19. oktober
  • Bellablue90 - 29 - B1 - IVF #1 - Medicus - Gonalpeptyl, Rekovelle
  • Signy, 36 år, barn nr 2, IVF # 3, innsett # 7. St. Olavs. Bemfola, Menopur, Fyremadel, Ovitrelle, Lutinus. Oppstart uke 41.
  • Kania, Barn 1. Fryseforsøk nr 1 en gang i oktober. St.Olavs. Naturlig syklus. Testdato 5.11
  • Ekornmamma, 36 år, barn nr 2, ICSI første forsøk, Porsgrunn, Synarela, Menopur og Bemfola, oppstart 28.9, uttak uke 43.
Ikke gravid::crybaby2:Heartred
  • Mammilutten, 1 barn fra før, første fryse forsøk, innsett 16.09, testdag 29.09 Haugesund Sykehus
  • Fjellgeita92 - 27 år, barn 1, IVF #1 - FER #2, Haugesund sykehus, Letrozol, ovitrelle og lutinus, innsett 27.09
  • Sarah82, 37 år, barn 2, FER #1 i naturlig syklus, Hausken, ovitrelle, klexane, prednisolon + babyklister. Innsett 27.09
  • Lillebille89, 30år, barn 1, IVF 1, Spiren Fertilitetsklinikk. Egguttak 23.september. Planlagt innsett 25.september med testdato 9.oktober.
  • krissy136 33år, IVF#3 B1 Gonal-F, Fyremadel, Ovitrelle startet på Gonal-F 20.09 regner med uttak i uke 40.
  • Lillespøn, 29 år, barn 1, IVF #4, FER #2, UNN Tromsø, Letrozol og Ovitrelle. Oppstart ca 28/9, innsett ca 15/10.
  • Solsikken10, 2. barn, 2. icsi, oppstart uke 40, uttak uke 42, gonal f/cetrotide /ovitrelle. Testdato 31.10
  • La Linea - 36år - prøver på nr.2 - IVF, første forsøk - Rekovelle, Fyremadel, Otrivelle & Lutinus. UL kontroll 11/10 + 14/10. Uttak 17.10, innsett 22.10 på St.Olavs.
  • Heila, søskenforsøk, Maigaard, egguttak 21.10.
  • Liberty Belle, 37år, barn #2, IVF #1, fryseforsøk #1, Progynova, UL 17/10, innsett planlagt uke 42/43, Riksen.
  • Starlight, 32år, barn nr 2, icsi#2/1.FER av 5 dagers blasto, Riksen. Progynova og crinone. Innsett mandag 28.10. Testdato 6.11.
  • Lille-bille, 28, 1 baen, IVF 1 gang, klinikk hausken, husker ikke helt medisiner mener der er ovitrelle, gonal, fyremadel og lutinus, oppstart 13.10
  • jegermeg, 31 år, en jente fra før, Medicus. Frys i naturlig syklus 31.10...
Avbrutt forsøk/frys: :Heartred
  • Fnøst, 27 år, første barn, IVF#1 (høstesyklus #1), Spiren, Menopur+Fyremadel+Ovitrelle. Uttak 8/10.
  • Venessiela, 30 år, barn nr.2, ICSI #2, St.Olavs. Stimulerer fra torsdag 26/9. Uttak 9/10
  • Gladpus, 38 år, barn #2 (#1 kom naturlig etter et år), IVF#1, Spiren, Menopur+Fyremadel+Ovitrelle, oppstart 3.okt, forventet uttak uke 42.
  • Piana, 30 år, første barn, ICSI 2. forsøk (første forsøk var IVF), St.Olav, Bemfola +Fyremadel, oppstart 5. oktober, uttak/innsett ca uke 42.
  • Sauemor, 29 år, barn 2. IVF 1, Medicus. Gonal F + Fyremadel + Ovitrelle. Starter så fort provera gir meg mens.
Mistet: :crybaby2:Heartred
Kjemisk: :crybaby2:Heartred

  • Fiol, 36 år, barn 1, IVF 3 / FER 1, Medicus. Innsett av blasto i naturlig syklus ca. 30.
  • TKW, 31år, barn nr 2. IVF fryseforsøk nr1. CFC København.
  • Lolloen, 38år, barn 2, Ivf 2, Fer 3, Haukeland. Bruker progynova, begynner på lutinus 26/9. Innsett av blastocyte 01.10, testdag 15.10
Ikke oppdatert :dontknow
  • Pepsimaxxx, 26 år, barn nr. 1, FER#1, Haugesund sykehus. Innsett i naturlig syklus en gang i oktober
 
Last edited:
Så fint at du lager tråd Piana, og at vi fra september også få bli med =)


Ypsilon, 34 år, B1, ICSI#2, St. Olav, Elonva, Menopur, Gonal-F og Fyremadel, uttak 13.09, innsett 16.09, 9 egg ut (3 befruktet), testdato 30.09.
 
Så fint at du lager tråd Piana, og at vi fra september også få bli med =)


Ypsilon, 34 år, B1, ICSI#2, St. Olav, Elonva, Menopur, Gonal-F og Fyremadel, uttak 13.09, innsett 16.09, 9 egg ut (3 befruktet), testdato 30.09.

Oi, da er du helt tidlig ruger da? Det må være spennende dager. :) Har alt gått fint så langt? Vet du om det ble noen blastoer på frys?
 
Oi, da er du helt tidlig ruger da? Det må være spennende dager. :) Har alt gått fint så langt? Vet du om det ble noen blastoer på frys?

Ja har vært ruger i noen dager nå. Må vel snart begynne å teste ut Ovitrelle.

Det er alt for spennende dager. Jeg har visst en lettblødende livmorhals så har litt småblødninger. Alltid bekymret for at det skal være blødninger fra livmoren, men må bare håpe at det går bra og at embryoet fortsatt er inni der. Ellers har alt gått fint ja. Tåler medisinene ganske godt virker det som.

Vet ikke om det ble noen på frys enda. Når vi var der på innsett var det ett til som såg lovende ut, men det siste utviklet seg sakte. Håper at det iallefall blir ett på frys, men sist ble det ingen :( Regner med å få brevet med beskjed like over helga.
 
Kania, Barn 1. Fryseforsøk nr 1 en gang i oktober. St.Olavs. Naturlig syklus.

Så flott at du har starter en Oktober tråd Piana:)
 
Kania, Barn 1. Fryseforsøk nr 1 en gang i oktober. St.Olavs. Naturlig syklus.

Så flott at du har starter en Oktober tråd Piana:)

Lykke til! :happy:
Blir spennende for oss begge å se om syklusen er normal eller ikke denne måneden! Har hørt at den noen ganger kan klusse seg litt til etter stimulering..
 
Ja har vært ruger i noen dager nå. Må vel snart begynne å teste ut Ovitrelle.

Det er alt for spennende dager. Jeg har visst en lettblødende livmorhals så har litt småblødninger. Alltid bekymret for at det skal være blødninger fra livmoren, men må bare håpe at det går bra og at embryoet fortsatt er inni der. Ellers har alt gått fint ja. Tåler medisinene ganske godt virker det som.

Vet ikke om det ble noen på frys enda. Når vi var der på innsett var det ett til som såg lovende ut, men det siste utviklet seg sakte. Håper at det iallefall blir ett på frys, men sist ble det ingen :( Regner med å få brevet med beskjed like over helga.

Huff, småblødninger hørtes både irriterende og skumle ut. Håper de gir seg snart! Og krysser fingrene for en reserve på frys!
 
Mammilutten, 1 barn fra før, første fryse forsøk, innsett 16.09, testdag 29.09 Haugesund Sykehus
 
Huff, småblødninger hørtes både irriterende og skumle ut. Håper de gir seg snart! Og krysser fingrene for en reserve på frys!

Takk for det. Håper du har bedre lykke på dette forsøket enn det forrige. Krysser fingrene for mange sommerbabyer i 2020 :)

Ja er litt irriterende med alle småblødninger, men mest skummelt. Men har begynt å bli vant til en del småblødninger gjennom hele lutealfasen nå. De er forsåvidt ikke bare dumme. Hadde det ikke vært for dem så hadde vi nok ikke dratt på utredning så tidlig som vi gjorde.
 
Ekornmamma, 36 år, barn nr 2, ICSI første forsøk, Porsgrunn, Synarela, Menopur og Bemfola, oppstart 20.9, uttak uke 43.

Dette blir spennende og nervepirrende!!
 
Lillespøn, 29 år, barn 1, IVF #4, FER #2, UNN Tromsø, Letrozol og Ovitrelle. Oppstart ca 28/9, innsett ca 15/10.

Håper så inderlig det blir sommerbaby 2020 på meg og alle dere andre❤️
 
Ekornmamma, 36 år, barn nr 2, ICSI første forsøk, Porsgrunn, Synarela, Menopur og Bemfola, oppstart 20.9, uttak uke 43.

Dette blir spennende og nervepirrende!!

Lykke til med oppstart i morgen! Har du lang protokoll siden du først har uttak uke 43? Jeg jukser og setter deg på «stimulerer» allerede nå jeg.. Og ja, dette er kjempespennende! :nailbiting:
 
Lillespøn, 29 år, barn 1, IVF #4, FER #2, UNN Tromsø, Letrozol og Ovitrelle. Oppstart ca 28/9, innsett ca 15/10.

Håper så inderlig det blir sommerbaby 2020 på meg og alle dere andre❤️

Ja, vi krysser fingrene for det! :Heartred
 
Lykke til! :happy:
Blir spennende for oss begge å se om syklusen er normal eller ikke denne måneden! Har hørt at den noen ganger kan klusse seg litt til etter stimulering..
Ja. Dette blir spennende for oss dette:). Har ikke hatt eggløsning denne måneden, men håper mensen kommer til rett tid og at jeg slipper en veldig lang syklus. Vil jo helst komme i gang så fort som mulig!
 
Sauemor, 29 år, barn 2. IVF 1, Medicus. Gonal F + Fyremadel + Ovitrelle. Starter så fort provera gir meg mens!
Veldig spent da alt er nytt med dette her:rolleyes:
 
Sauemor, 29 år, barn 2. IVF 1, Medicus. Gonal F + Fyremadel + Ovitrelle. Starter så fort provera gir meg mens!
Veldig spent da alt er nytt med dette her:rolleyes:

Lykke til! Har du et «hjemmelaget» fra før? :)
 
Back
Topp