IKM uke 39

Greide ikke helt å slå meg tilro med den testen fra idag tidlig. Så måtte ta en til. Og den er tydelig sterkere :) selv om det kanskje ikke synes på bildene
Så blir å kjøpe digital idag:angelic:
 

Vedlegg

  • IMG_20190919_102307.jpg
    IMG_20190919_102307.jpg
    9,7 KB · Visninger: 54
  • IMG_20190919_101952.jpg
    IMG_20190919_101952.jpg
    12,6 KB · Visninger: 55
Bare meg som skimter noe på disse? 8 dpo
 

Vedlegg

  • 20190919_072834.jpg
    20190919_072834.jpg
    25,3 KB · Visninger: 70
9 dpo og negativ tidlig-test.
Jeg blir jo så negativt innstilt selv når testen er negativ, så nå innstiller jeg meg på en ny pp liksom :hilarious:
Kaaaaan jo fremdeles hende at jeg er gravid, kunne sverge på at jeg kjente noe i den høyre puppen istad :rolleyes:
Alt håp er jo ikke ute (er tross alt bare 9 dpo), men kjenner håpet sank en del likevel.
 
Kan noen hjelpe meg med å forstå ca hvor mange dpo jeg er?

Tirsdag 10/9 hadde jeg positiv eggløsningstest, da var kontroll- og teststrek like sterke.
Onsdag 11/9 var teststrek mye sterkere enn kontrollstrek.

Altså, to dager med positiv eggløsningstest, men når kan jeg anta at selve eggløsningsdagen var og da regne ut hvor mange dpo jeg er?
 
Nå ble jeg litt glad kanskje. Ser ut som jeg har regnet feil. At jeg er 8dpo i dag i stedet for 9dpo.

HÅPER HÅPER
 
9 dpo og negativ tidlig-test.
Jeg blir jo så negativt innstilt selv når testen er negativ, så nå innstiller jeg meg på en ny pp liksom :hilarious:
Kaaaaan jo fremdeles hende at jeg er gravid, kunne sverge på at jeg kjente noe i den høyre puppen istad :rolleyes:
Alt håp er jo ikke ute (er tross alt bare 9 dpo), men kjenner håpet sank en del likevel.
Fremdeles håp :) men jeg blir like sur/irritert over blanke tester før IKM
 
Kan noen hjelpe meg med å forstå ca hvor mange dpo jeg er?

Tirsdag 10/9 hadde jeg positiv eggløsningstest, da var kontroll- og teststrek like sterke.
Onsdag 11/9 var teststrek mye sterkere enn kontrollstrek.

Altså, to dager med positiv eggløsningstest, men når kan jeg anta at selve eggløsningsdagen var og da regne ut hvor mange dpo jeg er?
Da vil jeg si 13. som 1dpo dvs 7dpo i dag
 
Tror det er kvaliteten, men vi får se i morgen
Ja, håper det.
Jeg synes ihvertfall at d er er vanskelig å få strekene godt med på bildene jeg tar, og så blir det enda dårligere når jeg laster de opp.
 
Testet både 6, 7 og 8 DPO jeg :p Nå er jeg 9 DPO og tør ikke teste, for nå blir det mer og mer virkelig for hver dag hvis testene er negative :p
 
Men nå er jeg forvirra og lurer på om jeg surrer.

Hvis jeg hadde eggløsning tirsdag 10.september er jeg vel 9dpo?
 
Back
Topp