Svangerskapspenger

Fått det begge svangerskap. Jobber som ambulansearbeider. Fare for fosteret på flere forskjellige måter og ingen mulighet til tilrettelegging. Så har ikke vært tvil om innvilgelse der
 
Fått innvilget pga mistet i 2 trimester pga livmorhalssvikt, og begrunnelsen i søknad var at jeg trengte mye ro for å forebygge mot kynnere som kunne påvirke livmorhalsen, samt mye ro hvile etter operert inn en cerclage (bånd rundt livmorhalsen). Jobber på kontor. Fikk innvilget 100%.
 
Fått det begge svangerskap. Jobber som ambulansearbeider. Fare for fosteret på flere forskjellige måter og ingen mulighet til tilrettelegging. Så har ikke vært tvil om innvilgelse der
Samme her, fikk fra uke 16..

Gud jeg savner jobben min !!! :)
 
Uavhengig av type jobb ift det?

Har ingen risikofylt jobb, sitter mest på kontor, men det er vanskelig å ta pauser når jeg selv har behov for og det er ingen andre arbeidsoppgaver jeg kan ta. Derfor kan ikke arbeidsgiver tilrettelegge for meg. Det er «tilrettelegging» som er viktigere enn type jobb ift svangerskapspenger.
 
Har ingen risikofylt jobb, sitter mest på kontor, men det er vanskelig å ta pauser når jeg selv har behov for og det er ingen andre arbeidsoppgaver jeg kan ta. Derfor kan ikke arbeidsgiver tilrettelegge for meg. Det er «tilrettelegging» som er viktigere enn type jobb ift svangerskapspenger.
Skjønner.

Hos oss har det ikke vært kultur/forståelse for svangerskapspenger selv om tilrettelegging er så som så dessverre
 
Skjønner.

Hos oss har det ikke vært kultur/forståelse for svangerskapspenger selv om tilrettelegging er så som så dessverre

Svangerskapspenger er bedre for arbeidsgiver enn sykemelding for da betaler nav ut penger i arbeidsgiverperioden
 
Samme her, fikk fra uke 16..

Gud jeg savner jobben min !!! :)

Ja, det er virkelig kjedelig å være så lenge borte fra jobb. Men blir heldigvis annerledes når lille kommer:happy: Og for min del er det også siste gang:)