Vi som temper

Lov å håpe:) hadde ikke sånn sist når jeg ble gravid tror jeg.. Edit: jo det hadde jeg. Fra 5 dpo til 6 Dpo:)
Men tempet i munnen da, og nå gjør jeg det vaginalt. Føler det er mer stabilt :) hadde en dip sist, så håper det kommer i morra eller no :) hehe..
Min steg ytterligere fra 5 - 6 dpo når jeg var gravid for 3 år siden :happy: spennende å se nå da.
 
Min steg ytterligere fra 5 - 6 dpo når jeg var gravid for 3 år siden :happy: spennende å se nå da.
Veldig!
Har masse som skjer med meg, men det kan være pms. Har ikke hatt noen normal periode siden jeg var ung, for ble gravid med en gang med første. Og er pp1 nå.
 
Veldig!
Har masse som skjer med meg, men det kan være pms. Har ikke hatt noen normal periode siden jeg var ung, for ble gravid med en gang med første. Og er pp1 nå.
Oi. Da var du heldig. Håper det går like fort denne gang da.
Jeg er på pp2 nå. Jeg har alltid hatt en syklus på 5 uker, bortsett fra den måneden jeg ble gravid sist og fikk el mye tidligere. I følge tempen min nå så ser det ut som el kommer tidligere denne gang. Har nå et kraftig fall i tempen og krysser for at el kommer innen få dager og at det kommer et smilfjes på el testenxsmile9
 
Oi. Da var du heldig. Håper det går like fort denne gang da.
Jeg er på pp2 nå. Jeg har alltid hatt en syklus på 5 uker, bortsett fra den måneden jeg ble gravid sist og fikk el mye tidligere. I følge tempen min nå så ser det ut som el kommer tidligere denne gang. Har nå et kraftig fall i tempen og krysser for at el kommer innen få dager og at det kommer et smilfjes på el testenxsmile9

Føler vel det kan ta lengre tid nå. 2 år eldre og brukt spiral og ikke p-piller. Ikke hatt mens ennå. Hadde smilefjes rett etter uttak, men ingen EL på FF. Og fikk igjen smiley på frrdag og endelig et hopp :)

Spennende da! Føler faktisk at det er mer frustrerende å vente på EL enn å vente på å teste med graviditetstest:p
 
Ville dere stolt på denne? Og ja, temper vaginalt og til samme tid

C6F5D90C-B8B3-4189-992B-1A658EB09B54.jpeg
 
Føler vel det kan ta lengre tid nå. 2 år eldre og brukt spiral og ikke p-piller. Ikke hatt mens ennå. Hadde smilefjes rett etter uttak, men ingen EL på FF. Og fikk igjen smiley på frrdag og endelig et hopp :)

Spennende da! Føler faktisk at det er mer frustrerende å vente på EL enn å vente på å teste med graviditetstest:p
Hehe. Ja, samme tanken har jeg også. Første gsng ble jeg gravid på første pp1, men jeg miste. Så tok det 9 mnd etterpå. Så jeg er spent denne runden. Håpe bare el kommer tidligere.
 
Økte litt til i dag :)
 

Vedlegg

  • Screenshot_20190919-071105_FF Mobile.jpg
    Screenshot_20190919-071105_FF Mobile.jpg
    59,4 KB · Visninger: 57
Ville dere stolt på denne? Og ja, temper vaginalt og til samme tid

Vis vedlegget 308184
Ville sett det ann noen dager til før jeg konkluderte. Hadde en slik syklus i sommer (med mye opp og ned), flere ganger underveis merket FF EL i noen dager, men så var det ikke EL alikevel. Når det da til slutt var EL så ble det ganske tydelig ca 5-6dpo.
Legger ved bilde av hvordan den syklusen endte.


8AA2BC9E-D5F2-44D5-8AD1-035647D21B31.png
 
Jeg har akkurat fått temperaturmåleren fra makesure i hus. Hvilken app registrerer dere tempen i? Må tempen taes før man står opp om morningen? Må det gjøres til samme tid hver dag? Nybegynner.no ;)
 
Jeg har akkurat fått temperaturmåleren fra makesure i hus. Hvilken app registrerer dere tempen i? Må tempen taes før man står opp om morningen? Må det gjøres til samme tid hver dag? Nybegynner.no ;)

Fertilityfiend bruker vel de fleste tror jeg. Ja tempen må tas til samme tid +/- 30 min, før du står opp fra sengen ☺️ I starten er det litt styrete, men så blir man vandt :happy:
 
Merkelig graf denne mnd.. vanligvis svinger det mer opp og ned.. og større forskjeller mellom dagene!
 

Vedlegg

  • F5BB831D-4819-4F7D-915A-F5BA96CED18A.jpeg
    F5BB831D-4819-4F7D-915A-F5BA96CED18A.jpeg
    47 KB · Visninger: 52
Gikk ned et hakk til i dag :/ håper ikke det gjør at jeg er helt ute
 

Vedlegg

  • Screenshot_20190921-070045_FF Mobile.jpg
    Screenshot_20190921-070045_FF Mobile.jpg
    70,6 KB · Visninger: 46
Har kommet et kryss i dag men det er stiplet ikke fast slik jeg fikk sist mnd. Noen som vet hvorfor?
 

Vedlegg

  • 390EE278-96DC-4F58-894C-9940532E5A13.png
    390EE278-96DC-4F58-894C-9940532E5A13.png
    105,8 KB · Visninger: 57
Har kommet et kryss i dag men det er stiplet ikke fast slik jeg fikk sist mnd. Noen som vet hvorfor?
Det skjer når FF ikke føler seg like sikker. F.eks om ulike symptomer antyder ulikt tidspunkt. Hvis du går på fremsiden på appen din så er det mest sannsynlig ett rødt tall markert på «interpention» eller hva det nå heter, klikker du der kan du se hva som gjør FF usikker.
 
Etter en syklus på 90 dager etterfulgt av 1,5mnd med konstant småblødning, er dette nesten litt urealistisk! Håper det stemmer :woot:
Fikk ikke tempet så mye di første ukene, men har tempet mange sykluser tidligere, og har aldri mer enn 1-2 dager over 36 før EL. Har liksom ventet på at det skal falle igjen hver dag nå, men istedenfor stiger den
E4D5AE6C-4E10-4EBE-93FF-0F5C4193C91C.png
 
Tok meg 4 glass med vin i går kveld og fikk høy temp. Regner med det påvirker en del?
 

Vedlegg

  • Screenshot_20190922-073056_FF Mobile.jpg
    Screenshot_20190922-073056_FF Mobile.jpg
    57,3 KB · Visninger: 64
Tok meg 4 glass med vin i går kveld og fikk høy temp. Regner med det påvirker en del?
Det kan påvirke temp ja. FF oppgir selv at man skal se bort fra temp om man har inntatt alkohol. Men det kan også være at tempen er som den ville vært ellers. Beste er nok å vente til i morgen og se hva som skjer :) Det er vanlig med dip midt i dpo-land, så ikke gi opp enda!
 
Neineinei!
Både temp og hvilepuls på vei nedover igjen...
Håååper det bare er pga østrogenbølgen, men har aldri hatt slik fall i temp pga det før, så har en dårlig følelse om at løpet er kjørt :(
33B73DB7-102A-4B3C-BE70-846B5ACB6235.jpeg
35D84D7E-E7DA-4DCC-A9F2-3F6A34B10668.png
 
Back
Topp