Dere som ble gravide på prevensjon

Mammatilgull

Forelsket i forumet
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Jeg lurer bare på om dere som ble gravide samtidig som dere gikk på prevensjon, hadde dere mensen i forkant? Altså mens dere gikk på prevensjon? Jeg bruker spiral og vet at sannsynligheten er liten for å bli gravid med den. I tillegg har jeg ikke hatt mensen på 2 år, og skjønner ikke da hvordan det evt skulle være fysisk mulig men jeg har noen vage symptomer som jeg ikke heeeelt tar på alvor grunnet min overbevisning over at det ikke går an så-anyone?
 
Ta en graviditetstest og så får du det bekreftet eller avkreftet. Er ikke noe vits å gå rundt å lure hele tiden.

Det er MANGE som blir gravide på prevensjon. Jeg ble det selv, moren min også. Flere venninner og bekjente har også blitt gravide på prevensjon...
 
Ta en graviditetstest og så får du det bekreftet eller avkreftet. Er ikke noe vits å gå rundt å lure hele tiden.

Det er MANGE som blir gravide på prevensjon. Jeg ble det selv, moren min også. Flere venninner og bekjente har også blitt gravide på prevensjon...


Skal selvsagt teste dersom jeg føler behov for det, og vet også det er mange som blir gravide selv med prevensjon. Men er mer et spørsmål basert på nysgjerrighet. Er det faktisk noen som har opplevd at mensen var helt borte med prevensjon, men som likevel ble gravid?
 
Skal selvsagt teste dersom jeg føler behov for det, og vet også det er mange som blir gravide selv med prevensjon. Men er mer et spørsmål basert på nysgjerrighet. Er det faktisk noen som har opplevd at mensen var helt borte med prevensjon, men som likevel ble gravid?
Ja, jeg hadde ikke mensen på 5 mnd og så på 5. måneden fikk jeg visst en eggløsning og ble gravid da. Jeg gikk på p-piller (hadde gjort det i 11 år).
 
Den gangen jeg ble gravid på prevensjon så ble jeg det på p-piller. Hadde gått på de fast i over tre år og fikk mens nøyaktig med 28 dagers mellomrom. Det fikk jeg fremdeles selv om jeg var gravid. Merket først at jeg var gravid da jeg plutselig fikk en spontanabort, jeg var ca 8-9 uker på vei.
 
Back
Topp